Je stelt #fakenews.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
geen idee hoe dit een reactie is op wat ik zeg
man man man man manquote:Op dinsdag 18 juni 2024 16:25 schreef oblo het volgende:
[..]
Ik snap dat jij dat als speculatie ziet. Voor de rest van de wereld is dat een feit.
Het zou heerlijk zijn om dat Zuid-Libanon eens even in een totale parkeerplaats te veranderen, maar voor nu zal Hezbollah dat risico nog niet nemen. Libanon was ooit een grotendeels Christelijk land, ook daar is het misgegaan onder de radicale Islam.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:28 schreef Aether het volgende:
In open threat, Hezbollah publishes drone footage of sites in northern Israel
https://www.timesofisrael(...)-in-northern-israel/
[ afbeelding ]
twee joodse professors zeggen dat de joodste staat onschuldig is?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:27 schreef Ulx het volgende:
[..]
Je stelt #fakenews.
Kun je die wc-eend referentie eens uitleggen?
het zou heerlijk zijn om zuid libanon eens even in een totale parkeerplaats te veranderenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:32 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het zou heerlijk zijn om dat Zuid-Libanon eens even in een totale parkeerplaats te veranderen, maar voor nu zal Hezbollah dat risico nog niet nemen. Libanon was ooit een grotendeels Christelijk land, ook daar is het misgegaan onder de radicale Islam.
Joden zijn niet te vertrouwen?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
twee joodse professors zeggen dat de joodste staat onschuldig is?
Maar is het wel het punt. Israël laat voedsel door. Hamas doet daar blijkbaar niets mee voor de burgers. Geeft Israël de schuld van een wel of niet bestaande hongersnood.quote:maar dat is niet het fakenews hier, howardoark stelt we allemaal weten dat er geen hongersnood is, dat zeggen die gasten niet, ze zeggen dat als het er is dat het niet door Israel komt
dat is niet hetzelfde
Het had toch allemaal niets met Joden en het Jodendom te maken? Het ging toch alleen om Israël? Vanuit dat perspectief is het vreemd dat je er een probleem van maakt dat een Amerikaanse en Zwitserse hoogleraar deze conclusies trekken.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
twee joodse professors zeggen dat de joodste staat onschuldig is?
maar dat is niet het fakenews hier, howardoark stelt we allemaal weten dat er geen hongersnood is, dat zeggen die gasten niet, ze zeggen dat als het er is dat het niet door Israel komt
dat is niet hetzelfde
Israël zou wel willen, maar Hezbollah heeft (daar) 150.000 raketten en ze worden waarschijnlijk momenteel tegengehouden door de VS om aan te vallen. Bij een aanval zal dit waarschijnlijk uitmonden in een regionaal conflict met Iran waar de VS bij zal worden betrokken. Moskou en Beijing kijken mee of de VS gaat waarmaken wat ze altijd beloven.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:32 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het zou heerlijk zijn om dat Zuid-Libanon eens even in een totale parkeerplaats te veranderen, maar voor nu zal Hezbollah dat risico nog niet nemen. Libanon was ooit een grotendeels Christelijk land, ook daar is het misgegaan onder de radicale Islam.
weet ik veel, ik ken er geenquote:
punt is dat het artikel niet stelt dat er wel of geen hongersnood isquote:[..]
Maar is het wel het punt. Israël laat voedsel door. Hamas doet daar blijkbaar niets mee voor de burgers. Geeft Israël de schuld van een wel of niet bestaande hongersnood.
Waarom ontwapent UNIFIL Hezbollah niet? De VN heeft daar toch het mandaat voor gegeven als Hezbollah zich niet terugtrekt naar het noorden?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:43 schreef sp3c het volgende:
laatste keer dat Israel Zuid Libanon inging leden ze [url=https://en.wikipedia.org/wiki/2006_Lebanon_War]121 doden en 1244 gewonden ...
het is jammer dat het altied diegenen zijn die niet durven te vechten die het hardst roepen om oorlog
ik maak een probleem van jouw conclusiequote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:43 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het had toch allemaal niets met Joden en het Jodendom te maken? Het ging toch alleen om Israël? Vanuit dat perspectief is het vreemd dat je er een probleem van maakt dat een Amerikaanse en Zwitserse hoogleraar deze conclusies trekken.
Er komt meer voedsel binnen dan voor de oorlog.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
weet ik veel, ik ken er geen
[..]
punt is dat het artikel niet stelt dat er wel of geen hongersnood is
enkel dat er genoeg voedel binnen komt volgens hun berekeningen ... commentaar van howard is #fakenews
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:45 schreef Ulx het volgende:
[..]
Waarom ontwapent UNIFIL Hezbollah niet? De VN heeft daar toch het mandaat voor gegeven als Hezbollah zich niet terugtrekt naar het noorden?
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:45 schreef Ulx het volgende:
[..]
Er komt meer voedsel binnen dan voor de oorlog.
[..]
is niet duidelijk, stelt het gegeven artikel ook nietquote:Op dinsdag 18 juni 2024 16:59 schreef HowardRoark het volgende:
Het was natuurlijk al vanaf het begin duidelijk dat er geen sprake was een hongersnood
Nee, je trekt een rare conclusie. Omdat de hoogleraren afgaande op hun namen Joodse komaf hebben, insinueer jij dat men vooringenomen zou zijn met betrekking tot de conclusies van deze studie.quote:
Waarom zijn die hongersnood slachtoffers nergens te bekennen? Er is een aantal van enige tientallen genoemd. Op een bevolking van 2,2 miljoen is dat met de beste wil van de wereld niet te spinnen als hongersnood. En zouden het er meer zijn, waar zijn ze dan? Is Hamas nu ineens verlegen en durven ze het niet te zeggen? Zijn ze nu ineens begaan met de privacy van de bevolking?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
is niet duidelijk, stelt het gegeven artikel ook niet
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:56 schreef Ulx het volgende:
[..]
Waarom zijn die hongersnood slachtoffers nergens te bekennen? Er is een aantal van enige tientallen genoemd. Op een bevolking van 2,2 miljoen is dat met de beste wil van de wereld niet te spinnen als hongersnood. En zouden het er meer zijn, waar zijn ze dan? Is Hamas nu ineens verlegen en durven ze het niet te zeggen? Zijn ze nu ineens begaan met de privacy van de bevolking?
[..]
dat vermoed ik maar dat is zoals gezegd niet superbelangrijkquote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:55 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee, je trekt een rare conclusie. Omdat de hoogleraren afgaande op hun namen Joodse komaf hebben, insinueer jij dat men vooringenomen zou zijn met betrekking tot de conclusies van deze studie.
Bovendien geef je met jouw conclusie weer eens blijk van het feit dat Joodse komaf automatisch wordt gelinkt aan Israël, iets dat velen herhaaldelijk hebben proberen te ontkennen.
Dus er is hongersnood?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:58 schreef sp3c het volgende:
jouw conclusie dat er geen hongersnood is is fakenews
geen ideequote:
Jawel, resolutie 1701. Implementatie van Taib, daarmee ontwapenen van alle milities, UNIFIL zou daarbij een rol spelen.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:52 schreef sp3c het volgende:
UNIFIL mandaat staat niet toe om gewapenderhand Hezbollah te ontwappen
is transparant dus makkelijk zelf terug te zoeken
https://unifil.unmissions.org/unifil-mandate
Welke stelling?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:01 schreef sp3c het volgende:
boeit me ook niet echt tbh, lullig voor die mensen maar Israel is niet verplicht ze te voeren
maar de stelling klopt niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |