Ah op die manier. Inderdaad ja.quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja ligt eraan wat je zegt natuurlijk. Als iemand zegt "ik wil niet meedoen aan je mediation" kun je ook in plaats van het weer opnieuw proberen te forceren, zeggen "ok, dan respecteer ik dat". Dan laat je qua gedrag in ieder geval nog iets van vooruitgang zien.
Ik begrijp die hele mediation sws niet als er volgens Ali niets plaatsgevonden heeft. Als hij zich niets kan herinneren.quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja ligt eraan wat je zegt natuurlijk. Als iemand zegt "ik wil niet meedoen aan je mediation" kun je ook in plaats van het weer opnieuw proberen te forceren, zeggen "ok, dan respecteer ik dat". Dan laat je qua gedrag in ieder geval nog iets van vooruitgang zien.
Veel beter dan die andere tekenaar, maar toch net niet treffend.quote:
Ook dat jaquote:Op donderdag 13 juni 2024 21:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik begrijp die hele mediation sws niet als er volgens Ali niets plaatsgevonden heeft. Als hij zich niets kan herinneren.
Wat moet je dan mediationen?
Dan konden de vrouwen bij hem kwijt wat ze ertoe had gebracht om dit soort onwaarheden over hem te vertellen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik begrijp die hele mediation sws niet als er volgens Ali niets plaatsgevonden heeft. Als hij zich niets kan herinneren.
Wat moet je dan mediationen?
quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan konden de vrouwen bij hem kwijt wat ze ertoe had gebracht om dit soort onwaarheden over hem te vertellen.
Heb je het nou over Ronnie Flex en Jill?quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:46 schreef Chadi het volgende:
Hij komt redelijk ongeloofwaardig over. Maar vraag me af wie de mannelijke collega was die in de douche aan het beuken was toen hij erin stapte om haar te vingeren
Denk het ook.quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:59 schreef sturmpie het volgende:
Ik acht de kans groot dat Ali B. wordt vrijgesproken omdat het te lang geleden is, ze hebben alle tijd gehad en nu spannen ze samen dat komt 'n beetje bedenkelijk over.
Vooral dat verhaal van Naomi is 'n smerig verhaal, daar wil 'n nuchter mens niets mee te maken hebben.
Die zijn niet vrijgesproken, maar hun zaken zijn geseponeerd.quote:Op donderdag 13 juni 2024 22:03 schreef quirina het volgende:
[..]
Denk het ook.
Gaat net zoals met vieze Jeroentje en Danny de Munk.
Een van de ongemakkelijke feiten des levens is dat mensen die als argument "dat zou ik nooit doen want ik ben christen/hindoe/moslim/whatev!" gebruiken per definitie liegen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:26 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nouja, dan bekent hij dus ook schuldig te zijn.
Maar zijn hele optredens voor de rechtbank waren gewoon schaamteloos.
Miemiemie, mijn geloof dit dat zus zo. Nu was ik wel verplicht mijn vrouw te vertellen dat ik al 20 jaar vreemdga boehoefuckingboe![]()
![]()
Ja, alleen was het 1 vrouw. En niet nu meerdere vrouwen. Er is een patroon hè.quote:Op donderdag 13 juni 2024 22:07 schreef quirina het volgende:
Johnny de Mol Jr vind er ook weer wat van…..
Waar was hij weer mee weggekomen? Ex vrouw mishandelen toch?
Kijk sbs6 nu mensen.
Het ging dan ook om de punten waarin ze inconsistent is. Zowel Jeroen Pauw als Paul Witteman zijn als getuigen gehoord, daarom worden ze beiden in die citaat aangehaald. Ellen zou Iris Hond erover hebben verteld, maar Hond heeft in een verhoor gezegd dat toen Ellen haar de details vertelde, ‘er van een verkrachting weinig overbleef’. Dan vraag ik me af wat ze haar precies verteld heeft dat ze kon opmaken dat het geen verkrachting was. Dat ze van slag was wordt weer tegengesproken door de verklaring van de producer die zegt dat hij zich van de opnames niets opvallends te kunnen herinneren. Hij vond Ellen vriendelijk richting Ali. Dus zoals Ali zei: een "doolhof" aan verklaringen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:19 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Je citeert wel selectief. Zo heeft Witteman gezegd dat hij een slecht geheugen heeft. En bij mijn weten heeft Ellen niet gezegd dat ze het er specifiek met Pauw over heeft gehad. Je laat ook weg dat haar vriend en manager haar verhaal bevestigt (dat ze indertijd heeft gezegd dat ze was verkracht en dat ze van slag was).
Alleen gaat het niet per se om inconsistentie en door selectief met citaten om te gaan wek je die indruk wel.quote:Op donderdag 13 juni 2024 22:22 schreef Antideeltje.. het volgende:
[..]
Het ging dan ook om de punten waarin ze inconsistent is.
Linkje? Geen idee wie of wat Renze is.quote:Op donderdag 13 juni 2024 22:30 schreef Claudia_x het volgende:
En nu beelden waarop Ali de zaal uit komt lopen, de pers geïrriteerd te woord staat en door Natacha wordt gemaand niks te zeggen (waar Ali zich niks van aantrekt). Deze uitzending van Renze is wel de moeite waard.
Houden zo.quote:Op donderdag 13 juni 2024 22:33 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Linkje? Geen idee wie of wat Renze is.
Rtl 4.quote:Op donderdag 13 juni 2024 22:33 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Linkje? Geen idee wie of wat Renze is.
Gevonden voor je, rond 1:35:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |