Saaie lulquote:Op zaterdag 15 juni 2024 17:34 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Niet consistent durven zijn in je poules.Wat laf zeg.
Dit ja.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 17:34 schreef Caland het volgende:
Ik luister graag naar Afellay
Maar dat is meer omdat hij in elke zin een gezegde gebruikt en je dat eigenlijk nooit hoort bij Marokkanen.
https://portfoliodividendtracker.com/nl/begrippen/risicospreidingquote:Op zaterdag 15 juni 2024 17:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Saaie lul
Het is toch veel leuker om elk poultje apart in te vullen.
Gewoon verkeerd gebruikt door Steijn en Schip.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 17:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Sutalo in de basis, dit gaat Kroatië niet winnen.
Het is eigenlijk een rechtshalf?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 17:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Gewoon verkeerd gebruikt door Steijn en Schip.
Dat moet haast wel, want hij kan helemaal niet verdedigenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 17:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Gewoon verkeerd gebruikt door Steijn en Schip.
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 17:34 schreef Caland het volgende:
Ik luister graag naar Afellay
Maar dat is meer omdat hij in elke zin een gezegde gebruikt en je dat eigenlijk nooit hoort bij Marokkanen.
Dit is geen gezegdequote:Op zaterdag 15 juni 2024 17:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een situatieschets. @:rambodirk @:oriente
Ik zet @Kriegel in als politie in burgerquote:Op zaterdag 15 juni 2024 17:43 schreef Vincent_student het volgende:
Ok boys, GGMM is er niet, dus we kunnen los hier.
Nu weet ik zeker dat je aan de drank zit.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 17:43 schreef Vincent_student het volgende:
Maar ik ben erquote:Op zaterdag 15 juni 2024 17:43 schreef Vincent_student het volgende:
Steekpenningen worden schoorvoetend toegelaten.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 17:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zet @:kriegel in als politie in burger
Jij bent de politie in burger?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 17:43 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Nu weet ik zeker dat je aan de drank zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |