Thuiswerken dat scheelt. Laatste staartjes van alle dingen die speelden weggewerkt en tussendoor weggedroomd bij het idee van een weekend met jou doorbrengen in een hutje op de hei. Al met al een prima werkdag.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hoe is het verder? Hoe was het op het werk vandaag?
Klinkt goed. Lekker alle gedoe in deze week achterlaten en vers het weekend in.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Thuiswerken dat scheelt. Laatste staartjes van alle dingen die speelden weggewerkt en tussendoor weggedroomd bij het idee van een weekend met jou doorbrengen in een hutje op de hei. Al met al een prima werkdag.
Jij?
* checkt mailquote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Klinkt goed. Lekker alle gedoe in deze week achterlaten en vers het weekend in.
Ik weet eerlijk gezegd niet helemaal wat ik heb gedaan vandaag. Wat mensen gemaild, vergeten goed te lunchen, twee keer knipperen en het was al 17:00 geweest!
Nu lekker op de bank liggen. Wraps eten. Brein uitgezet voor deze week
.
Wat krijgt iemand die alles al beter kan dan? Appjes? Voice berichten? Filmpjes?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jij bent geen collega die hulp nodig heeft, jij kan alles al beter.
Nee, diegene moet mij iets lerenquote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat krijgt iemand die alles al beter kan dan? Appjes? Voice berichten? Filmpjes?
Vanavond nog?quote:
Duurt sowieso nog ruim een uur voor het begint. En wat ik je te bieden heb is leuker dan voetbal.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Vanavond voetbal kijken.
Of wil je me iets over ballen leren?
Om 20:05 moet het al wel opstaan hoorquote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Duurt sowieso nog ruim een uur voor het begint. En wat ik je te bieden heb is leuker dan voetbal.
Gaat dit nog over voetbal?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
Om 20:05 moet het al wel opstaan hoor.
Voor de kapper zat er een nagellsalon :pquote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zat die bij de kapper in dan? Zolang als ik weet zat er kapsalon/schoonheidssalon.
Maar goed, het hele rijtje daar is zo discutabel als de pest. Telfoonzaakje, massagesalon, paar eettentjes.
Het witwascentrum van Enschede
Oh gelukkig!!quote:Op maandag 24 juni 2024 10:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoi
Na flink ziek ben ik eindelijk weer aan het opknappen
He jakkie.quote:Op maandag 24 juni 2024 10:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gewone griep (luchtwegen) en buikgriep in één
quote:Op maandag 24 juni 2024 10:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoi
Dus je moest letterlijk CotS-enquote:Op maandag 24 juni 2024 10:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoi
MIquote:Op maandag 24 juni 2024 20:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dus je moest letterlijk CotS-en
Fijn te horen dat het beter gaat
Dat hoort bij ziek zijnquote:
quote:Op maandag 24 juni 2024 20:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb al jaren niet gekotst denk ik.
@:Faxie weet hoeveel vaker ik ziek ben.
De laatstequote:
Sow!quote:Op maandag 24 juni 2024 20:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hij is wel een reden om naar Noorwegen te verhuizen inderdaad.
Wil wel iets achterin je keel stoppen hoorquote:Op maandag 24 juni 2024 20:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb al jaren niet gekotst denk ik.
@:Faxie weet hoeveel vaker ik ziek ben.
Pas maar op dat je daar geen kou vatquote:Op maandag 24 juni 2024 20:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hij is wel een reden om naar Noorwegen te verhuizen inderdaad.
Besloten dat ik morgen thuis werk en dikke kans dat ik dan minimaal een halve dag vrij neem.quote:
Jaloers. Ik moet morgen en donderdag naar kantoor.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 11:30 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Besloten dat ik morgen thuis werk en dikke kans dat ik dan minimaal een halve dag vrij neem.
Middag inmiddels en het is te warm.quote:
Ja sorry.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 12:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Middag inmiddels en het is te warm.
Nee, het is niet lekkerquote:Op dinsdag 25 juni 2024 12:03 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja sorry.
Het is lekker. Niet te warm
Precies. Gekke mensen met warm is lekker.quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 12:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Precies. Gekke mensen met warm is lekker.
Jij bent nog niet wakkerquote:Op dinsdag 25 juni 2024 12:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Die zin moet ik even nog een paar keer lezen hoor😂
Heb jij ijs?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
was net het viswijf van de straat. Uit het raam hangen om de postbode een ijsje aan te bieden
Geen IJs, maar ijsquote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij bent nog niet wakker
[..]
Heb jij ijs?
Nou...quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Geen IJs, maar ijs
Wil je ook een perenijsje of raketje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |