Over 3 kwartier IS het half 6..quote:
Fraaie omdraaiing, hoor.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:49 schreef opgebaarde het volgende:
Die opmerking over de advocaat van Ridouan Taghi en de bedreiging voegt voor de zaak niks toe en is alleen maar schadelijk voor het wankele imago van Ali B. Nu heb ik iets tegen Ali dus ik val er niet zo over maar dit kan echt niet wat mevrouw Jager deed
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:46 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
In de gauwigheid kom ik dit tegen (geen directe relatie hier, wel indirect):
De criminele vrienden van Ali B.
'Bredase rapper Ismo en zoon van Taghi gelinkt aan crimineel platenlabel'
quote:Hij jat zelfs de schoenen van biddende mannen uit de moskee en verpatst die!
Daar hoort ook ‘waarom heb je geen aangifte gedaan’ bij.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:47 schreef quirina het volgende:
Leer eens lezen voordat je van victim blaming beschuldigd
Als Ali B via die advocaat Ellen heeft bedreigd, dan lijkt me dat wel relevant.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:49 schreef opgebaarde het volgende:
Die opmerking over de advocaat van Ridouan Taghi en de bedreiging voegt voor de zaak niks toe en is alleen maar schadelijk voor het wankele imago van Ali B. Nu heb ik iets tegen Ali dus ik val er niet zo over maar dit kan echt niet wat mevrouw Jager deed
Lijkt mij ook.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als Ali B via die advocaat Ellen heeft bedreigd, dan lijkt me dat wel relevant.
Waarom zou dit niet relevant zijn voor deze zaak?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:49 schreef opgebaarde het volgende:
En daarmee leg je de verantwoordelijkheid van wat met de vrouwen erna is gebeurd in haar handen.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:47 schreef quirina het volgende:
Leer eens lezen voordat je van victim blaming beschuldigd
Thanks!quote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:51 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Lees bij Chris klomp dat ze half 8 het gebouw uit moeten
Ik begrijp dit soort opmerkingen niet.... het is toch waar... heeft niets met victim blaming te maken, maar gewoon met een gevolg van bepaalde acties.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:38 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Duidelijk, eigenlijk is Ellen de dader.
Ik vroeg me al af hoe ik dit moest interpreteren.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:51 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Lees bij Chris klomp dat ze half 8 het gebouw uit moeten
Nou ja hij nader inzien is het mogelijk dat politie en justitie hier allang van op de hoogte waren.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als Ali B via die advocaat Ellen heeft bedreigd, dan lijkt me dat wel relevant.
En dan lees je ook nog dit soort dingen:quote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:28 schreef Antideeltje.. het volgende:
[..]
Misschien kan je onder die contracten uit komen bij zulke misdragingen. Je zou dan op z'n minst iets laten blijken van dat je die persoon niet mag en niet in je buurt wilt hebben. De producent verklaarde het tegenovergestelde.
quote:De advocaat haalt nogmaals aan dat Ten Damme Ali B na het voorval nog heeft uitgenodigd voor een première van haar eigen voorstelling.
Nee, bedreiging van getuige heeft geen invloed op de zaak.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:49 schreef opgebaarde het volgende:
Het is ook wel iets raars om te zeggen als je verkracht zegt te zijn.... geen belang om de dader de bak in te laten draaien. Wat was haar belang dan wel?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:43 schreef quirina het volgende:
Ellen zelf zei dat ze geen belang bij had dat Ali de bak in zou draaien.
Zeg je dat ook over Ali?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:52 schreef okzbow het volgende:
[..]
Ik begrijp dit soort opmerkingen niet.... het is toch waar... heeft niets met victim blaming te maken, maar gewoon met een gevolg van bepaalde acties.
In tweede instantie, na BOOS!, om de andere slachtoffers te steunen.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:55 schreef okzbow het volgende:
[..]
Het is ook wel iets raars om te zeggen als je verkracht zegt te zijn.... geen belang om de dader de bak in te laten draaien. Wat was haar belang dan wel?
Tnxquote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is vreselijk wat je is overkomen. Ben erg blij dat het nu weer goed met je gaat![]()
En ja, het blijft "bijzonder" hoe mensen maar niet schijnen te kunnen snappen hoe het psychologisch werkt om aangifte te doen voor slachtoffers bij daders die een bekende van hen zijn
Ik zeg niets over Ali... hij heeft bepaalde keuzes gemaakt en nogal rare dingen gedaan. Het is aan de rechter om te bepalen of dat inderdaad bewezen strafbaar is. Maar dat hij een nogal losse seksuele moraal heeft en het niet zo nauw neemt met de normen en waarden die normale mensen wel hebben is inmiddels wel duidelijk.quote:
Nee ik heb het nu over het feit dat ze juist geen aangifte heeft gedaan na het voorval. Een sterke zelfstandige vrouw als Ellen heeft er geen belang bij om haar verkrachter aan te geven. Dat is apart.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:57 schreef Lienekien het volgende:
In tweede instantie, na BOOS!, om de andere slachtoffers te steunen.
Dat is toch al een paar keer voorbijgekomen.
Jup. Het is Taghi maar. Die zit al vast. Wat kan hij nog doen?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:54 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Nee, bedreiging van getuige heeft geen invloed op de zaak.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |