Klopt. Maar is eigenlijk de OP van het vorige topic.quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:53 schreef pyl het volgende:
Dat is de legendarische Frans de Munck, oftewel "De Zwarte Panter". Op de foto is goed te zien waarom hij zo werd genoemd.
Makaayquote:Op donderdag 13 juni 2024 18:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt. Maar is eigenlijk de OP van het vorige topic.
Noem 5 internationals van Vitesse
Ik had er veel meer moeten vragen.......De Munck, Bosvelt, vd Brom, Sturing.....quote:Op donderdag 13 juni 2024 19:00 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Makaay
Latuheru
Theo Jansen
Vierklau
Hofs
De Stoopquote:Op donderdag 13 juni 2024 18:58 schreef -XOR- het volgende:
Welke controversiele voetbalbestuurder en ondernemer betaalde als voorzitter van FC Amsterdam de spelers voor een groot deel zwart maar betaalde wel de boetes voor die spelers als ze door de belastingdienst gepakt werden?
Dé idd. Van Starlift. Sponsorde ook een volleybalclub.quote:
Fons Groenendijk ?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:23 schreef slaveloos het volgende:
Wie:
Fc den haag
Roda JC
Ajax
Manchester City
Sparta
FC Utrecht?
Knap! Stoop stond ooit in de bestuurskamer te dansen toen ie Fonsie verkocht had!quote:
Hoe heten de twee profvoetballende zoons van Jan van Dijk?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 19:38 schreef slaveloos het volgende:
[..]
Knap! Stoop stond ooit in de bestuurskamer te dansen toen ie Fonsie verkocht had!
Dominique ja ik denk dat je gelijk hebt!quote:
Klopt. Trusten.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 23:41 schreef slaveloos het volgende:
[..]
Dominique ja ik denk dat je gelijk hebt!
Goodnight tong en mooie wedstrijd morgenquote:
Beetje subjectief, maar je doelt op zijn solo goal tegen Arsenal?quote:Op maandag 24 juni 2024 07:21 schreef tong80 het volgende:
Tegen wie scoorde Ryan Giggs ooit zijn mooiste doelpunt ?
Die bedoel ik. Had in de vraag kunnen hinten, maar was dus niet nodig.quote:Op maandag 24 juni 2024 08:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beetje subjectief, maar je doelt op zijn solo goal tegen Arsenal?
Verzin gelijk maar een nieuwe vraag. Ik ben daar echt heel slecht in.quote:Op maandag 24 juni 2024 08:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die bedoel ik. Had in de vraag kunnen hinten, maar was dus niet nodig.
Doe ik. Ga daarna wel ff liggen.quote:Op maandag 24 juni 2024 08:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Verzin gelijk maar een nieuwe vraag. Ik ben daar echt heel slecht in.
Erik Gerets.quote:Op maandag 24 juni 2024 08:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doe ik. Ga daarna wel ff liggen.
Welke Ex-PSVer heeft door ziekte niet lang meer te leven?
Wat is de belangrijkste voorzet van Erik Gerets geweest ?quote:Op maandag 24 juni 2024 09:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Erik Gerets.
Even beter je best doen makker.
Gokje; Die leidde tot de overwinning tegen Benfica in 87/88?quote:Op maandag 24 juni 2024 09:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is de belangrijkste voorzet van Erik Gerets geweest ?
Bij een wedstrijd die in 0-0 eindigde zou dat wel heel knap zijnquote:Op maandag 24 juni 2024 09:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gokje; Die leidde tot de overwinning tegen Benfica in 87/88?
Vandaar 'gokje'. Ik wist die uitslag niet eens.quote:Op maandag 24 juni 2024 09:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bij een wedstrijd die in 0-0 eindigde zou dat wel heel knap zijn
Tegen Nederland voor de WK kwalificatie dan?quote:
Vanaf 4:00 is het te zien. Daarvoor is ook interessant. Ik kon het niet meer aanzien en liep naar de keuken. En hoorde dat de Belgen scoorden. Fucking Beenhakkert weer met één van z'n faalmomenten. Helaas was van Basten geblesseerd, die scoorde dat jaar 37 doelpunten. Houtman verving hem. En die werd weer vervangen door van Loen, die ging mee lopen verdedigen. Beenhakkert haalde hem zelfs naar Ajax.quote:Op maandag 24 juni 2024 15:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Tegen Nederland voor de WK kwalificatie dan?
Rode vuurtoren?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 06:23 schreef tong80 het volgende:
Waar werd John van Loen mee vergeleken toen hij bij Anderlecht speelde ?
Ook. Maar Bij Anderlecht werd ie een L..........quote:
Lantaarnpaal? (als dit 'em is dan kende ik hem nog niet)quote:Op woensdag 26 juni 2024 13:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ook. Maar Bij Anderlecht werd ie een L..........
Dat is 'm zeker.quote:Op woensdag 26 juni 2024 16:19 schreef stokj het volgende:
[..]
Lantaarnpaal? (als dit 'em is dan kende ik hem nog niet)
Danny Hesp. Door sliding van Fred van den Hoorn van Den Bosch in de Vliert. Werd in de leader van Studio Sport gebruikt tot Hesp vroeg of dat er uit kon.quote:Op woensdag 26 juni 2024 18:49 schreef stokj het volgende:
Dankzij de blessure van welke speler moest Frank de Boer debuteren in het eerste van Ajax als speler
quote:Op woensdag 26 juni 2024 18:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Danny Hesp. Door sliding van Fred van den Hoorn van Den Bosch in de Vliert. Werd in de leader van Studio Sport gebruikt tot Hesp vroeg of dat er uit kon.
Carlos Valderrama en Arno Vermeulen.quote:Op donderdag 27 juni 2024 07:37 schreef tong80 het volgende:
Wie werd de witte Gullit genoemd en wie de witte Socrates ?
Eerste is goed tweede is een andere "witte" Dus nu met aanvulling twee "wittes"quote:Op donderdag 27 juni 2024 10:05 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Carlos Valderrama en Arno Vermeulen.
Witte Socrates is Arnold Scholtenquote:Op donderdag 27 juni 2024 15:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eerste is goed tweede is een andere "witte" Dus nu met aanvulling twee "wittes"
Precies.quote:Op donderdag 27 juni 2024 23:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Witte Socrates is Arnold Scholten
Bosvelt ?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:37 schreef Boezeidekoe het volgende:
Welke speler had als bijnaam Kareltje in zijn begintijd als international van oranje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |