Sowieso best veel onderdelen in de atletiek met wereldrecords uit een ver verleden waar ze amper in de buurt komen. Ook die van Zelezny bijvoorbeeldquote:Op woensdag 12 juni 2024 21:35 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Nog 30 centimeter om het 1988 wereldrecord te evenaren. Daar is echt al heel lang niemand meer bij in de buurt gekomen
Misschien volgende keer ook net iets minder lelijke tenues meenemen.quote:Op woensdag 12 juni 2024 21:35 schreef TheVulture het volgende:
Duitsland trouwens ook nog geen enkel goud, dat is toch onderhand ook meer en meer een marginaal sportland aan het worden
Moest het ook opzoekenquote:Op woensdag 12 juni 2024 21:38 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik had de naam Galina Chystiakova niet paraat
De sub 38.30 was al meermaals genoemd, maar ook goed om te melden dat het niet de laatste kans is.In Genève op 22 juni wordt ook nog een 4x100 gehouden. Er staat daar sowieso een Nederlands team aan de start.quote:Op woensdag 12 juni 2024 21:31 schreef franklop het volgende:
De 4x100m welke tijd moeten die straks lopen voor OS? En achter wie mogen ze dan niet eindigen?
Nopequote:Op woensdag 12 juni 2024 21:39 schreef TheVulture het volgende:
Daar komt in ieder geval het Duitse goud aan
Jij verwacht dat iemand nog verder springt dan Mihambo?quote:
Owh, ik dacht dat je het over het speerwerpen hadquote:Op woensdag 12 juni 2024 21:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij verwacht dat iemand nog verder springt dan Mihambo?
En Edwards in iets mindere mate.quote:Op woensdag 12 juni 2024 21:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Sowieso best veel onderdelen in de atletiek met wereldrecords uit een ver verleden waar ze amper in de buurt komen. Ook die van Zelezny bijvoorbeeld
Dan zap ik even terugquote:
Vandaar dat die Italianen zo juichten, die wisten al iets?quote:
neequote:
Edwards werd tenminste wel meermaals benaderd een paar jaar geleden (en gisteren natuurlijk nogal).quote:Op woensdag 12 juni 2024 21:41 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En Edwards in iets mindere mate.
Bij de vrouwen is het een stuk extremer, dat is ook wel verklaarbaar.
quote:Op woensdag 12 juni 2024 21:43 schreef TheVulture het volgende:
Bij de NOS gaat iets fout, als je gewoon live sport laat zien hoeft je ook niet te vragen of iets al uitgezonden is Joris
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |