Kunnen zij ook niet gaan roepen dat het een racistische kaaskop is want het is zelf een buitenlander.quote:
uw post klopt!quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:44 schreef Raw85 het volgende:
Gelukkig is die Marjolein Faber een uiterst normaal type
Ideetje van NSC om dat niet meer te doen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 19:51 schreef Delenlill het volgende:
Waarom heeft Geert Wilders zichzelf eigenlijk niet voorgedragen voor een minister post? Of is hij bang dat hij ook niet door de check van de AIVD heen komt?
dan mag er 1 bij nee bij en 1 bij ja wegquote:Op donderdag 13 juni 2024 22:28 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Bij zo'n check moet je ook je fok username doorgeven.
Volgens mij hadden ze afgesproken dat ze alle vier in de kamer blijven. Dus dan is het best logisch.quote:Op donderdag 13 juni 2024 19:51 schreef Delenlill het volgende:
Waarom heeft Geert Wilders zichzelf eigenlijk niet voorgedragen voor een minister post? Of is hij bang dat hij ook niet door de check van de AIVD heen komt?
De moderator die het gesloten heeft mag wel uitkijken nuquote:
Alles bij elkaar denk ik zo.quote:Op donderdag 13 juni 2024 23:34 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Oh, ik dacht door haar houding en kop.
Die houding en kop zit in de familie.quote:Op donderdag 13 juni 2024 23:34 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Oh, ik dacht door haar houding en kop.
Mooie kwalificatie wel. Dank.quote:
quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:44 schreef Raw85 het volgende:
Gelukkig is die Marjolein Faber een uiterst normaal type
Nog weinig zon gezienquote:Op donderdag 13 juni 2024 19:49 schreef Beaurealis het volgende:
[..]
Zou ik niet erg vinden. 45-50 zetels voor de PVV, dan gaat de zon niet alleen schijnen, dan krijgen we in de winter ook weer een Elfstedentocht
Waarom? Hij is absoluut geen kandidaat voor een regeringsfunctie.quote:Op maandag 16 februari 2026 20:56 schreef Nebelwerfer het volgende:
Gezien de pagina’s vol ophef over een onvolledige CV moeten we concluderen dat er toentertijd niet genoeg woorden zijn getypt in de kwestie Markuszower. Dus bij deze nog maar even oppikken me dunkt.
Juist. Maar daar is destijds maar heel weinig aandacht aan gegeven als ik nu het topic over een d66 kandidaat lees.quote:Op maandag 16 februari 2026 21:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarom? Hij is absoluut geen kandidaat voor een regeringsfunctie.
We kunnen het net zo goed dan over Charl Swietert hebben.quote:Op maandag 16 februari 2026 21:10 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Juist. Maar daar is destijds maar heel weinig aandacht aan gegeven als ik nu het topic over een d66 kandidaat lees.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |