Ik was laatst met waterverf en consorten bezig. En bovenlaag tafel is zo'n fineerlaagje. Daar is water onder gekomen door eerdere beschadiging. Dus nu een mooie bolling.quote:
Nee kook eerst het water.. dan ei er kookwekker aan en weer kokenquote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
Doe je 'm in koud water en dan 8 min?
Jammer .... doorprikken en dan zware dingen erop leggen een optie?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik was laatst met waterverf en consorten bezig. En bovenlaag tafel is zo'n fineerlaagje. Daar is water onder gekomen door eerdere beschadiging. Dus nu een mooie bolling.
Er zit geen water mee onder, dusquote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:09 schreef maily het volgende:
[..]
Jammer .... doorprikken en dan zware dingen erop leggen een optie?
Oh maar dan ie bij mij na 8 min best wel hardquote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee kook eerst het water.. dan ei er kookwekker aan en weer koken
Hier niet, tenminste niet bij deze eierenquote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh maar dan ie bij mij na 8 min best wel hard
Ik heb hier dan ook wel hard waterquote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hier niet, tenminste niet bij deze eieren
Eieren uit de koelkast?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hier niet, tenminste niet bij deze eieren
Leg ze er wel eerst even uit de koelkastquote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Eieren uit de koelkast?
Anders vind ik 8 minuten ook best lang.
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Eieren in de koelkast? Ben je een Amerikaan ofzo?
Balen.quote:
Hier ook. Goed als je gevulde eieren wil maken.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh maar dan ie bij mij na 8 min best wel hard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |