Simon is een Baskische keeperquote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Simon geen bijzondere doelman.
Een paar. Johan Walem de bekendste van Anderlecht. Was geloof ik 15 bij z'n debuut. Wel een mooie carriere gehad.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:20 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Hadden de Belgiërs ook niet ooit zo’n wonderkind? Januzaj?
Kan er geen houtje touwtje van.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je geeft de voorkeur aan Nick?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Andijvie hier in de ijskast.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik denk dat hier deze week de boerenkool met worst ook wel weer op tafel kan
Nii Lampteyquote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een paar. Johan Walem de bekendste van Anderlecht. Was geloof ik 15 bij z'n debuut. Wel een mooie carriere gehad.
De rapen zijn ook weer bijna gaar.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik denk dat hier deze week de boerenkool met worst ook wel weer op tafel kan
Altijd goeie doelmannen. Zamora, Zubizereta.....quote:
Wel veel balletjes terug.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:23 schreef peaceman het volgende:
Kroatië is toch altijd wel een leuk team om te zien voetballen.
Blijft jammer voor ze dat dat toptalent van PSV wat anders is gaan doen.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een paar. Johan Walem de bekendste van Anderlecht. Was geloof ik 15 bij z'n debuut. Wel een mooie carriere gehad.
Helaas in 98 ook. Maar zeker altijd mooie technische spelers.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:23 schreef peaceman het volgende:
Kroatië is toch altijd wel een leuk team om te zien voetballen.
Ja dat mag wel iets minder.quote:
Pope?quote:
Ik vind een zwarte broek mooier, maar akkoordquote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:22 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Het shirt wel, maar kunnen we a.u.b. eindelijk weer eens een witte broek erbij krijgen? Ben die verkeerskegel-look zo zat.
(ehh, de verkeerskegels zonder wit dan, hahahahahaha kut)
Maar Italië wint van Frankrijk.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:59 schreef Caland het volgende:
Ik heb Spanje als EK winnaar in de POOL
Doe maar Spanje dus
Halverwege.....Toen ie nog leuk was.quote:
Pope John Paulquote:
Ook acceptabel. Zolang het gewoon maar niet compleet oranje is.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind een zwarte broek mooier, maar akkoord
Klopt, ik was eerst nog even afwassen en daarn de was opvouwen (ik was geen sok kwijtquote:
Goede coach en goede spelers om zich heen.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:26 schreef FireFox1 het volgende:
Sutalo is een compleet andere voetballer bij Kroatië dan bij Ajax.
Zeker. Heeft nog wel een paar mooie dingen laten zien. Type Okocha.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:25 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Blijft jammer voor ze dat dat toptalent van PSV wat anders is gaan doen.
Er zaten geen sokken in de was dan zeker?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Klopt, ik was eerst nog even afwassen en daarn de was opvouwen (ik was geen sok kwijt)
Heb je daar geen moeder voor?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Klopt, ik was eerst nog even afwassen en daarn de was opvouwen (ik was geen sok kwijt)
Om sokken kwijt te maken?quote:
Zou wel grappig zijn. En Mbappe met een kopstootquote:
Jawel, er zaten ook sokken in de was,quote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
Er zaten geen sokken in de was dan zeker?
Ik heb een schoonmaakster in dienstquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |