Nou, op Twitter komt er best veel voorbij bij Saskia. Zo slecht is die verdediging niet vind ik? Maar hier wordt natuurlijk niet alles gedeeld.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:43 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Is dat geen teken dat hij niets beters heeft? want dat deed de advocaat van Römer ook.
Dat gebash op islam, vrouwen, nu over hoe de vrouw van Ali praat. Waar maak je je toch druk om joh?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:43 schreef roos94 het volgende:
[..]
Heb je dr weleens horen praten? Ze heet Bregje Kommers, maar ze praat als Braghkina Bouali, zeg maar. Met bijbehorend accent.
Walgelijk.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:43 schreef roos94 het volgende:
[..]
Heb je dr weleens horen praten? Ze heet Bregje Kommers, maar ze praat als Braghkina Bouali, zeg maar. Met bijbehorend accent.
Ik heb geen Twitter dus deel gewoon hier pleasequote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:43 schreef prunus het volgende:
[..]
Nou, op Twitter komt er best veel voorbij bij Saskia. Zo slecht is die verdediging niet vind ik? Maar hier wordt natuurlijk niet alles gedeeld.
Onderschept door de EODquote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:45 schreef quirina het volgende:
Waar is die bom die Natasha en Ali zouden droopen
Waar maak jij je druk om? Ik zeg puur alleen dat Breghje zichzelf een marokkaans accentje heeft aangemeten, in een reactie op een bericht die gaat over Breghje.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:44 schreef prunus het volgende:
[..]
Dat gebash op islam, vrouwen, nu over hoe de vrouw van Ali praat. Waar maak je je toch druk om joh?
Ik weet niet hoe.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:45 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb geen Twitter dus deel gewoon hier please
Slachtofferrol, zo voorspelbaarquote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:44 schreef prunus het volgende:
[..]
Dat gebash op islam, vrouwen, nu over hoe de vrouw van Ali praat. Waar maak je je toch druk om joh?
Ligt eraan... als het inderdaad 3 jaar wordt, dan zal het eerder 2 jaar onvoorwaardelijk worden en 1 jaar voorwaardelijk. 50/50 is niet echt standaard in Nederland... meestal minimaal 2/3 onvoorwaardelijk.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 11:19 schreef SacreCoeur het volgende:
50/50 denk ik.
1,5 onvoorwaardelijk en 1,5 voorwaardelijk.
quote:15 minuten geleden
OPMERKELIJK VERHAAL
Swier noemt het een opmerkelijk verhaal dat Naomi "na haar aanranding besluit om Ali B uit te leggen wat consent is".
En verder over dat zij van plan was iemand kappot te makenquote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:45 schreef roos94 het volgende:
[..]
Waar maak jij je druk om? Ik zeg puur alleen dat Breghje zichzelf een marokkaans accentje heeft aangemeten, in een reactie op een bericht die gaat over Breghje.
Nee dan ben je vrouw/moslimhater volgens de FOK! rechtbank.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
En verder over dat zij van plan was iemand kappot te maken
Mag je niet benoemen schijnbaar
Lekker laten lullenquote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:48 schreef roos94 het volgende:
[..]
Nee dan ben je vrouw/moslimhater volgens de FOK! rechtbank.
Zij heeft denk ik grote financiele belangen vanwege dat specquote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:48 schreef quirina het volgende:
Bregje is ook niet goed bij haar hoofd dat ze die lul gaat helpen. Een normale vrouw had Ali de deur uitgezet.
Nee, dat is een haastige formulering van Belleman.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:49 schreef Claudia_x het volgende:
Nog een interessante: bevestigt Swier hier nou dat Naomi het tegen Ali B. over consent heeft gehad?
[ x ]
Geld maakt alles goed voor sommige vrouwen ja.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:49 schreef roos94 het volgende:
[..]
Zij heeft denk ik grote financiele belangen vanwege dat spec
Nee, hij wil hiermee aangeven dat wat zij aangeeft niet heeft plaatsgevonden (want ook Ronnie heeft het niet gehoord).quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:49 schreef Claudia_x het volgende:
Nog een interessante: bevestigt Swier hier nou dat Naomi het tegen Ali B. over consent heeft gehad?
[ x ]
De verdediging heeft nog de hele middag.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:45 schreef quirina het volgende:
Waar is die bom die Natasha en Ali zouden droopen
Voor een gewiekste zakenvrouw als Breghje misschien wel. Zij wil wss haar bedrijf niet kwijt gok ikquote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:50 schreef quirina het volgende:
[..]
Geld maakt alles goed voor sommige vrouwen ja.
Het is wat roos94 zegt.. haar gezin en imperium zijn nogal verbonden aan die lul. Zij zal de eerste vrouw niet zijn die vecht om te behouden wat zij heeft, wat de vent in kwestie heeft uitgevreten is ondergeschiktquote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:48 schreef quirina het volgende:
Bregje is ook niet goed bij haar hoofd dat ze die lul gaat helpen. Een normale vrouw had Ali de deur uitgezet.
Ali B. en Jill hebben er toestemming voor gegeven. Het is niet gebruikelijk in zulke zaken, schijnbaar.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:50 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik kan mij geen Nederlandse rechtszaak herinneren dat er zoveel beeldmateriaal van was. Is er een speciale reden dat dat hier wel gebeurd?
Ben benieuwd 🤨quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
De verdediging heeft nog de hele middag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |