ja true, maar groter deel zou dan met pijn kiezen voor Macron. Nou ja in geval van NL, een D66-lijsttrekkerquote:Op zondag 7 juli 2024 15:16 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dan zou ook in Nederland gewoon een deel thuis blijven.
Weet jij wat de reden is waarom ze PCF stemt? Ben gewoon benieuwdquote:Op zondag 7 juli 2024 15:16 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Collega van me stemde op PCF. Die zei dan ook dat ze niet zou stemmen in de tweede ronde als het een keuze is tussen RN en EN.
Denk dat veel van de PCF die gedachtegoed dragen. LFI leden zullen dan wel weer EN stemmen denk ik na de oproep van Melenchon
Verschil is hier wel dat beide partijleiders praktisch praktisch hebben opgeroepen om op de ander te stemmen.quote:Op zondag 7 juli 2024 15:16 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dan zou ook in Nederland gewoon een deel thuis blijven.
Ze is communist en volgens haar is dat de enige goede communistenpartij.quote:Op zondag 7 juli 2024 15:18 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Weet jij wat de reden is waarom ze PCF stemt? Ben gewoon benieuwd
Weet ze ook dat die in Nederland bijna niet meer bestaan?quote:Op zondag 7 juli 2024 15:21 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ze is communist en volgens haar is dat de enige goede communistenpartij.
Sterker nog, ze zijn er helemaal niet.quote:Op zondag 7 juli 2024 15:23 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Weet ze ook dat die in Nederland bijna niet meer bestaan?
Zou ze het ook zijn als ze de loterij zou winnen
Nou ja je hebt in Oldambt nog wat raadsleden en Rinze Visser in Fryslanquote:Op zondag 7 juli 2024 15:27 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Sterker nog, ze zijn er helemaal niet.
We zijn beiden lid van de NCPN in Nederland.
Ja, 7 zetels landelijk volgens mij, maar alleen in de gemeenteraden.quote:Op zondag 7 juli 2024 15:29 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Nou ja je hebt in Oldambt nog wat raadsleden en Rinze Visser in Fryslan
Dat lijkt me goed nieuws voor de anti-RN coalitie?quote:Op zondag 7 juli 2024 18:07 schreef Mikeytt het volgende:
The latest official turnout figures released by France’s Ministry of the Interior show 59.71 percent of the electorate has now voted in constituencies where a second-round run-off is being held, with three hours of voting to go. Turnout is now on track to be the highest it has been in more than four decades.
Lijkt er wel op.quote:Op zondag 7 juli 2024 18:12 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat lijkt me goed nieuws voor de anti-RN coalitie?
“May have”. Tja ook gokken dus. Maar er gaai in ieder geval wat gebeuren.quote:Op zondag 7 juli 2024 18:16 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Lijkt er wel op.
De grote media geven allemaal hetzelfde aan: "Far right fears may have mobilised voters"
Maar het is nog kijken of RN niet-stemmers naar de stembus heeft kunnen krijgen deze ronde.
Hoogste opkomst in 40 jaar word er nu gezegd, er gaat zeker wat gebeuren.quote:Op zondag 7 juli 2024 18:27 schreef trein2000 het volgende:
[..]
“May have”. Tja ook gokken dus. Maar er gaai in ieder geval wat gebeuren.
Yep. Is momenteel gewoon mensen interviewen.quote:Op zondag 7 juli 2024 18:27 schreef trein2000 het volgende:
[..]
“May have”. Tja ook gokken dus. Maar er gaai in ieder geval wat gebeuren.
Ik betwijfel altijd een beetje of het helemaal los willen raken van Frankrijk helpend is. Na de Apartheid werd het ook heel erg chaos en je ziet dat nog wel. Niet om de nare dingen goed te praten.quote:Op zondag 7 juli 2024 19:58 schreef Mikeytt het volgende:
Leuk: Nieuw-Caledonië heeft voor het eerst in 40 jaar weer een onafhankelijkheidspartij die gewonnen heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |