In het hoofd van Joris is het altijd Sesamstraat.quote:Op woensdag 12 juni 2024 21:43 schreef TheVulture het volgende:
Bij de NOS gaat iets fout, als je gewoon live sport laat zien hoeft je ook niet te vragen of iets al uitgezonden is Joris
Er zijn records bij de dames waarvan je mag verwachten dat die nog tientallen jaren kunnen blijven staan. Maar ja die atleten zouden bij een test nu waarschijnlijk als man mee mogen doenquote:Op woensdag 12 juni 2024 21:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Edwards werd tenminste wel meermaals benaderd een paar jaar geleden (en gisteren natuurlijk nogal).
quote:Op woensdag 12 juni 2024 21:45 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Er zijn records bij de dames waarvan je mag verwachten dat die nog tientallen jaren kunnen blijven staan. Maar ja die atleten zouden bij een test nu waarschijnlijk als man mee mogen doen
Toen hadden ze wel andere begeleidingsmethodes, misschien dat ze dat weer moeten invoeren?quote:Op woensdag 12 juni 2024 21:38 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Berlijn '36 is lang, lang geleden.
En iemand anders Uefa?quote:
Nee, maar Jens Voigt is er wel bij een een van de Daltons.quote:
Haha, vroeg hij dat live op tv af?quote:Op woensdag 12 juni 2024 21:43 schreef TheVulture het volgende:
Bij de NOS gaat iets fout, als je gewoon live sport laat zien hoeft je ook niet te vragen of iets al uitgezonden is Joris
Yup: "Is Mihambo al uitgezonden?" En toen hoorde je ook nog iemand "nee" zeggen terwijl we het net hadden gezienquote:
'Selecteer de foto's met een zandbak.'quote:
Ja ze waren daarvoor even van alles aan het herhalen van wat ze niet live uit hadden gezonden.quote:
Vanuit bed kijken?quote:Op woensdag 12 juni 2024 21:49 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben een beetje ziek geworden en wil naar bed.
Maar ik wil ook de estafettes zien. Lastig lastig
Stream heet zoietsquote:Op woensdag 12 juni 2024 21:49 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben een beetje ziek geworden en wil naar bed.
Maar ik wil ook de estafettes zien. Lastig lastig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |