quote:
quote:Ali B spreekt over zijn vrouw Breghje en barst weer in tranen uit. "Ik zit met een vrouw die twintig jaar bedrogen is", zegt hij. "Ik heb haar onrecht aangedaan. Ik heb het niet alleen ontkend, maar ook gezegd dat ze gek was."
https://www.tiktok.com/@m(...)bank&t=1718369120941quote:Op vrijdag 14 juni 2024 14:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Laat ik vooropstellen dat ik echt niks met heel die Ali heb. Ik sta lijnover tegen de meeste dingen die hij doet. Maar eerlijk. Hij stelt zich kwetsbaar op en loopt voor geen enkele vraag weg. Daarnaast vind ik hem communicatief sterk en vaardig.²
Dat was toen ook wel het ingewikkelde met die zaak tegen Till Lindemann van Rammstein. Is ook ingewikkeld dit soort grenzen, daarom ook blij dat dit mijn werk niet is.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 14:43 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Eens hoor.
En qua type vrouwen ....Tsja ook in de rock en metal heb je die figuren hoor. Afgelopen week op Sweden Rock nog gezien. Steel Panther nodigde vrouwen uit op podium, vastpakken, zoenen, tegen elkaar aan schuren, knuffelen er gebeurde van alles en als het niet op een podium was waarschijnlijk nog wel meer.
Achteraf kan zo'n meid dan roepen ja hij heeft nooit gevraagd of hij mij mocht zoenen of knuffelen en dan hang je ....
Datzelfde toch ook met Till Lindemann van Rammstein.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 14:43 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Eens hoor.
En qua type vrouwen ....Tsja ook in de rock en metal heb je die figuren hoor. Afgelopen week op Sweden Rock nog gezien. Steel Panther nodigde vrouwen uit op podium, vastpakken, zoenen, tegen elkaar aan schuren, knuffelen er gebeurde van alles en als het niet op een podium was waarschijnlijk nog wel meer.
Achteraf kan zo'n meid dan roepen ja hij heeft nooit gevraagd of hij mij mocht zoenen of knuffelen en dan hang je ....
Sommigen schijnen te denken dat het okay is om iemand te verkrachten die onder invloed van drugs is. Alleen omdat ze geen 'nee' zegt.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 14:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Waarom is het dan boeiend voor de verdediging? Meid onder de drugs, als dat zo was toen, is kwetsbaar en moet je dus al helemaal voorzichtig mee zijn
Zie dat niet echt terug in het handelen van dhr. B
Eens.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 14:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Hij heeft veel punten gescoord. Hij heeft zich bloot gegeven en verstopt zich niet. Dat spreekt echt in zijn voordeel.²
Blij dat we geen juryrechtspraak kennen in Nederland.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 14:45 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Precies. Daar gaat hij het gewoon niet mee winnen, want de rechter weet wel beter. Waarom dan toch zulke argumenten gebruiken? Of is dat meer voor het publiek?
He??? Waarom moet je extra voorzichtig zijn met een vrouw die aan de drugs is? Eerst moeten vrouwen gelijkwaardig zijn, maar hier moet dan weer extra voorzichtig mee om worden gegaan?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 14:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Waarom is het dan boeiend voor de verdediging? Meid onder de drugs, als dat zo was toen, is kwetsbaar en moet je dus al helemaal voorzichtig mee zijn
Zie dat niet echt terug in het handelen van dhr. B
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 14:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Blij dat we geen juryrechtspraak kennen in Nederland.
Je hebt veel gemist de afgelopen dagen,@Danny!quote:
Toekomstige opdrachten/werk veilig stellen is mijn gedachte erbijquote:Op vrijdag 14 juni 2024 14:45 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Precies. Daar gaat hij het gewoon niet mee winnen, want de rechter weet wel beter. Waarom dan toch zulke argumenten gebruiken? Of is dat meer voor het publiek?
The king of gaslighting.quote:
Nou, niet als hij door zulke argumenten verliest...quote:Op vrijdag 14 juni 2024 14:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Toekomstige opdrachten/werk veilig stellen is mijn gedachte erbij
GMTAquote:Op vrijdag 14 juni 2024 14:46 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Datzelfde toch ook met Till Lindemann van Rammstein.
Wel opvallend:quote:Op vrijdag 14 juni 2024 14:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
Pauze tot 3 uur. Daarna gaat het over de vermeende verkrachting van Ellen ten Damme
ah ok, dat heb ik gemist. Maar goed, dat kan ook een sympathiedingetje zijn.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 14:44 schreef FvanS het volgende:
[..]
Hij heeft zelf in de rechtbank gezegd dat hij 20 jaar zijn vrouw en kinderen heeft bedrogen.
mooie theorie, maar in de praktijk gaat dit blijkbaar niet op. In ieder geval niet voor Ali B.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 14:45 schreef Abdullah2 het volgende:
[..]
In de islam - lang verhaal -
Ik ben vast hier en daar wat vergeten, maar dit is het in grote lijnen.
Daar prikt een rechtbank toch zo doorheen, me dunkt.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 14:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Swier trekt allerlei conclusies over Jill, over wat iemand die aangerand zou zijn wel of niet zou doen, die getuigen van grote onkunde op het gebied van hoe misbruikslachtoffers daarmee omgaan.
Het zal vermeende onkunde zijn, in belang van zijn cliënt.
Die kun je zelf vast ook wel invullen waarom je voorzichtig moet omgaan met iemand (man of vrouw boeit niet) waar je seks mee wilt hebben. Drugs, kwetsbaar, etcquote:Op vrijdag 14 juni 2024 14:48 schreef okzbow het volgende:
[..]
He??? Waarom moet je extra voorzichtig zijn met een vrouw die aan de drugs is? Eerst moeten vrouwen gelijkwaardig zijn, maar hier moet dan weer extra voorzichtig mee om worden gegaan?
En trouwens.... het gaat de advocaat hier om haar staat, maw hij trekt haar hele verhaal in twijfel omdat ze labiel is, haar geheugen niet 100% is wellicht, en veel drugs gebruikt.
Absoluut lastig.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 14:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat was toen ook wel het ingewikkelde met die zaak tegen Till Lindemann van Rammstein. Is ook ingewikkeld dit soort grenzen, daarom ook blij dat dit mijn werk niet is.
In geval van Ali B, klinkt als zorgvuldig traject. En benieuwd wat er uit komt
Niet alleen een vrouw, ook met een man. Met mensen die zo onder invloed zijn van alcohol en.of drugs dat ze niet meer echt weten wat ze doen, moet je geen seks hebben.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 14:48 schreef okzbow het volgende:
[..]
He??? Waarom moet je extra voorzichtig zijn met een vrouw die aan de drugs is? Eerst moeten vrouwen gelijkwaardig zijn, maar hier moet dan weer extra voorzichtig mee om worden gegaan?
En trouwens.... het gaat de advocaat hier om haar staat, maw hij trekt haar hele verhaal in twijfel omdat ze labiel is, haar geheugen niet 100% is wellicht, en veel drugs gebruikt.
Het is er op verschillende momenten over gegaan hoe boos zijn vrouw was en hoe bedrogen ze zich voelde. Er is zelfs een gesprek tussen Ali B en zijn vrouw afgeluisterd, wist je dat al?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 14:50 schreef Danny het volgende:
[..]
ah ok, dat heb ik gemist. Maar goed, dat kan ook een sympathiedingetje zijn.
die lui die meedoen aan die love-islandprogramma's en zogenaamd vreemdgaan hebben ook vrijwel allemaal vooraf met elkaar afgesproken eens lekker rond te neuken.
Als het om echt vreemdgaan gaat is het wel schofterig overigens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |