Jij denkt dat ze gaan winnen?quote:Op woensdag 12 juni 2024 21:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zou ook wel heel raar zijn als Nederland dat wél zou winnen inderdaad
De Dutrouxs.quote:Op woensdag 12 juni 2024 21:22 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben bij de Belgen weggezapt maar hoe heet deze ploeg ook al weer: De Tornado's?
Klopt, Saalberg liep toenquote:Op woensdag 12 juni 2024 21:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die liep toen de finale niet, dacht ik
Ja, maar dit is wel een beetje de klassieker hoor, die gaat inclusief naam ook al echt jaren voorin meequote:Op woensdag 12 juni 2024 21:22 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben bij de Belgen weggezapt maar hoe heet deze ploeg ook al weer: De Tornado's?
Zodanig dat ze na de OS meekunnen bij de WNBA.quote:
Ja, 1 van de 1e ploegen ook met een bijnaam, dacht ikquote:Op woensdag 12 juni 2024 21:22 schreef TheVulture het volgende:
Yes en ze worden aangemoedigd door de Cheeta'squote:Op woensdag 12 juni 2024 21:22 schreef TheVulture het volgende:
De Meuwly meltdown bij de dames zie ik niet echt gebeuren. Ik denk namelijk niet dat men nu al in de topvorm is en ze lopen toch aardig in de prijzen. Alleen bij de mannen is het behelpen behalve Bonevacia.quote:Op woensdag 12 juni 2024 21:17 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik vrees nog steeds voor Meuwly meltdown, net dit OLUMPISCH seizoen.Er zijn mij iets teveel atleten niet in vorm, ook in de mannengroep.
Maar we zijn verwend geraakt, het blijft fantastisch en vandaag was de opstelling tactisch perfect!
Peeters op de baggagedrager van AdelekeDe Witte die precies goed Bolingo in de buitenbaan houdt
50.4 voor De Witte rapper dan tijdens het WK?
Maakt er een bende van.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |