fcupdate.nlquote:Mohamed Ihattaren wil fit worden, duikt sportschool in en werkt daar aan conditie.
13 juni 2024
Mohamed Ihattaren werkt momenteel in de sportschool aan zijn conditie, zo blijkt uit beelden die de oud-voetballer van Ajax en PSV zelf heeft gedeeld op Instagram. Eerder dit jaar vertrok Ihattaren als voetballer bij het Tsjechische Slavia Praag, waarna er weinig meer van hem werd vernomen
De loopbaan van Ihattaren als profvoetballer dreigt als een nachtkaars uit te gaan. Op 1 april meldde Slavia Praag, de laatste werkgever van Ihattaren, dat de samenwerking tussen club en speler is beëindigd. Sindsdien zit Ihattaren zonder club en is er maar weinig van de geboren Utrechter vernomen. Wat blijkt, is dat het jeugdproduct van PSV in ieder geval aan zijn conditie aan het werken is.
Op Instagram deelt Ihattaren beelden dat hij actief is in een sportschool in Culemborg, waar hij aan zijn conditie aan het werken is. Mogelijk is het doel van Ihattaren om na de zomer weer aan de slag te gaan als voetballer, maar over zijn toekomstplannen is op dit moment weinig bekend.
De beelden van Ihattaren zijn te bekijken op zijn Instagram Stories, zie onderstaand een aantal foto's.
https://www.instagram.com/iamihattaren/
Gaat helemaal goed komen met Moquote:Op donderdag 13 juni 2024 11:53 schreef Ronald-Koeman het volgende:
https://www.fcupdate.nl/v(...)n-werkt-aan-conditie
- Beelden van de sportschool de wereld in sturen.
- Contract tekenen bij een club die er in trapt.
- Niks meer doen, flink aankomen en contract laten ontbinden.
Prima inkomstenbron wel, al die oprotpremies.quote:Op donderdag 13 juni 2024 15:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Gaat helemaal goed komen met Mo
Die Kebab-look is dus gewoon een status dingetje van de football Academy.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:45 schreef jpg97 het volgende:
https://www.instagram.com(...)d1f4f16a&img_index=1
FC (Sam)bal op kebab’t dak 3quote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:45 schreef jpg97 het volgende:
https://www.instagram.com(...)d1f4f16a&img_index=1
Zieke diss, neef.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 15:02 schreef SEMTEX het volgende:
Misschien zoeken ze bij de zaterdag amateurs van SC Buitenveldert nog spelers.
Sow danquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 15:02 schreef SEMTEX het volgende:
Misschien zoeken ze bij de zaterdag amateurs van SC Buitenveldert nog spelers.
Bram gaat Mo aan de pillen zetten.quote:Op zaterdag 14 september 2024 08:41 schreef onlogisch het volgende:
De nieuwe Mo is uit.
@:Zipportal
@:maxi-mus
@:Caland
[ x ]
Ik ben Mo moe.quote:Op zaterdag 14 september 2024 08:41 schreef onlogisch het volgende:
De nieuwe Mo is uit.
@:Zipportal
@:maxi-mus
@:Caland
[ x ]
Inderdaad. Hij gaat er vol voor. Totdat de trainer van zijn volgende club boos wordt omdat hij niet mee verdedigt en Mo zijn verdriet gaat wegvreten in de kebabzaak en zich de volgende dag ziek meldt omdat hij nog ergens zijn shoarmasaus over een hoertje aan het smeren is.quote:Op zaterdag 14 september 2024 16:05 schreef Qarrad het volgende:
"Dit keer is het duizend procent anders"
Duizend procent van 0 blijft 0, Mo...
Ik dacht dat die man juist bekend stond als een goede psychiater? Oprechte vraagquote:Op zaterdag 14 september 2024 11:38 schreef RipCity het volgende:
Ah weer een zielig verhaaltje en dat die
Zo goed bezig is.
Over 2 maanden zit die weer aan de burger king nadat die een oud vrouwtje heeft overvallen.
Bram bakker ook echt. Media geile charlatan. Zegt alweer genoeg.
Hij weet het iedere keer zo mooi te vertellen, maar ga het nu ook maar eens laten zien. Dit hebben we allemaal vaker gehoord.quote:Zijn familie overtuigde Fortes Rodriguez uiteindelijk om met Ihattaren in zee te gaan. 'Projectteam Mo' bestaat verder uit fysiotherapeuten, maar ook voetbaltrainers. Zo zijn ook Nordin Wooter (oud-Ajax) en Soufiane Touzani enkele begeleiders. Ihattaren, die therapie heeft gevolgd, weegt inmiddels 85 kilo. Een groot contrast met zijn dieptepunt. "Ik ben een emotie-eter, zeg maar gerust emotie-vreter. Omdat ik alles had vergooid, geen doel meer in mijn leven had en mentaal in de knoop zat, had ik geen rem meer en at ik me moddervet. Op een gegeven moment woog ik 117 kilo. Overdag sliep ik en 's nachts was ik wakker. Ik kon niet slapen. Nee, ik wilde niet slapen, want dan begon het. Dan zag ik beelden van mijn vader voor me."
Een tijd terug haalde hij op negatieve wijze het nieuws, doordat zijn auto in brand werd gestoken en vanwege beslaglegging op zijn woningen. "Het kwam voort uit naïviteit, omdat het in die tijd allemaal zo snel ging", blikt Ihattaren terug. "Ik probeerde het goed te doen voor iedereen, maar kon niet inschatten wat goed of slecht voor mij of mijn toekomst was. Bovendien had ik toen nog niet dit team, mijn vangnet, om me heen om me te helpen. Ik schaam me ervoor, omdat mijn familie ook de berichten in de media las. Vanaf nu wil ik alleen nog maar een voorbeeld voor mijn neefjes en nichtjes zijn en niet die rare oom."
Alles moet uiteindelijk wijken voor dat ene doel: terugkeren op het veld. "Mijn broers vroegen me wat ik nu met mijn leven wilde. Ik zei: voetballen. Maar dat kon ik voorlopig vergeten. Zij willen alleen dat ik als mens weer gelukkig word. Godzijdank hebben ze José gestalkt en uiteindelijk zo ver gekregen mij de reddingsboei toe te werpen. Ricardo zei ook heel mooi dat het niet uitmaakt of ik nu bij Elinkwijk of Real Madrid ga voetballen. We praten nu alleen over de mens Mo, die de pijn moet verwerken."
Angst dat deze nieuwe poging tot een kickstart opnieuw in een vroeg stadium strandt, heeft Ihattaren niet. "Mijn familie, een paar vrienden en de groep professionals die ik om me heen heb, zijn alles wat ik nodig heb. Daar komt niemand meer bij. Ik weet dat er van veel kanten weer aan me gaat worden getrokken als het me is gegund om terug te keren in de voetballerij. Maar ik focus me op de mensen op wie ik kan rekenen en die het beste met mij voor hebben. Ik weet zeker dat mijn vader in het paradijs nu trots op me is. Een betere motivatie om zo door te gaan, is er niet."
quote:Op zondag 15 september 2024 16:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Zeven delen duurt deze soap inmiddels waarvan het 1 deeltje gaat over het voetbal van Mo en de rest over zijn andere avonturen.
Over een paar dagen het bericht dat ie zoek is.quote:Op zondag 15 september 2024 16:13 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Hij weet het iedere keer zo mooi te vertellen, maar ga het nu ook maar eens laten zien. Dit hebben we allemaal vaker gehoord.
O dat er weer iets met een neef of oom aan de hand is in het criminele milieu.quote:Op zondag 15 september 2024 21:07 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Over een paar dagen het bericht dat ie zoek is.
Ok, dus als het over voetbal gaat de Telegraaf links laten liggen ?quote:
Toch wel gelijk gehad.quote:Op maandag 16 september 2024 19:08 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Bram Bakker kundige vent
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |