Met een wajong lukt dat toch wel ?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 13:25 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Zoveel mogelijk
de wedstrijden om 15:00 doordeweeks zullen een beetje lastig worden om te kijken
Beste Roos.quote:
Juist die felbegeerde 4 beste 3e plekken kunnen het leuk maken in de poules.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 13:42 schreef Evangelion het volgende:
Groepsfase sowieso niet. Dat is echt doodsaai met bijna ieder land dat doorgaat.
Je kijkt doorgaans toch ook naar Feyenoord?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 13:56 schreef DrDentz het volgende:
Ik zult maar naar een wedstrijd Slovenie Oekraïne gaan zitten kijken 🥲
Neequote:Op vrijdag 14 juni 2024 14:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Je kijkt doorgaans toch ook naar Feyenoord?
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 14:14 schreef marc0871 het volgende:
Voetbal![]()
![]()
Maar alvast veel plezier voor iedereen die wel kijkt![]()
www.google.nlquote:Op vrijdag 14 juni 2024 15:26 schreef marc0871 het volgende:
[..]
De meeste zolderkamers zullen verder van het accesspoint verwijderd zijn.
Ja.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 15:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
www.google.nl
Tik ‘belg’ en ‘kelder’ in
Enter.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Ik denk die Marc is te dom om te schijten.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 15:35 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ja.
Joh.
Echt?
Captain obvious is obvious![]()
Valt mee.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 15:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik denk die Marc is te dom om te schijten.
Heei jij heet ook Marc 🤣🤣🤣🤣🤣 Wel heel toevallig.
Dat gevoel hebben wij ook met de wedstrijden van FC Utrecht vs andere kutclubjes, dus erg begrijpelijk en herkenbaar.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 13:38 schreef Paul het volgende:
alleen grote wedstrijden denk ik, zitten echt veel baggerwedstrijden bij met kutlandjes
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 15:42 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Dat gevoel hebben wij ook met de wedstrijden van FC Utrecht vs andere kutclubjes, dus erg begrijpelijk en herkenbaar.
Ik ga zoveel mogelijk kijken maar heb dat posten tijdens een wedstrijd nooit echt begrepen. Volgens mij zijn sommige meer met FOK bezig dan met de wedstrijd.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 15:49 schreef tong80 het volgende:
Naar gelang m'n conditie/gezondheid/slaap het toelaat kijk ik alles. Sommige wedstrijden in m'n luie tv-stoel, andere wedstrijden eventueel achter m'n pc met de tv in het verlengde. Soms moet ik me dwingen achter de pc weg te gaan. Het is aanlokkelijk om mee te posten, of te lang te posten of op het verkeerde moment. Lijkt me allemaal wel herkenbaar voor de doorsnee voetballiefhebber op FOK!.
Klopt, heb ik ook. Daarom dan PC uit.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:15 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ik ga zoveel mogelijk kijken maar heb dat posten tijdens een wedstrijd nooit echt begrepen. Volgens mij zijn sommige meer met FOK bezig dan met de wedstrijd.
Verstappen wint toch altijd. Wat is er daar nog leuk aan?quote:
is altijd hiervoor was het Hamilton, daarvoor Vettel, daarvoor Schumacher, daarvoor Prost/Senna etc etcquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Verstappen wint toch altijd. Wat is er daar nog leuk aan?
Mogen we je ook voor de massasprint op de Champs-Élysées verwelkomen?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 14:12 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik kijk alleen de samenvatting van de finale als Nederland die haalt.
Ja dat mag.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:47 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Mogen we je ook voor de massasprint op de Champs-Élysées verwelkomen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |