askimquote:
Wat wouw?quote:
je bent snelquote:
quote:
vind het prima askimquote:
lol schrijf je iets anders maar begrijp jequote:
Zeker de haakjesquote:Op vrijdag 14 juni 2024 04:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
lol schrijf je iets anders maar begrijp je
uhuquote:
En dan moet ik maar oprotten?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 04:20 schreef hemarookworst het volgende:
Ik werd wakker, die mcspicy is me slecht bevallen
gatverquote:
Dat is leuk,welke DJ?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 04:31 schreef hemarookworst het volgende:
Ging een dj ooit afspelen voor mij in twitch toen ik over hete Thaise curry begon die ik ooit had gemaakt
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 01:56 schreef Sally het volgende:
is @:devzero nog ergens in de buurt..
![]()
* Sally duikt snel onder de dekens..![]()
![]()
![]()
Dat dus. Ben net weer thuis 🕺quote:
Een vriend van me deed dat met 2 shoarmaschotels.En dan XXL.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 04:38 schreef hemarookworst het volgende:
Zag vandaag ook een kerel 6 van die cheeseburgers wegklappen in een paar minuten alsof het niks was
quote:
quote:
Danke schonquote:
Alweer wat beter?quote:
Ik voel me iets beter dan gisterenavond ja. Maar dat zegt nog weinig bij mij. Best kans dat die verkoudheid in de loop van de dag weer gaat etteren. Gisteren had ik vooral links last van snot en tranend oog. Nu zit het snot vooral rechtsquote:
Beterschap gewenst.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 06:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik voel me iets beter dan gisterenavond ja. Maar dat zegt nog weinig bij mij. Best kans dat die verkoudheid in de loop van de dag weer gaat etteren. Gisteren had ik vooral links last van snot en tranend oog. Nu zit het snot vooral rechtsdus sowieso straks even normale neusspray halen, naast de flutisacon tegen allergische klachten.
Als ik dinsdag maar beter ben. Dan moet ik naar de fysio (nou kan ik die nog probleemloos afzeggen gelukkig) en woensdag naar m'n jongens in Rotterdam (als de ns niet weer last krijgt van een systeemstoring) en donderdag m'n koffer inpakken want vrijdag vakantiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |