abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213897265
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 21:59 schreef sturmpie het volgende:
Ik acht de kans groot dat Ali B. wordt vrijgesproken omdat het te lang geleden is, ze hebben alle tijd gehad en nu spannen ze samen dat komt 'n beetje bedenkelijk over.

Vooral dat verhaal van Naomi is 'n smerig verhaal, daar wil 'n nuchter mens niets mee te maken hebben.
Denk het ook.
Gaat net zoals met vieze Jeroentje en Danny de Munk.

[ Bericht % gewijzigd door sp3c op 14-06-2024 00:14:54 ]
pi_213897313
Johnny de Mol Jr vind er ook weer wat van…..
Waar was hij weer mee weggekomen? Ex vrouw mishandelen toch?

Kijk sbs6 nu mensen.
pi_213897350
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 22:03 schreef quirina het volgende:

[..]
Denk het ook.
Gaat net zoals met vieze Jeroentje en Danny de Munk.
Die zijn niet vrijgesproken, maar hun zaken zijn geseponeerd.

[ Bericht % gewijzigd door sp3c op 14-06-2024 00:14:54 ]
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 13 juni 2024 @ 22:11:32 #104
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213897359
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2024 21:26 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Nouja, dan bekent hij dus ook schuldig te zijn.

Maar zijn hele optredens voor de rechtbank waren gewoon schaamteloos.

Miemiemie, mijn geloof dit dat zus zo. Nu was ik wel verplicht mijn vrouw te vertellen dat ik al 20 jaar vreemdga boehoefuckingboe :'( :'( :'(
Een van de ongemakkelijke feiten des levens is dat mensen die als argument "dat zou ik nooit doen want ik ben christen/hindoe/moslim/whatev!" gebruiken per definitie liegen.

Nog nooit een uitzondering op ontdekt.
  donderdag 13 juni 2024 @ 22:12:35 #105
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_213897378
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 22:07 schreef quirina het volgende:
Johnny de Mol Jr vind er ook weer wat van…..
Waar was hij weer mee weggekomen? Ex vrouw mishandelen toch?

Kijk sbs6 nu mensen.
Ja, alleen was het 1 vrouw. En niet nu meerdere vrouwen. Er is een patroon hè.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_213897508
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 21:19 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Je citeert wel selectief. Zo heeft Witteman gezegd dat hij een slecht geheugen heeft. En bij mijn weten heeft Ellen niet gezegd dat ze het er specifiek met Pauw over heeft gehad. Je laat ook weg dat haar vriend en manager haar verhaal bevestigt (dat ze indertijd heeft gezegd dat ze was verkracht en dat ze van slag was).
Het ging dan ook om de punten waarin ze inconsistent is. Zowel Jeroen Pauw als Paul Witteman zijn als getuigen gehoord, daarom worden ze beiden in die citaat aangehaald. Ellen zou Iris Hond erover hebben verteld, maar Hond heeft in een verhoor gezegd dat toen Ellen haar de details vertelde, ‘er van een verkrachting weinig overbleef’. Dan vraag ik me af wat ze haar precies verteld heeft dat ze kon opmaken dat het geen verkrachting was. Dat ze van slag was wordt weer tegengesproken door de verklaring van de producer die zegt dat hij zich van de opnames niets opvallends te kunnen herinneren. Hij vond Ellen vriendelijk richting Ali. Dus zoals Ali zei: een "doolhof" aan verklaringen.
pi_213897525
quote:
6s.gif Op donderdag 13 juni 2024 21:19 schreef KingRoland het volgende:
God oordeelt en straft waar nodig.
Gewoon iedereen over de kling jagen en God sorteert de schuldigen wel in de hemel.
pi_213897538
Bij Renze wordt gezegd dat in de media nooit is besproken dat Naomi een lift met de fiets zou hebben gehad - en dat is wat de getuige zou hebben verklaard.
pi_213897560
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 22:22 schreef Antideeltje.. het volgende:

[..]
Het ging dan ook om de punten waarin ze inconsistent is.
Alleen gaat het niet per se om inconsistentie en door selectief met citaten om te gaan wek je die indruk wel.
pi_213897605
Nog meer interessante informatie bij Renze: oorspronkelijk was het de bedoeling dat gister zou worden geëindigd met de strafeis. Vandaag zou dat volgens de verdediging ineens een probleem zijn.
pi_213897625
En nu beelden waarop Ali de zaal uit komt lopen, de pers geïrriteerd te woord staat en door Natacha wordt gemaand niks te zeggen (waar Ali zich niks van aantrekt). Deze uitzending van Renze is wel de moeite waard.
  Moderator donderdag 13 juni 2024 @ 22:32:51 #112
236264 crew  capricia
pi_213897648
En interessant dat die nieuwe getuige dus info had die kennelijk niet publiek bekend was. Over die lift.

Bij Renze.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_213897669
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 22:30 schreef Claudia_x het volgende:
En nu beelden waarop Ali de zaal uit komt lopen, de pers geïrriteerd te woord staat en door Natacha wordt gemaand niks te zeggen (waar Ali zich niks van aantrekt). Deze uitzending van Renze is wel de moeite waard.
Linkje? Geen idee wie of wat Renze is.
pi_213897688
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2024 22:33 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Houden zo. :D

Het is een talkshow op RTL4 die nu wordt uitgezonden. Ik heb dus geen linkje voor je, helaas.
  Moderator donderdag 13 juni 2024 @ 22:34:37 #115
236264 crew  capricia
pi_213897694
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2024 22:33 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Rtl 4.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_213897711
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2024 22:34 schreef capricia het volgende:

[..]
Rtl 4.
Ik heb geen tv :@
pi_213897775
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2024 22:35 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Ik heb geen tv :@
Gevonden voor je, rond 1:35:

donderdag 13 juni 2024 @ 22:43:21 #118
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_213897825
Ach, hij is zo zielig. Die kutMarokkaan.

Haters everywhere but I don't really care.
  donderdag 13 juni 2024 @ 22:44:06 #119
396386 sturmpie
for night & nature
pi_213897828
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 22:03 schreef quirina het volgende:
vieze Jeroentje
wie is dat ?
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_213897837
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 22:44 schreef sturmpie het volgende:

[..]
wie is dat ?
Voice-bandleider Jeroen Rietbergen.
pi_213897847
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 22:26 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Alleen gaat het niet per se om inconsistentie en door selectief met citaten om te gaan wek je die indruk wel.
Rechters, OM, advocaten kijken altijd naar inconsistenties in de (getuigen)verklaringen. Als dat blijkt is de kans groot dat de vermeende dader vrijgesproken wordt.
pi_213897849
quote:
Vermeend dader in slachtofferrol
  donderdag 13 juni 2024 @ 22:52:20 #123
28167 matthijst
pi_213897908
Ik ben moe.
Ik ben moe.
Boe fuckin hoe.
pi_213897910
Ach het blijft lastig dit soort zaken.. wanneer een vrouw haar beklag doet over een man, staat de man al meteen met 3-0 achter. In het geval van Ali Béé is de achterstand nog wat groter. Of hij zal worden veroordeeld..geen idee, dat mag de rechter uitzoeken. Wel is mijn indruk dat Ali een kleine jongen is, en dat er veel grotere viespeuken vrij rondlopen.
pi_213897960
quote:
14s.gif Op donderdag 13 juni 2024 21:39 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Ah op die manier. Inderdaad ja.
Nee, het is "zijn" dag. De rechters bevragen de verdachte. Tuurlijk is alles vanuit verdachte zijn/haar perspectief. In dit geval mag Ali gewoon aangeven dat hij heel graag mediation wilde.

Het is makkelijk praten vanuit de luie stoel hoe wij de perfecte verdachte zouden zijn.

Ik vind hem ook een lul. Toch kan zijn gedrag in de rechtszaal begrijpen.
pi_213897977
quote:
Tnx. Kreeg deze er achteraan. Misschien gemist hier. Vond het ook wel de moeite waard.

donderdag 13 juni 2024 @ 23:01:09 #127
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_213898007
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 22:52 schreef Pleun2011 het volgende:
Ach het blijft lastig dit soort zaken.. wanneer een vrouw haar beklag doet over een man, staat de man al meteen met 3-0 achter. In het geval van Ali Béé is de achterstand nog wat groter. Of hij zal worden veroordeeld..geen idee, dat mag de rechter uitzoeken. Wel is mijn indruk dat Ali een kleine jongen is, en dat er veel grotere viespeuken vrij rondlopen.
Ik hoor heel erg veel mannen roepen dat die vrouwen hoeren zijn, zeker degenen die al seks hadden gehad met anderen en dùs zal Ali wel niks mis hebben gedaan.
'want je weet hoe vrouwen zijn'

Dat er veel grotere viespeuken rondlopen klopt. Er lopen ook moordenaars rond, moet je dan de mensen die een mishandeling op hun geweten hebben maar laten gaan omdat het altijd erger kan?

Waanzin

[ Bericht 0% gewijzigd door Molo op 13-06-2024 23:34:43 ]
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 13 juni 2024 @ 23:07:54 #128
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_213898079

Natacha vindt Ali echt goed en veel positieve energie hebben en vraagt zich af wat het OM al die tijd gedaan heeft om hiermee op de proppen te komen.

Ik ben nog niet overtuigd van Natacha :)
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_213898084
Jill Helena wordt met de dood bedreigd hoor ik net bij Renze. Ik volgde haar toevallig al op TikTok maar daar heeft ze alle reacties verwijderd en uitgezet. Schokkend om te lezen dat ze voor veel mensen een golddigger/aandachtszoeker is en de vergelijking met Amber Heard wordt gemaakt. Wat een rare mensen lopen er toch op de wereld.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_213898162
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2024 23:01 schreef Molo het volgende:

[..]
Ik hoor heel erg veel mannen roepen dat die vrouwen hoeren zijn, zeker degenen die al seks hadden gehad met anderen en dùs zal Ali wel niks mis hebben gedaan.
'want je weet hoe vrouwen zijn'

Dat er veel grotere viespeuken rondlopen klopt. Er lopen ook moordenaars rond, moet je dan de mensen die een mishandeling op hulp geweten hebben maar laten gaan omdat het altijd erger kan?

Waanzin
Ik zeg niet dat Ali niet vervolgd moet worden, maar wat hij schijnbaar heeft uitgevreten vind ik kinderspel als je het vergelijkt met andere zaken. Zaken zoals deze, showbizzfiguren die van hun voetstuk donderen, hebben ook een wijze les in zich voor iedereen die graag roem en aanzien wil krijgen. Dat is allemaal vergankelijk. De mensen die nu allemaal voor je klappen of je hielen likken, laten je vallen als een baksteen als je een misstap begaat.
  donderdag 13 juni 2024 @ 23:19:54 #131
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_213898183
quote:
Niet helemaal mee eens. Ali B lijkt mij een grote jongen die een relatief kleine viespeuk is. Een grote viespeuk aanpakken voor hun vermeende misdaden is leuk, maar een grote jongen aanpakken voor hun vermeende misdaden lijkt me nog veel leuker.

Laten we hopen dat deze media-aandacht heel veel andere kleine viespeuken afschrikt. Je hoeft niet allemaal aan mensenhandel en kinderverkrachting te doen, gewone huis-tuin-en-keukenmisbruikers doen ook veel schade
Laffe huichelaar
  donderdag 13 juni 2024 @ 23:22:59 #132
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_213898206
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 23:17 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Ik zeg niet dat Ali niet vervolgd moet worden, maar wat hij schijnbaar heeft uitgevreten vind ik kinderspel als je het vergelijkt met andere zaken. Zaken zoals deze, showbizzfiguren die van hun voetstuk donderen, hebben ook een wijze les in zich voor iedereen die graag roem en aanzien wil krijgen. Dat is allemaal vergankelijk. De mensen die nu allemaal voor je klappen of je hielen likken, laten je vallen als een baksteen als je een misstap begaat.
Wat heeft zijn zaak met anderen te maken? Als dit waar is is het vreselijk en smerig voor de slachtoffers
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_213898263
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 23:19 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Niet helemaal mee eens. Ali B lijkt mij een grote jongen die een relatief kleine viespeuk is. Een grote viespeuk aanpakken voor hun vermeende misdaden is leuk, maar een grote jongen aanpakken voor hun vermeende misdaden lijkt me nog veel leuker.

Laten we hopen dat deze media-aandacht heel veel andere kleine viespeuken afschrikt. Je hoeft niet allemaal aan mensenhandel en kinderverkrachting te doen, gewone huis-tuin-en-keukenmisbruikers doen ook veel schade
Ok, eens.
  Trouwste user 2022 vrijdag 14 juni 2024 @ 05:00:39 #134
7889 tong80
Spleenheup
pi_213899004
quote:
Laat ze echte dieven gaan vangen. Zoiets ?

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 vrijdag 14 juni 2024 @ 05:05:19 #135
7889 tong80
Spleenheup
pi_213899006
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 23:07 schreef Bayswater het volgende:

Natacha vindt Ali echt goed en veel positieve energie hebben en vraagt zich af wat het OM al die tijd gedaan heeft om hiermee op de proppen te komen.

Ik ben nog niet overtuigd van Natacha :)
Walgelijk. Je zal maar het slachtoffer zijn en dit ziet.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_213899020
iedereen verdient een 2de kans,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
meneer B. dus ook.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#freeB
#freebee
#freebees
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_213899103
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 23:08 schreef TheVulture het volgende:
Jill Helena wordt met de dood bedreigd hoor ik net bij Renze. Ik volgde haar toevallig al op TikTok maar daar heeft ze alle reacties verwijderd en uitgezet. Schokkend om te lezen dat ze voor veel mensen een golddigger/aandachtszoeker is en de vergelijking met Amber Heard wordt gemaakt. Wat een rare mensen lopen er toch op de wereld.
Gek eigenlijk dat vrouwen nog altijd bereid zijn samen te spannen om een onschuldige man de gevangenis in te krijgen. Het is glashelder hoeveel bagger je over je uitgestort krijgt als je claimt dat je seksueel bent misbruikt zonder dat je daar onomstotelijk bewijs voor hebt. Je zou haast denken dat deze vrouwen misschien echt aangerand of verkracht zijn en dat ze bereid zijn om veel ellende te doorstaan zodat een dader wordt bestraft.
pi_213899126
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 21:59 schreef Alpha0 het volgende:
Het is allemaal peanuts in vergelijking met dit jongens

[ afbeelding ]
En dat was weer een reactie op hoe de Duitsers tekeer gingen in de na Barbarosso overlopen gebieden. Maar de getuigen werden daar ook meer afgeslacht, omdat er toch Lebensraum moest komen voor de toekomstige Duitsers.
pi_213899142
Toen Ali de kamer van Ellen in ging, was Ellen toen al ontkleed? Of ging ze zich pas uitkleden nadat Ali in de kamer was!?
  Moderator vrijdag 14 juni 2024 @ 07:38:52 #140
236264 crew  capricia
pi_213899277
quote:
5s.gif Op vrijdag 14 juni 2024 07:02 schreef Alpha0 het volgende:
Toen Ali de kamer van Ellen in ging, was Ellen toen al ontkleed? Of ging ze zich pas uitkleden nadat Ali in de kamer was!?
Waarom zou ze ontkleed zijn geweest?
Ze had een jurk voor de nacht aan. Het was ook nogal laat.

[ Bericht 3% gewijzigd door sp3c op 14-06-2024 08:38:58 ]
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 14 juni 2024 @ 07:52:01 #141
28167 matthijst
pi_213899319
Ali B en de Muziekkaravaan - Ellen ten Damme
Ali B en de Muziekkaravaan - Sharon den Adel
Ali B en de Muziekkaravaan - Stef Bos
Ali B en de Muziekkaravaan - Iris Hond
Ali B en de Muziekkaravaan - Huub van der Lubbe
Ali B en de Muziekkaravaan - Birgit Schuurman
Ali B en de Muziekkaravaan - Charly Luske

Ali heeft t bij 3 van de 4 vrouwen waar hij tijd mee doorbracht in Marokko geprobeerd.
pi_213899356
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2024 07:52 schreef matthijst het volgende:

Ali heeft t bij 3 van de 4 vrouwen waar hij tijd mee doorbracht in Marokko geprobeerd.
Sjezus. :{
pi_213899444
Verdrietige zaak.

Ik geloof Ali B wel dat hij ervan overtuigd is dat hij niks verkeerds heeft gedaan. Lijkt me niet iemand met vermogen tot zelfreflectie. Volgens mij is hij zo blind voor anderen en hun gevoelens, omdat hij vooral met zichzelf bezig is en daardoor een nee niet voor een nee aanziet omdat hij niet kan indenken dat er mensen zijn die nee tegen hem zeggen. Hopelijk gaat hij hulp krijgen om meer inzicht te krijgen in zijn eigen patronen en gedrag.
pi_213899500
quote:
Volledig eens met deze post.
  Moderator vrijdag 14 juni 2024 @ 08:17:04 #146
5428 crew  miss_sly
pi_213899582
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2024 06:45 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Gek eigenlijk dat vrouwen nog altijd bereid zijn samen te spannen om een onschuldige man de gevangenis in te krijgen. Het is glashelder hoeveel bagger je over je uitgestort krijgt als je claimt dat je seksueel bent misbruikt zonder dat je daar onomstotelijk bewijs voor hebt. Je zou haast denken dat deze vrouwen misschien echt aangerand of verkracht zijn en dat ze bereid zijn om veel ellende te doorstaan zodat een dader wordt bestraft.
Ook in dit topic wordt weer door wat mannen geclaimd dat er veel vrouwen zijn die valse aangfites doen tegen onschuldige mannen, maar inderdaad, waarom zouden ze zich aan al die ellende blootstellen alleen om iemand te beschadigen? Ze komen er zelf bepaald niet onbeschadigd uit.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_213899584
Verkrachting is natuurlijk vaak lastig te bewijzen.
Maar dat Ali een "sexueel roofdier" is lijkt me wel "bewezen'.

Jonge meisjes op schrijverskampen, man man man. :r

Deelnemer aan de voice, :{w .

En zie z'n muziekkaravaan verhaal, hij probeerde het gewoon bij iedereen. Met wisselend resultaat.

Of het strafbaar is of bewezen moet worden, moet blijken.
Maar dit is echt dodelijk voor zijn "knuffel marokaan/ideale schoonzoon image".

jammer wel, kon best om die gozer lachen altijd.
Ook zijn hele opstelling nu.. Elk normaal mens ziet dat,zelfs als Ali versie waar is, het laakbaar gedrag is. Betuig daar meer spijt over. Geef toe dat je normen vervaagd waren door je roem en status.

Ga door het stof, pak je straf, en probeer daarna er weer wat van te maken, eventueel in de luwte.
  vrijdag 14 juni 2024 @ 08:20:49 #148
28167 matthijst
pi_213899626
“Destijds was het zo dat als een vrouw van twintig een leuke tijd met een artiest wilde hebben, dat gewoon kon”

Ook zo'n fijne uitspraak :')
Die gast ziet het probleem nog steeds niet.
Zit wel te janken omdat hij het zo erg voor zichzelf en zn vrouw vindt.
Maar als je gvd op 3 van de 4 tv-opnames in Marokko probeert vreemd te gaan. Op schrijverskampen rondneukt en The Voice kandidates neukt terwijl je vrouw zwanger thuis zit, dan ben je gewoon een ranzig ventje.
Dat mag, maar ga dan niet achteraf lopen janken als Nederland daar een mening over heeft.

[ Bericht 3% gewijzigd door matthijst op 14-06-2024 08:32:11 ]
pi_213899637
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 19:45 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Dat was en is mijn punt helemaal niet.
Als hij onschuldig is, dan moet hij worden vrijgesproken. Daar heb ik helemaal geen problemen mee.
Jouw eerdere uitspraak - blijkbaar verwijderd - getuigde in mijn ogen van een ongelooflijk eenzijdige simplificatie en van botheid jegens slachtoffers van zedenzaken.

Verder zijn er in deze zaken doorgaans alleen maar verliezers. Spijtig genoeg.
"alleen maar verliezers" :r echt zo'n dooddoener
pi_213899913
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2024 07:52 schreef matthijst het volgende:

We wachten nog op de reactie van Sharon :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')