De advocaat van de vermeende dader heeft het laatste woord en kan het slachtoffer met al zijn fatsoen gewoon door het slijk halen.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 15:52 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het moet ook verschrikkelijk zijn om onterecht van zo'n ernstig misdrijf beschuldigd te worden zonder dat je je fatsoenlijk kunt verdedigen.
Ik zeg net in FB dat ik wel een dutje kan doenquote:Op vrijdag 14 juni 2024 15:57 schreef Claudia_x het volgende:
Belleman begint moe te worden of Swier zegt niet zoveel interessants. Weinig updates.
Woensdag wel genoemd.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 15:58 schreef Claudia_x het volgende:
Van dat eerdere incident wist ik ook nog niet:
[ x ]
Volgens wie was het geflirt? Want Ali ziet wel vaker dingen die er niet zijn.quote:
Misdrijven. Meervoud.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 15:52 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het moet ook verschrikkelijk zijn om onterecht van zo'n ernstig misdrijf beschuldigd te worden zonder dat je je fatsoenlijk kunt verdedigen.
Ik wel. Is gewoon besproken in dit topic ookquote:Op vrijdag 14 juni 2024 15:58 schreef Claudia_x het volgende:
Van dat eerdere incident wist ik ook nog niet:
[ x ]
Nu je het zegt, dat heb ik inderdaad wel meegekregen!quote:
Ja, volgens Ali. Dit was toen de rechter in gesprek was met Ali.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:03 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Volgens wie was het geflirt? Want Ali ziet wel vaker dingen die er niet zijn.
NADAT hij ze al had aangerand. Of i.i.g. bij Schuurman. Dat vind ik echt een achterlijk verweer.quote:
Ellen ten Damme is een Nederlandse zangeres en actrice. Wikipediaquote:
Toevallig deed ik het net.quote:
Een hele domme ook nog. Ze is wel degelijk ook actrice.quote:
Vandaar waarschijnlijk die opmerking van Swier in het begin, dat als je ze zoent en ze willen niet, het dan wel duidelijk wordt.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
NADAT hij ze al had aangerand. Of i.i.g. bij Schhurman. Dat vind ik echt een achterlijk verweer.
Ik snap dan ook oprecht niet waarom hij dit zegt. Het is zó zwak.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Een hele domme ook nog. Ze is wel degelijk ook actrice.
Scherp.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Vandaar waarschijnlijk die opmerking van Swier in het begin, dat als je ze zoent en ze willen niet, het dan wel duidelijk wordt.
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |