https://www.nu.nl/politie(...)aber-naar-voren.htmlquote:Niet Gidi Markuszower, maar zijn collega-Kamerlid Marjolein Faber wordt minister van Asiel en Migratie namens de PVV. Dat meldt Geert Wilders donderdagavond.
"De inhoud van de naslag over Gidi Markuszower was reden om zijn kandidatuur in te trekken", schrijft de PVV-leider. op X. Het gaat om naslag van de AIVD voor nieuwe bewindspersonen. Daarbij zijn zaken naar voren gekomen "die bezwaarlijk kunnen zijn voor zijn functioneren als minister", meldt de NOS.
In 2010 deed de AIVD ook al een waarschuwing over Markuszower, die toen op de kandidatenlijst voor de Tweede Kamerverkiezingen stond. Volgens de inlichtingendienst vormde hij een 'integriteitsrisico' vanwege contacten met een buitenlandse inlichtingendienst. Het zou gaan om de Israëlische geheime dienst Mossad. Markuszower heeft dit ontkend. In 2017 kwam hij alsnog op de lijst en in de Kamer.
RTL Nieuws meldde op basis van bronnen dat Markuszower ook geen PVV-vicepremier in het beoogde kabinet van Dick Schoof wordt. Kamerlid Fleur Agema, de beoogde minister van Volksgezondheid, Welzijn en Sport, volgt hem op als vicepremier.
Het ministerschap gaat nu naar Faber, die tot de verkiezingen van vorig jaar fractievoorzitter van de PVV in de Eerste Kamer was. Daarvoor was ze senator en namens de PVV actief in de Provinciale Staten van Gelderland.
Ach, Sylvana S hield ook voet bij stuk dat ze Trump op uitspraken had betrapt terwijl die er helemaal niet waren. Én toch volhouden toen..quote:Op donderdag 13 juni 2024 19:57 schreef Flitsbezorger het volgende:
Mijn cijfers kloppen! Mijn cijfers kloppen! Mijn cijfers kloppen! Mijn cijfers kloppen! Mijn cijfers kloppen!
Als je het vaak genoeg herhaalt, dan ga je zelf in je eigen desinformatie geloven.
Lekker belangrijk die whataboutism van jou, Sylvana wordt geen minister met dito verantwoordelijkheden.quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:01 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Ach, Sylvana S hield ook voet bij stuk dat ze Trump op uitspraken had betrapt terwijl die er helemaal niet waren. Én toch volhouden toen..
En dat zat ook in de 2de kamer...
Ach, en laten we Halbe niet vergeten..
Dus wat boeit het dat ze in haar eigen leugens gelooft?quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:01 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Lekker belangrijk die whataboutism van jou, Sylvana wordt geen minister met dito verantwoordelijkheden.
Omdat dit om het landsbestuur gaatquote:Op donderdag 13 juni 2024 20:13 schreef Toine51 het volgende:
Dus wat boeit het dat ze in haar eigen leugens gelooft?
Dat kloptquote:Op donderdag 13 juni 2024 20:13 schreef Toine51 het volgende:
Is er bij deze mevrouw nóg iets aan te merken?
Oh ja, ze is van de Pvv natúúrlijk..
quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:18 schreef Twiitch het volgende:
Een bijzonder lelijke vrouw, zet dan een lekker wijf neer
Die zorgen dat ze op een andere manier aan geld komen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:18 schreef Twiitch het volgende:
nee dit kan niet meer in 2024quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:18 schreef Twiitch het volgende:
Jij bent het perfecte bewijs dat PVV'ers maar in 1 ding geïnteresseerd zijn. Voor de rest mogen ze alles verkloten als dat ene maar slaagt.quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:13 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Dus wat boeit het dat ze in haar eigen leugens gelooft?
Hela hola, scheer jij nu ook iedereen over één kam?quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent het perfecte bewijs dat PVV'ers maar in 1 ding geïnteresseerd zijn. Voor de rest mogen ze alles verkloten als dat ene maar slaagt.
Dit.quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:04 schreef Lt.Bookman het volgende:
De kandidaten van VVD en NSC vallen me mee, maar waar komen de BBB en vooral PVV toch allemaal mee?
Nee Graus heeft nog een beetje humor. Daar zou ik nog best een biertje mee kunnen drinken.quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:53 schreef Raw85 het volgende:
Ik had op Dion Graus gehoopt voor de entertainment maar dit figuur is een uitstekend entertainment-alternatief
Het vragenuurtje gaat dadelijk een topshow vol entertainment worden.quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:55 schreef capricia het volgende:
We gaan de Islam uitzetten. Want Moslims zijn onder invloed van de Islam.
[ x ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |