<nope>quote:
Dan moet Mora dat beter controleren. Wat denk je er van. Werk je bij Mora ofzo?quote:Op donderdag 13 juni 2024 13:42 schreef bonanza8 het volgende:
[..]
<nope>
Goed, nu even de echte feiten: Ja, er komt ongetwijfeld verkeerd paardenvlees in onze voedselketen
En om het even recht te zetten: Nee, daar zitten geen Mora snacks tussen, Mora is jaren geleden al gestopt met paardenvlees in zijn snacks, zover de informatie gaat kom je het nog wel tegen bij horeca groothandels
Met als enige kanttekening: Als de leverancier de boel flest en paardenvlees (of ook ezels) mengt met rundvlees, dat kun je Mora niet aanrekenen
Nee moet je ook in Dollars betalen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 13:47 schreef xpompompomx het volgende:
Wordt paardenvlees ook in Roebels betaald?
@Za !11quote:Op donderdag 13 juni 2024 13:51 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Nee moet je ook in Dollars betalen.
https://www.ebay.ca/itm/195561082198
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
Zeker wel. Ketenverantwoordelijkheid. Mora moet zn suppliers checken en ook de geleverde goederen checken.quote:Op donderdag 13 juni 2024 13:42 schreef bonanza8 het volgende:
[..]
<Nope>
Goed, nu even de echte feiten: Ja, er komt ongetwijfeld verkeerd paardenvlees in onze voedselketen
En om het even recht te zetten: Nee, daar zitten geen Mora snacks tussen, Mora is jaren geleden al gestopt met paardenvlees in zijn snacks, zover de informatie gaat kom je het nog wel tegen bij horeca groothandels
Met als enige kanttekening: Als de leverancier de boel flest en paardenvlees (of ook ezels) mengt met rundvlees, dat kun je Mora niet aanrekenen
Op welke grond zagen ze dat het goed was dan?quote:
Reken maar dat er nog veel meer rotzooi hier verwerkt wordt. Het is zo'n vuige business.quote:
Dat zou me niks verbazen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 14:25 schreef Za het volgende:
[..]
Reken maar dat er nog veel meer rotzooi hier verwerkt wordt. Het is zo'n vuige business.
Ik zou stoppen met vlees eten en overstappen op insecten. Weet je tenminste zeker dat je geen paardenvlees met vaccins en big pharma medicatie eet.quote:Op donderdag 13 juni 2024 14:25 schreef Za het volgende:
[..]
Reken maar dat er nog veel meer rotzooi hier verwerkt wordt. Het is zo'n vuige business.
Misschien kopen ze de vogelgriep kippen uit de VS ook nog wel op, om ze met valse paspoorts hier tot snacks te verwerken.
Voor je het weet serveren ze paardenvliegen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 14:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik zou stoppen met vlees eten en overstappen op insecten. Weet je tenminste zeker dat je geen paardenvlees met vaccins en big pharma medicatie eet.
Ik eet geen vlees.quote:Op donderdag 13 juni 2024 14:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik zou stoppen met vlees eten en overstappen op insecten. Weet je tenminste zeker dat je geen paardenvlees met vaccins en big pharma medicatie eet.
Wow.quote:Op donderdag 13 juni 2024 14:34 schreef Za het volgende:
[..]
Ik eet geen vlees.
Indien een algemeen advies ik deel ik je mening.
quote:Op donderdag 13 juni 2024 14:02 schreef inslagenreuring het volgende:
Er zat laatst zaagsel in mijn kroket.Nu vraag ik me af of die krokante kipburgers van een wipkip af komen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Om nog maar te zwijgen over nijlpaardenquote:Op donderdag 13 juni 2024 14:25 schreef TheFreshPrince het volgende:
In vissticks zit mss ook wel zeepaard...
Wanneer ik geen vlees eet hoef ik ook niet over te stappen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 14:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Wow.
Niet verwacht dat jij achter het advies zou staan om insecten te gaan eten. Dacht dat je daar fel op tegen was.
Olifanten, smerige lelijke, lompe dieren.quote:Op donderdag 13 juni 2024 14:41 schreef StateOfMind het volgende:
En luipaarden
Beetje lopen luieren en lanterfanten
Que?quote:Op donderdag 13 juni 2024 14:50 schreef Za het volgende:
[..]
Olifanten, smerige lelijke, lompe dieren.
Worden die gegeten eigenlijk?
Kopen wij die op wanneer er kadavers worden gevonden wanneer stropens de slagtanden hebben verwijderd, voor in snacks en dergelijke?
Broodje aap met mayoquote:Op donderdag 13 juni 2024 14:52 schreef Twiitch het volgende:
Beetje mayo erbij en dan proef je daar niks van
Jumbo?quote:Op donderdag 13 juni 2024 14:50 schreef Za het volgende:
[..]
Kopen wij die op wanneer er kadavers worden gevonden wanneer stropens de slagtanden hebben verwijderd, voor in snacks en dergelijke?
Is al heel lang bekend dat olifantenvlees in de fricadel xxl zitten.quote:Op donderdag 13 juni 2024 14:50 schreef Za het volgende:
[..]
Hier een leuk recept, moet kennelijk enkele dagen sudderen voor je het kan eten.quote:Op donderdag 13 juni 2024 14:50 schreef Za het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |