Elk jaar voorspel ik met onze toto dat Fortuna gaat degraderen, dus ja Mo doe het!quote:Op donderdag 31 juli 2025 14:10 schreef TheVoice4ever het volgende:
kan ie lekker mee degraderen met Fortuna, leuk toch voor Mo, 2x achter elkaar met 2 verschillende clubs degraderen
quote:Op donderdag 31 juli 2025 15:12 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Elk jaar voorspel ik met onze toto dat Fortuna gaat degraderen, dus ja Mo doe het!
Na RKC ook Fortuna op je CV, dan ben je een hele grote.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 23:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De volgende stap van Mo op weg naar de top
Veel te veel verleidingen in Almelo.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:10 schreef SebbeSwensje het volgende:
Op zich had Heracles het voor dat bedrag ook wel kunnen proberen, maar Mo zal wel altijd basis willen staan.
Almelo en Sittard liggen volgens mij ongeveer even ver van de Duitse grens af hoor.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:16 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Veel te veel verleidingen in Almelo.
Sittard wint in dit gevalquote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:29 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Almelo en Sittard liggen volgens mij ongeveer even ver van de Duitse grens af hoor.
Dus meer verleidingen in Sittard.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:32 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Sittard wint in dit geval
Almelo heb preston palace.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:38 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dus meer verleidingen in Sittard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:02 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Almelo heb preston palace.Ja, daar ben ik dus echt nog nooit geweest. Collega van me zei zelfs dat je het kunt zien vanaf het stadion, maar ook dat is me nog nooit opgevallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
eerst zien , dan gelovenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:02 schreef denieuweVBLmod het volgende:
Mo heeft zijn leven weer goed op de rit. Dit kan de verrassing van het seizoen worden, mits hij niet terugvalt. Voor Fortuna-supporters een seizoen dat hen allen eeuwig bij zal blijven.
Foto van jezelf in je Ihattaren shirt graagquote:
Ik ga geen pics delen met vreemde mannen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Foto van jezelf in je Ihattaren shirt graag
Hij heeft bij mij ook weinig good will, maar ik kan me goed voorstellen dat als je volledig verketterd wordt wanneer je met persoonlijke problematiek dealt, je een dikke middelvinger opsteekt, de deur dichttrekt en nooit meer achterom kijkt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 16:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ihattaren sluit uit dat hij ooit voor Oranje speelt: 'Heel Nederland was tegen me'
Het begint weer mis te gaan met Mo.
Maar hij is nooit totaal verketterd, heeft zelfs nog een kans bij Ajax gehad.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 16:43 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Hij heeft bij mij ook weinig good will, maar ik kan me goed voorstellen dat als je volledig verketterd wordt wanneer je met persoonlijke problematiek dealt, je een dikke middelvinger opsteekt, de deur dichttrekt en nooit meer achterom kijkt.
Je moet maar net bij machte zijn om die kans ook te grijpen op dat moment. Ik snap ook wel dat Mo zelf genoeg fout heeft gedaan, maar dat hij niet heel happig is om weer hand in hand te gaan lopen met Nederland begrijp ik ook wel weer.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 16:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar hij is nooit totaal verketterd, heeft zelfs nog een kans bij Ajax gehad.
Kans op kans.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 16:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar hij is nooit totaal verketterd, heeft zelfs nog een kans bij Ajax gehad.
Ik weet niet wie hem verketterd heeft? Psv heeft hem kans op kans gegeven. Daarna heeft Ajax het nog geprobeert. Daarna rkc een risico genomen maar nee hoor de hele wereld was tegen arme moquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 16:43 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Hij heeft bij mij ook weinig good will, maar ik kan me goed voorstellen dat als je volledig verketterd wordt wanneer je met persoonlijke problematiek dealt, je een dikke middelvinger opsteekt, de deur dichttrekt en nooit meer achterom kijkt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |