Denk het ook.quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:59 schreef sturmpie het volgende:
Ik acht de kans groot dat Ali B. wordt vrijgesproken omdat het te lang geleden is, ze hebben alle tijd gehad en nu spannen ze samen dat komt 'n beetje bedenkelijk over.
Vooral dat verhaal van Naomi is 'n smerig verhaal, daar wil 'n nuchter mens niets mee te maken hebben.
Die zijn niet vrijgesproken, maar hun zaken zijn geseponeerd.quote:Op donderdag 13 juni 2024 22:03 schreef quirina het volgende:
[..]
Denk het ook.
Gaat net zoals met vieze Jeroentje en Danny de Munk.
Een van de ongemakkelijke feiten des levens is dat mensen die als argument "dat zou ik nooit doen want ik ben christen/hindoe/moslim/whatev!" gebruiken per definitie liegen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:26 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nouja, dan bekent hij dus ook schuldig te zijn.
Maar zijn hele optredens voor de rechtbank waren gewoon schaamteloos.
Miemiemie, mijn geloof dit dat zus zo. Nu was ik wel verplicht mijn vrouw te vertellen dat ik al 20 jaar vreemdga boehoefuckingboe![]()
![]()
Ja, alleen was het 1 vrouw. En niet nu meerdere vrouwen. Er is een patroon hè.quote:Op donderdag 13 juni 2024 22:07 schreef quirina het volgende:
Johnny de Mol Jr vind er ook weer wat van…..
Waar was hij weer mee weggekomen? Ex vrouw mishandelen toch?
Kijk sbs6 nu mensen.
Het ging dan ook om de punten waarin ze inconsistent is. Zowel Jeroen Pauw als Paul Witteman zijn als getuigen gehoord, daarom worden ze beiden in die citaat aangehaald. Ellen zou Iris Hond erover hebben verteld, maar Hond heeft in een verhoor gezegd dat toen Ellen haar de details vertelde, ‘er van een verkrachting weinig overbleef’. Dan vraag ik me af wat ze haar precies verteld heeft dat ze kon opmaken dat het geen verkrachting was. Dat ze van slag was wordt weer tegengesproken door de verklaring van de producer die zegt dat hij zich van de opnames niets opvallends te kunnen herinneren. Hij vond Ellen vriendelijk richting Ali. Dus zoals Ali zei: een "doolhof" aan verklaringen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:19 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Je citeert wel selectief. Zo heeft Witteman gezegd dat hij een slecht geheugen heeft. En bij mijn weten heeft Ellen niet gezegd dat ze het er specifiek met Pauw over heeft gehad. Je laat ook weg dat haar vriend en manager haar verhaal bevestigt (dat ze indertijd heeft gezegd dat ze was verkracht en dat ze van slag was).
Alleen gaat het niet per se om inconsistentie en door selectief met citaten om te gaan wek je die indruk wel.quote:Op donderdag 13 juni 2024 22:22 schreef Antideeltje.. het volgende:
[..]
Het ging dan ook om de punten waarin ze inconsistent is.
Linkje? Geen idee wie of wat Renze is.quote:Op donderdag 13 juni 2024 22:30 schreef Claudia_x het volgende:
En nu beelden waarop Ali de zaal uit komt lopen, de pers geïrriteerd te woord staat en door Natacha wordt gemaand niks te zeggen (waar Ali zich niks van aantrekt). Deze uitzending van Renze is wel de moeite waard.
Houden zo.quote:Op donderdag 13 juni 2024 22:33 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Linkje? Geen idee wie of wat Renze is.
Rtl 4.quote:Op donderdag 13 juni 2024 22:33 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Linkje? Geen idee wie of wat Renze is.
Gevonden voor je, rond 1:35:quote:
Rechters, OM, advocaten kijken altijd naar inconsistenties in de (getuigen)verklaringen. Als dat blijkt is de kans groot dat de vermeende dader vrijgesproken wordt.quote:Op donderdag 13 juni 2024 22:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Alleen gaat het niet per se om inconsistentie en door selectief met citaten om te gaan wek je die indruk wel.
Vermeend dader in slachtofferrolquote:
Nee, het is "zijn" dag. De rechters bevragen de verdachte. Tuurlijk is alles vanuit verdachte zijn/haar perspectief. In dit geval mag Ali gewoon aangeven dat hij heel graag mediation wilde.quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:39 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ah op die manier. Inderdaad ja.
Tnx. Kreeg deze er achteraan. Misschien gemist hier. Vond het ook wel de moeite waard.quote:
Ik hoor heel erg veel mannen roepen dat die vrouwen hoeren zijn, zeker degenen die al seks hadden gehad met anderen en dùs zal Ali wel niks mis hebben gedaan.quote:Op donderdag 13 juni 2024 22:52 schreef Pleun2011 het volgende:
Ach het blijft lastig dit soort zaken.. wanneer een vrouw haar beklag doet over een man, staat de man al meteen met 3-0 achter. In het geval van Ali Béé is de achterstand nog wat groter. Of hij zal worden veroordeeld..geen idee, dat mag de rechter uitzoeken. Wel is mijn indruk dat Ali een kleine jongen is, en dat er veel grotere viespeuken vrij rondlopen.
Ik zeg niet dat Ali niet vervolgd moet worden, maar wat hij schijnbaar heeft uitgevreten vind ik kinderspel als je het vergelijkt met andere zaken. Zaken zoals deze, showbizzfiguren die van hun voetstuk donderen, hebben ook een wijze les in zich voor iedereen die graag roem en aanzien wil krijgen. Dat is allemaal vergankelijk. De mensen die nu allemaal voor je klappen of je hielen likken, laten je vallen als een baksteen als je een misstap begaat.quote:Op donderdag 13 juni 2024 23:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik hoor heel erg veel mannen roepen dat die vrouwen hoeren zijn, zeker degenen die al seks hadden gehad met anderen en dùs zal Ali wel niks mis hebben gedaan.
'want je weet hoe vrouwen zijn'
Dat er veel grotere viespeuken rondlopen klopt. Er lopen ook moordenaars rond, moet je dan de mensen die een mishandeling op hulp geweten hebben maar laten gaan omdat het altijd erger kan?
Waanzin
Niet helemaal mee eens. Ali B lijkt mij een grote jongen die een relatief kleine viespeuk is. Een grote viespeuk aanpakken voor hun vermeende misdaden is leuk, maar een grote jongen aanpakken voor hun vermeende misdaden lijkt me nog veel leuker.quote:Op donderdag 13 juni 2024 22:52 schreef Pleun2011 het volgende:
Ach het blijft lastig dit soort zaken.. wanneer een vrouw haar beklag doet over een man, staat de man al meteen met 3-0 achter. In het geval van Ali Béé is de achterstand nog wat groter. Of hij zal worden veroordeeld..geen idee, dat mag de rechter uitzoeken. Wel is mijn indruk dat Ali een kleine jongen is, en dat er veel grotere viespeuken vrij rondlopen.
Wat heeft zijn zaak met anderen te maken? Als dit waar is is het vreselijk en smerig voor de slachtoffersquote:Op donderdag 13 juni 2024 23:17 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat Ali niet vervolgd moet worden, maar wat hij schijnbaar heeft uitgevreten vind ik kinderspel als je het vergelijkt met andere zaken. Zaken zoals deze, showbizzfiguren die van hun voetstuk donderen, hebben ook een wijze les in zich voor iedereen die graag roem en aanzien wil krijgen. Dat is allemaal vergankelijk. De mensen die nu allemaal voor je klappen of je hielen likken, laten je vallen als een baksteen als je een misstap begaat.
Ok, eens.quote:Op donderdag 13 juni 2024 23:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens. Ali B lijkt mij een grote jongen die een relatief kleine viespeuk is. Een grote viespeuk aanpakken voor hun vermeende misdaden is leuk, maar een grote jongen aanpakken voor hun vermeende misdaden lijkt me nog veel leuker.
Laten we hopen dat deze media-aandacht heel veel andere kleine viespeuken afschrikt. Je hoeft niet allemaal aan mensenhandel en kinderverkrachting te doen, gewone huis-tuin-en-keukenmisbruikers doen ook veel schade
Laat ze echte dieven gaan vangen. Zoiets ?quote:Op donderdag 13 juni 2024 22:52 schreef Pleun2011 het volgende:
Walgelijk. Je zal maar het slachtoffer zijn en dit ziet.quote:Op donderdag 13 juni 2024 23:07 schreef Bayswater het volgende:
Natacha vindt Ali echt goed en veel positieve energie hebben en vraagt zich af wat het OM al die tijd gedaan heeft om hiermee op de proppen te komen.
Ik ben nog niet overtuigd van Natacha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.meneer B. dus ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#freeB
#freebee
#freebeesAan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
Gek eigenlijk dat vrouwen nog altijd bereid zijn samen te spannen om een onschuldige man de gevangenis in te krijgen. Het is glashelder hoeveel bagger je over je uitgestort krijgt als je claimt dat je seksueel bent misbruikt zonder dat je daar onomstotelijk bewijs voor hebt. Je zou haast denken dat deze vrouwen misschien echt aangerand of verkracht zijn en dat ze bereid zijn om veel ellende te doorstaan zodat een dader wordt bestraft.quote:Op donderdag 13 juni 2024 23:08 schreef TheVulture het volgende:
Jill Helena wordt met de dood bedreigd hoor ik net bij Renze. Ik volgde haar toevallig al op TikTok maar daar heeft ze alle reacties verwijderd en uitgezet. Schokkend om te lezen dat ze voor veel mensen een golddigger/aandachtszoeker is en de vergelijking met Amber Heard wordt gemaakt. Wat een rare mensen lopen er toch op de wereld.
En dat was weer een reactie op hoe de Duitsers tekeer gingen in de na Barbarosso overlopen gebieden. Maar de getuigen werden daar ook meer afgeslacht, omdat er toch Lebensraum moest komen voor de toekomstige Duitsers.quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:59 schreef Alpha0 het volgende:
Het is allemaal peanuts in vergelijking met dit jongens
[ afbeelding ]
Waarom zou ze ontkleed zijn geweest?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 07:02 schreef Alpha0 het volgende:
Toen Ali de kamer van Ellen in ging, was Ellen toen al ontkleed? Of ging ze zich pas uitkleden nadat Ali in de kamer was!?
Sjezus.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 07:52 schreef matthijst het volgende:
Ali B en de Muziekkaravaan - Ellen ten Damme
Ali B en de Muziekkaravaan - Sharon den Adel
Ali B en de Muziekkaravaan - Stef Bos
Ali B en de Muziekkaravaan - Iris Hond
Ali B en de Muziekkaravaan - Huub van der Lubbe
Ali B en de Muziekkaravaan - Birgit Schuurman
Ali B en de Muziekkaravaan - Charly Luske
Ali heeft t bij 3 van de 4 vrouwen waar hij tijd mee doorbracht in Marokko geprobeerd.
Volledig eens met deze post.quote:Op donderdag 13 juni 2024 22:52 schreef Pleun2011 het volgende:
Ook in dit topic wordt weer door wat mannen geclaimd dat er veel vrouwen zijn die valse aangfites doen tegen onschuldige mannen, maar inderdaad, waarom zouden ze zich aan al die ellende blootstellen alleen om iemand te beschadigen? Ze komen er zelf bepaald niet onbeschadigd uit.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 06:45 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Gek eigenlijk dat vrouwen nog altijd bereid zijn samen te spannen om een onschuldige man de gevangenis in te krijgen. Het is glashelder hoeveel bagger je over je uitgestort krijgt als je claimt dat je seksueel bent misbruikt zonder dat je daar onomstotelijk bewijs voor hebt. Je zou haast denken dat deze vrouwen misschien echt aangerand of verkracht zijn en dat ze bereid zijn om veel ellende te doorstaan zodat een dader wordt bestraft.
"alleen maar verliezers"quote:Op donderdag 13 juni 2024 19:45 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dat was en is mijn punt helemaal niet.
Als hij onschuldig is, dan moet hij worden vrijgesproken. Daar heb ik helemaal geen problemen mee.
Jouw eerdere uitspraak - blijkbaar verwijderd - getuigde in mijn ogen van een ongelooflijk eenzijdige simplificatie en van botheid jegens slachtoffers van zedenzaken.
Verder zijn er in deze zaken doorgaans alleen maar verliezers. Spijtig genoeg.
We wachten nog op de reactie van Sharonquote:Op vrijdag 14 juni 2024 07:52 schreef matthijst het volgende:
Ali B en de Muziekkaravaan - Ellen ten Damme
Ali B en de Muziekkaravaan - Sharon den Adel
Ali B en de Muziekkaravaan - Stef Bos
Ali B en de Muziekkaravaan - Iris Hond
Ali B en de Muziekkaravaan - Huub van der Lubbe
Ali B en de Muziekkaravaan - Birgit Schuurman
Ali B en de Muziekkaravaan - Charly Luske
Ali heeft t bij 3 van de 4 vrouwen waar hij tijd mee doorbracht in Marokko geprobeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |