Goede coach en goede spelers om zich heen.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:26 schreef FireFox1 het volgende:
Sutalo is een compleet andere voetballer bij Kroatië dan bij Ajax.
Zeker. Heeft nog wel een paar mooie dingen laten zien. Type Okocha.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:25 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Blijft jammer voor ze dat dat toptalent van PSV wat anders is gaan doen.
Er zaten geen sokken in de was dan zeker?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Klopt, ik was eerst nog even afwassen en daarn de was opvouwen (ik was geen sok kwijt)
Heb je daar geen moeder voor?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Klopt, ik was eerst nog even afwassen en daarn de was opvouwen (ik was geen sok kwijt)
Om sokken kwijt te maken?quote:
Zou wel grappig zijn. En Mbappe met een kopstootquote:
Jawel, er zaten ook sokken in de was,quote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
Er zaten geen sokken in de was dan zeker?
Ik heb een schoonmaakster in dienstquote:
quote:
Zo kennen we hem weerquote:
Kijk je lekker op NOS. Want waarom kijk je op de Belg?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:30 schreef Nober het volgende:
Belg is Yamal aan t vergelijken met Messi en komt tot de conclusie dat daar al velen aan ten onder zijn gegaan dus laten we dat maar niet doen.
Je begint er toch echt zelf over kutbelg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |