Het is een gave.........quote:
Het word denk ik wel een dilemma als RKC degradeert, wellicht zou een tussenstap naar een stabiele middenmoter of subtop goed zijn, ik denk dat AZ een prima kandidaat zou zijn.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als hij nu een omgeving heeft gevonden waarin hij kan floreren, is het slim om langer in deze omgeving te blijven.
Laat hem volgende seizoen in Utrecht spelen en ons kampioen maken🙉👍👌quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als hij nu een omgeving heeft gevonden waarin hij kan floreren, is het slim om langer in deze omgeving te blijven.
Gewoon realistische teksten lees ik inclusief respect voor de keuze van zijn trainer als hij niet speelt?quote:Op dinsdag 8 april 2025 14:21 schreef tong80 het volgende:
Aan z'n grote mond zal het niet liggen...............
https://www.voetbalzone.n(...)/blt9441c626bd7aa672
Hij vindt zich één van de besten in de Eredivisie. Waar is dat op gebaseerdquote:Op dinsdag 8 april 2025 14:33 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Gewoon realistische teksten lees ik inclusief respect voor de keuze van zijn trainer als hij niet speelt?
die laatste zin las ik even overheen vrees ik. Daar werd hij even iets te enthousiastquote:Op dinsdag 8 april 2025 14:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij vindt zich één van de besten in de Eredivisie. Waar is dat op gebaseerd
Ik vind hem eigenlijk wel okay overkomen. Kritisch over zichzelf en met zelfvertrouwen en ook wel een realistisch beeld over zichzelf. Elke topsporter moet zichzelf serieus genoeg nemen om te denken dat hij de top waard is. Die valse bescheidenheid van "Ja ik ben ook verbaasd dat ik iets goed doe" is ook maar een front meestal.quote:Op dinsdag 8 april 2025 14:21 schreef tong80 het volgende:
Aan z'n grote mond zal het niet liggen...............
https://www.voetbalzone.n(...)/blt9441c626bd7aa672
Ik dacht al. Dat bedoelde ikquote:Op dinsdag 8 april 2025 14:36 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
die laatste zin las ik even overheen vrees ik. Daar werd hij even iets te enthousiast
Klopt helemaal. Maar toch, met zijn verleden zou ik dit toch even achterwege laten.quote:Op dinsdag 8 april 2025 14:36 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik vind hem eigenlijk wel okay overkomen. Kritisch over zichzelf en met zelfvertrouwen en ook wel een realistisch beeld over zichzelf. Elke topsporter moet zichzelf serieus genoeg nemen om te denken dat hij de top waard is. Die valse bescheidenheid van "Ja ik ben ook verbaasd dat ik iets goed doe" is ook maar een front meestal.
Het is niet dat hij nog steeds als een achterlijke nepgangster loopt te braggen.
Deze klasbak mag komen naar de boys van UUUUUUUtrecht en lekker met ons Champions Leaugue spelenquote:Op dinsdag 8 april 2025 19:27 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Ik denk dat hij veel beter gewoon een (half)jaar de KKD in kan gaan als RKC degradeert. Waalwijk is ook wel ideaal denk ik, als hij straks naar Sparta gaat en naar Rotterdam verhuisd zie ik het al snel mis gaan.
Bolle Mo vindt dat zelf inmiddels alweer een prima idee:quote:Op dinsdag 8 april 2025 20:42 schreef Näsenbar het volgende:
Misschien iets voor Real als Modric met pensioen gaat?
quote:Ihattaren heeft grootse plannen: 'Real Madrid, de top van Engeland...'
Mohamed Ihattaren wil er alles aan doen om bij een absolute topclub terecht te komen. De creatieveling van RKC Waalwijk vindt dat hij daar 'hoort'. Ihattaren droomt van een stap naar Real Madrid of de top van Engeland.
Bij Matchday wordt Ihattaren gevraagd waar hij zichzelf over een aantal jaar ziet. "Ik heb altijd gezegd: als ik terugkom, kom ik terug voor de top. Dat wil ik stapsgewijs doen, maar uiteindelijk wil ik daar wel komen, daar waar ik hoor te zijn." Ihattaren hoeft niet lang na te denken als hem gevraagd wordt naar zijn droomclub, al brengt hij daarna een nuance aan. "Real, man. Maar ik heb niet echt een club waarvan ik denk: daar wil ik heen. De top van Engeland, dus ook clubs als Arsenal, zijn clubs waarvan ik denk: oké, als ik daar kom..."
Ihattaren is inmiddels ook weer in beeld bij Jong Oranje. Afgelopen interlandperiode besloot bondscoach Michael Reiziger hem nog niet te selecteren, maar de 23-jarige linkspoot hoopt komende zomer wel van de partij te zijn als Jong Oranje afreist naar Slowakije voor het EK. "Ja, natuurlijk. Ik kan hem met mijn leeftijd nog spelen. Iedereen wil EK's en WK's spelen, dus het zou mooi zijn."
https://www.voetbalprimeu(...)op-van-engeland.html
Altijd meteen dat in het belachelijke trekken, waarom?quote:Op dinsdag 8 april 2025 20:42 schreef Näsenbar het volgende:
Misschien iets voor Real als Modric met pensioen gaat?
Bolle Mo is gewoon bewezen zwakzinnig, Bro. Dan kom je niet zo ver in de topsport, bro.quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:43 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Altijd meteen dat in het belachelijke trekken, waarom?
Ihattaren is mentaal gewoon niet zo sterk gebleken, maar voetballend is hij toch nog steeds wel buitencategorie Eredivisie hoor. Als hij fit is en lekker in zijn vel zit dan is hij natuurlijk een klasse beter dan bijv. een Henderson/Taylor.
En o wee als je in Nederland ambitie uitspreekt; dan word je opgejaagd tot het einde van je carriereNee, ze hebben hier liever dat je zegt dat RKC gewoon je plafond is; lekker veilig opgaan in de grijze meute.
Dat is gewoon de taal die die jongens spreken. Of denk je dat een Vinicus Jr. een doctorstitel op zak heeft ofzo? Dat moet je gewoon los van elkaar zien.quote:Op vrijdag 18 april 2025 10:37 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Bolle Mo is gewoon bewezen zwakzinnig, Bro. Dan kom je niet zo ver in de topsport, bro.
Maar bro, je weet toch, RKC loopt vol topspelers en het Nederlands elftal is helemaal kut, bro. Dat zijn gewoon de spelers die leuk doen tegen de trainer enzo. Bij Real is dat vast ook zo, bro.
Ppfffrrt ok bro.quote:Op vrijdag 18 april 2025 11:05 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat is gewoon de taal die die jongens spreken. Of denk je dat een Vinicus Jr. een doctorstitel op zak heeft ofzo? Dat moet je gewoon los van elkaar zien.
Ongeacht het onderwerp kan je altijd deze conclusie trekken in gesprek met Solispolar.quote:
Een 'gesprek' met jou is per definitie vrij zinloos inderdaad.quote:Op vrijdag 18 april 2025 11:20 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ppfffrrt ok bro.
Doet er weinig aan af dat Bolle Mo weinig van topsport snapt bro.
Maargoed, jij vind Yassin Oukili en Richonell Margaret waarschijnlijk ook beter dan Reijnders en Gakpo, dus dit gesprek is vrij zinloos bro.
Nee want user de Pel is een baken van kennis, intelligentie en sociale know-how inderdaadquote:Op vrijdag 18 april 2025 11:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ongeacht het onderwerp kan je altijd deze conclusie trekken in gesprek met Solispolar.
quote:Op donderdag 17 april 2025 19:39 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Bolle Mo vindt dat zelf inmiddels alweer een prima idee:
[..]
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 07:19 schreef Paul het volgende:
[..]
Laat hem volgende seizoen in Utrecht spelen en ons kampioen maken🙉👍👌
JAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 8 april 2025 19:37 schreef Paul het volgende:
[..]
Deze klasbak mag komen naar de boys van UUUUUUUtrecht en lekker met ons Champions Leaugue spelen
Die gaat naar het buitenland met alle risico's die daar bij komen voor hem.quote:Ihattaren kondigt vertrek aan bij RKC
Mohamed Ihattaren gaat na de degradatie met RKC op zoek naar een nieuwe club. De 23-jarige middenvelder wil 'zeker niet in de Keuken Kampioen Divisie spelen', zei hij tegen ESPN na de 5-3-zege op Go Ahead Eagles, niet genoeg om de zeventiende plaats nog over te dragen aan Willem II. ,,Ik hoop een mooie stap te gaan maken, ik denk dat de meeste mensen wel weten dat dit mijn laatste wedstrijd hier was."
Het voormalig toptalent van onder meer PSV acht de kans '50/50' dat hij ook volgend jaar uitkomt in de Eredivisie. ,,Ik moet veel minuten maken en mijn zaakwaarnemer weet dat ik graag in Nederland wil blijven, dicht bij mijn familie. Maar als de gewenste overstap er niet is, dan weet ik zeker dat het in het buitenland kan gaan lukken."
https://www.ad.nl/voetbal(...)scheid-aan~a95c5a33/
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |