Maar je krijgt kanker van zonnebrandcremequote:Op woensdag 12 juni 2024 20:04 schreef marcb1974 het volgende:
@ TT,
als je zo'n ding in huis hebt wel eens per week even smeren he. Anders word je misschien iets te rood
Gewoon zelf het zonnetje in huis zijnquote:Op woensdag 12 juni 2024 20:04 schreef marcb1974 het volgende:
@ TT,
als je zo'n ding in huis hebt wel eens per week even smeren he. Anders word je misschien iets te rood
Hij gaat nu onder hoorquote:
quote:
back-up:quote:
In the cloud:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Minstensquote:Op woensdag 12 juni 2024 21:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nog 275 keer, om exact te zijn.
Hierna komt er weer een deeltje hoorquote:Op woensdag 12 juni 2024 21:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, jij wel, jij kan door de 301
Sowieso een ander nummerquote:Op woensdag 12 juni 2024 21:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zeker, maar hoogstwaarschijnlijk met een andere TT
Ja, stoppen jijquote:
geen handschoenen bij de hand?quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:06 schreef aloa het volgende:
Frisjes wel. Gewoon koude handen op de fiets
Nog steeds erg blij meequote:Op donderdag 13 juni 2024 00:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
@:Prisha Gatesville, Texas, 8 april 13:36
[ afbeelding ]
Frisjes maar heerlijk zonnetje. Lekker korte mouwen net naar Appie.quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:06 schreef aloa het volgende:
Frisjes wel. Gewoon koude handen op de fiets
Die koeien vinden het wel prima ja.quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:38 schreef Puzzie het volgende:
Prima weer vandaag.
Ook voor de chickies in de wei![]()
[ afbeelding ]
Ik stem voor 5, da’s zatquote:Op donderdag 13 juni 2024 12:42 schreef aloa het volgende:
[..]
Die koeien vinden het wel prima ja.
Mag van mij wel een graad of 10 warmer. Minimaal dan...
Toen ik ging lopen was het lekker weer, het ziet er nu wat minder uitquote:Op donderdag 13 juni 2024 12:42 schreef aloa het volgende:
[..]
Die koeien vinden het wel prima ja.
Mag van mij wel een graad of 10 warmer. Minimaal dan...
Zo schommelt het veel laatste tijd. Vind het ook wel prima. Hoef niet zozeer een hittegolf.quote:Op donderdag 13 juni 2024 13:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Toen ik ging lopen was het lekker weer, het ziet er nu wat minder uit
Dat doe je beter bij 25 dan bij 30 gradenquote:Op donderdag 13 juni 2024 13:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Wel om lekker buiten te zitten met de barbecue aan
Hoe heter, hoe beterquote:Op donderdag 13 juni 2024 13:10 schreef D. het volgende:
[..]
Dat doe je beter bij 25 dan bij 30 graden
Nee ik heb ook liever geen hittegolfquote:Op donderdag 13 juni 2024 13:06 schreef engine het volgende:
[..]
Zo schommelt het veel laatste tijd. Vind het ook wel prima. Hoef niet zozeer een hittegolf.
Dus jij gaat nu een Caroline Reaper eten?quote:
Je moet alles proberen...quote:Op donderdag 13 juni 2024 13:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus jij gaat nu een Caroline Reaper eten?
![]()
Zat daar ook een keuring aan verbonden ? https://www.nu.nl/tech/63(...)storing-bij-rdw.htmlquote:Op donderdag 13 juni 2024 10:36 schreef Prisha het volgende:
Ik moest vanochtend mijn auto wegbrengen voor een onderhoudsbeurt. Ik kreeg een leenfiets mee. Mooi dat ik mijn winterjas aanhad. Brrrrrrrr....
Nee enkel onderhoudsbeurtquote:Op donderdag 13 juni 2024 15:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Zat daar ook een keuring aan verbonden ? https://www.nu.nl/tech/63(...)storing-bij-rdw.html
Lekker, geniet ervan!quote:
Die staan slordig in de weiquote:Op donderdag 13 juni 2024 12:38 schreef Puzzie het volgende:
Prima weer vandaag.
Ook voor de chickies in de wei![]()
[ afbeelding ]
Zeker, maandag een week met mijn zus naar Samosquote:
Tof! Geniet ervan 🇬🇷quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zeker, maandag een week met mijn zus naar Samos
Zal ik doenquote:Op donderdag 13 juni 2024 20:05 schreef D. het volgende:
[..]
Fijne vakantie!
Veel plezier daar!
Groeten aan de zus!
Efcharist!quote:
Die Grieken overdrijven altijdquote:
Ja, je moet goed drinkenquote:Op donderdag 13 juni 2024 20:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die Grieken overdrijven altijd
Gelukkig genoeg water in de buurt.
Die bruin/witte was niet blij met wat je zeiquote:
Oeh leukquote:Op donderdag 13 juni 2024 20:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat topic doet een belletje rinkelenquote:Op donderdag 13 juni 2024 21:35 schreef Domnivoor het volgende:
KLB / Koeien die slordig in de wei staan #1
Doe dan in een minder vervelende taal en in filmvorm. Dit leest -bijna- niemand v de 39 gluurders hierquote:
Lekker hoorrrrrr! Veel plezier en vrij veiligquote:Op donderdag 13 juni 2024 20:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga er toch al vanuit dat ze niet verder komen dan plaatjes kijkenquote:Op vrijdag 14 juni 2024 00:06 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Doe dan in een minder vervelende taal en in filmvorm. Dit leest -bijna- niemand v de 39 gluurders hier![]()
![]()
Dacht aan:quote:Op woensdag 12 juni 2024 21:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zeker, maar hoogstwaarschijnlijk met een andere TT
Mwah, ik kijk zelf dan wel frequent bij iemand die doorgaans wat te melden heeft.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 00:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ga er toch al vanuit dat ze niet verder komen dan plaatjes kijken
Het lijkt wel of mensen verschillen wil je zeggen?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 00:13 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mwah, ik kijk zelf dan wel frequent bij iemand die doorgaans wat te melden heeft.
Filmpje is ok, kijk het straks of morgen zekert verder af!@
Alles goed Marcusz?
Ja, haha, zoiets.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 00:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het lijkt wel of mensen verschillen wil je zeggen?
Hier alles relaxt, wel bijna bedtijd.
En met jou?
Vandaag in Gelderland stonden ze netjesquote:Op donderdag 13 juni 2024 21:35 schreef Domnivoor het volgende:
KLB / Koeien die slordig in de wei staan #1
Pics or ze stonden niet netjesquote:Op vrijdag 14 juni 2024 00:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Vandaag in Gelderland stonden ze netjes
Ik mag mijn mobiel niet pakken tijdens het rijdenquote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 00:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik mag mijn mobiel niet pakken tijdens het rijden
Dit is niet echt een tijd om te werken hequote:Op vrijdag 14 juni 2024 00:20 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, haha, zoiets.
Mooi. Geeft niet, je bent niet verplicht te blijven.![]()
Alles ok, thnks. Zit wat te werken en moet morgen af. Effe afleiding zoekend in deze slowsjet enzowzemaardenk!@:. Tap net een tripel in aangelengd met shandy. Straks nog een paar zonder shandy!@
Pics v je blauwe ogen of I do not believequote:Op vrijdag 14 juni 2024 00:27 schreef drakin het volgende:
Je moet me dus gewoon op mijn mooie blauwe ogen geloven
Hmmm, niet mijn ding, sollyquote:Op vrijdag 14 juni 2024 00:23 schreef sly-nl het volgende:
Dit staat hierow op auf den achtergrond. Goed jonguhn!@
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 00:27 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Pics v je blauwe ogen of I do not believe
Jawel, voor mij soms wel als iets af moet. Lekker op het laatste moment stressenquote:Op vrijdag 14 juni 2024 00:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit is niet echt een tijd om te werken he
Ik liep een blauwtjequote:
Alles kanquote:
Hoop dat het allemaal goed komt.quote:
Ik ga slapen na een drukke dagquote:Op vrijdag 14 juni 2024 00:31 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoop dat het allemaal goed komt.
Nog iets meegemaakt vandaag dat het vermelden waard is, dragon?
Melkkan. Hadden we vroegert thuis ook voor melk van de boer.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 00:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alles kan
koffiekan,
theekan,
waterkan,
Maar
Wim Kon
Werkenquote:Op vrijdag 14 juni 2024 00:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit is niet echt een tijd om te werken he
Gelderse koeienquote:Op vrijdag 14 juni 2024 00:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Vandaag in Gelderland stonden ze netjes
Waar ga je dan heen?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 08:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik kom alleen in Gelderland in de vakantie.
De stieren ook, wel 2 bij elkaar in 1 weilandjequote:
Ik ben er over een maand weer voor een dagquote:Op vrijdag 14 juni 2024 08:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik kom alleen in Gelderland in de vakantie.
Succes Sara!!quote:Op vrijdag 14 juni 2024 14:34 schreef Pinnenmutske het volgende:
Morgen Gooreind Koerse. Ik zal er dus niet zijn want wil fit aan de start verschijnen.
Fijne dag nog!
Heb je een snelle fiets?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 14:34 schreef Pinnenmutske het volgende:
Morgen Gooreind Koerse. Ik zal er dus niet zijn want wil fit aan de start verschijnen.
Fijne dag nog!
Chufi kom er maar in. Btw, ga je voor Spanje supporten ?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 09:16 schreef drakin het volgende:
[..]
De stieren ook, wel 2 bij elkaar in 1 weilandje
Ze stonden in Gelderland.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 15:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Chufi kom er maar in. Btw, ga je voor Spanje supporten ?
Jij en Chufi in een weilandjequote:
Tot zekere hoogte waarschijnlijk..quote:Op vrijdag 14 juni 2024 15:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Chufi kom er maar in. Btw, ga je voor Spanje supporten ?
Idemquote:
Idemquote:
Heb ik er al onder liggen!quote:Dikke vest aan. Ik ga maar eens een afspraak maken voor winterbanden
goed bezigquote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Idem
[..]
Idem
[..]
Heb ik er al onder liggen!
Naaa.. of voorquote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
goed bezigik loop, zoals gewoonlijks, weer wat achter
regenboog??quote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
~Kermis in de hel nu hier... zonneschijn en een flinke bui
Heb ff uit het raam gekeken, maar zie er geen eentje.... Struikelde wel over een pot goudquote:
Wist jij dat ze bij de Makro allemaal brouw en destilleerspullen verkopen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
goudquote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb ff uit het raam gekeken, maar zie er geen eentje.... Struikelde wel over een pot goud
En toen je weer bijkwam was de inhoud al weer weg natuurlijkquote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb ff uit het raam gekeken, maar zie er geen eentje.... Struikelde wel over een pot goud
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wist jij dat ze bij de Makro allemaal brouw en destilleerspullen verkopen?neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar ik kom daar ook nooit dus dat verklaart het wel
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
* POOF *quote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En toen je weer bijkwam was de inhoud al weer weg natuurlijk
Idem.. maar de prijzen zijn niet slecht .. voor dat geld koop ik nog geen roestvrijstalen pan van 20 liter...quote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee![]()
Maar ik kom daar ook nooit dus dat verklaart het wel
ach het had wel watquote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Idem.. maar de prijzen zijn niet slecht .. voor dat geld koop ik nog geen roestvrijstalen pan van 20 liter...
Jaren zitten kloten met mijn omgekeerde thermosfles.. maar dit is wel interessant
Hoezo waarom?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:02 schreef Prisha het volgende:
In mijn YouTube feed: Do People Really Remain Conscious When Guillotined?
Waarom waarom krijg ik die waarom
Ik krijg ook weleens van die dingen jaquote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:02 schreef Prisha het volgende:
Ik wil eigenlijk wel het antwoord wetenquote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:02 schreef Prisha het volgende:
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo waarom?
Lijkt me duidelijk wel![]()
ik kijk. best interessant ook nogquote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk wel het antwoord weten
Kijk het eens ff
Er is duidelijk een psychologisch profiel van je opgesteld waaruit blijkt dat een van je diepere verlangens .........quote:
Nou ging die als regelmatig niet op natuurlijk,quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:09 schreef aloa het volgende:
Het scheen een hele humane dood te zijn.
Althans als dat ding goed zijn werk deed.
Gelukkig is dat nu een stuk beter.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ging die als regelmatig niet op natuurlijk,
en was de rechtspraak in die tijd nog een stuk minder dan nu
Nou ja............quote:
Een onthoofde kip loopt ook nog ff door... ik weet eigenlijk niet of het hoofd nog kakelt..quote:
Tsjaa, krijgen ze de naald er niet inquote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja............
Ze verknoeien de executies tegenwoordig een stuk meer geloof ik
De meest humane dood blijkbaar, hoor ik net. Als het met een guillotine gebeurt. Er is blijkbaar nog maar 1 land in de wereld die de doodstraf met onthoofding uitvoert, Saoedi Arabie. Maar doen het met een zwaard. En dat gaat niet altijd de eerste keer goed. Dus dat is dan niet humaanquote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:09 schreef aloa het volgende:
Het scheen een hele humane dood te zijn.
Althans als dat ding goed zijn werk deed.
Of wel en gaan ze gewoon niet dood aan de middelen die erin gaanquote:
Ik heb het mogen doen ooit. En het klopt wel dat het lijf nog door gaat.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Een onthoofde kip loopt ook nog ff door... ik weet eigenlijk niet of het hoofd nog kakelt..
Maar ik wacht in spanning je verslag af
En als het wel ineens goed gaat is het wel humaan?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
De meest humane dood blijkbaar, hoor ik net. Als het met een guillotine gebeurt. Er is blijkbaar nog maar 1 land in de wereld die de doodstraf met onthoofding uitvoert, Saoedi Arabie. Maar doen het met een zwaard. En dat gaat niet altijd de eerste keer goed. Dus dat is dan niet humaan
Don't do itquote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:03 schreef Prisha het volgende:
Als ik erop klik dan weet ik niet wat ik dan allemaal als voorstel ga krijgen
Rare landen zijn dat.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
De meest humane dood blijkbaar, hoor ik net. Als het met een guillotine gebeurt. Er is blijkbaar nog maar 1 land in de wereld die de doodstraf met onthoofding uitvoert, Saoedi Arabie. Maar doen het met een zwaard. En dat gaat niet altijd de eerste keer goed. Dus dat is dan niet humaan
Het gaat dus om de definitie van " dood'. Je hebt geen bewustzijn binnen 3 seconden als je hoofd eraf gaat.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Een onthoofde kip loopt ook nog ff door... ik weet eigenlijk niet of het hoofd nog kakelt..
Maar ik wacht in spanning je verslag af
Niet humaan maar " het meest humaan" vergeleken met andere manieren.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En als het wel ineens goed gaat is het wel humaan?
I did itquote:
Ach ja, moet je sowieso medelijden hebben met degene die straf krijgt?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En als het wel ineens goed gaat is het wel humaan?
Hmm.. klinkt redelijk.. maar als het mijn tijd is... neem ik wel een overdosis van iets lekkersquote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het gaat dus om de definitie van " dood'. Je hebt geen bewustzijn binnen 3 seconden als je hoofd eraf gaat.
Maar je hersengolven zijn nog actief tot het moment dat je hersenen helemaal geen zuurstof meer krijgen en dat kan nog tot een minuut duren. Maar dat zijn de laatste stuiptrekkingen van je hersenen. Zelf merk je er blijkbaar niks van.
Don't loose your head!quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hmm.. klinkt redelijk.. maar als het mijn tijd is... neem ik wel een overdosis van iets lekkers
Verdrinkingsdood schijnt ook niet onprettig te zijn, heb ik ooit gehoord.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hmm.. klinkt redelijk.. maar als het mijn tijd is... neem ik wel een overdosis van iets lekkers
Zoiets moet je ook niet met water doenquote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:22 schreef aloa het volgende:
[..]
Verdrinkingsdood schijnt ook niet onprettig te zijn, heb ik ooit gehoord.
Het idee trekt me minder
Dat is een van mijn grootste angsten. Dat lijkt me vreselijk. Ik denk dat ik liever verbrand.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:22 schreef aloa het volgende:
[..]
Verdrinkingsdood schijnt ook niet onprettig te zijn, heb ik ooit gehoord.
Het idee trekt me minder
Das pech voor je.. Heksen Branden nietquote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat is een van mijn grootste angsten. Dat lijkt me vreselijk. Ik denk dat ik liever verbrand.
Dat zijn wel twee keuzesquote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat is een van mijn grootste angsten. Dat lijkt me vreselijk. Ik denk dat ik liever verbrand.
Niet voor niets? Hoe vaak worden veroordeelden niet alsnog vrijgesproken?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:20 schreef aloa het volgende:
[..]
Ach ja, moet je sowieso medelijden hebben met degene die straf krijgt?
Die krijgt hem niet voor niks.
Dan hoop ik voor jou dat je direct in een vulkaan of de zon valt, verbranden schijnt echt mega pijnlijk te zijnquote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Das pech voor je.. Heksen Branden niet
Hmm die zinken trouwens ook niet...
![]()
Ik vind het beide maar niets
Liever geen van beiden idd.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:25 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat zijn wel twee keuzesVerbranden lijkt me pijnlijk...
Een walvis daarentegen.... dan schrijven ze 2000 jaar later nog over jequote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
[..]
Liever geen van beiden idd.
Ik wil ook niet door een haai opgegeten worden.
Ik val wel in de zonquote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor jou dat je direct in een vulkaan of de zon valt, verbranden schijnt echt mega pijnlijk te zijn
Of nog beter, gewoon niet doen
Jij bent niet zo groot toch?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
[..]
Voor degene dan waar 100% van vaststaat dat ze schuldig zijn.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet voor niets? Hoe vaak worden veroordeelden niet alsnog vrijgesproken?
En niets voor niets? Er zijn landen waar ze kinderen of mensen met een zeer laag iq de doodstraf geven. En vergeet niet het racisme bij het uitdelen van de doodstraf.
Ik ben er ook niet per definitie tegen, een bepaalde groep mag. Maar er gaan er wel heel veel.
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Een walvis daarentegen.... dan schrijven ze 2000 jaar later nog over je
Daar las ik van de week iets over. Een vrouw die vermist werd en in een slang gevonden was toen ze dat beest gevangen en opengesneden haddenquote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij bent niet zo groot toch?
Wat dacht je van door een wurgslang?
Die groep en ken nog wel wat andere figuren, zoals ene A.H., V.P. etc .........quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:28 schreef aloa het volgende:
[..]
Voor degene dan waar 100% van vaststaat dat ze schuldig zijn.
Van die Ted Bundy figuren...
Ik zwem dan ook nooit in zee.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
[..]
Goede schuilplaats.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
Daar las ik van de week iets over. Een vrouw die vermist werd en in een slang gevonden was toen ze dat beest gevangen en opengesneden hadden
Zet net een linkje in mijn vorige berichtquote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
Daar las ik van de week iets over. Een vrouw die vermist werd en in een slang gevonden was toen ze dat beest gevangen en opengesneden hadden
Daar heb ik weleens beelden van gezienquote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik ookquote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:30 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik zwem dan ook nooit in zee.
Wat dat betreft ben ik nogal een angsthaas
Dat soort mensen ja. Hoe zo'n Poetin ook nog in een spiegel kan kijken...quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die groep en ken nog wel wat andere figuren, zoals ene A.H., V.P. etc .........
jij keek ook dusquote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
"Filmpje bevat harde beelden"
En dan is het geblurd?
Dat heet ook niet voor niets struikelsteentjes.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb er net een paar geplukt samen met frambozen... Ondanks het slechte weer gaan die nog best goedquote:
smaken ze ook een beetje?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb er net een paar geplukt samen met frambozen... Ondanks het slechte weer gaan die nog best goed
Goud... doet rare dingen met de mensquote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat heet ook niet voor niets struikelsteentjes.
Aldi Aldi effe denken is die hier ergens.quote:
Nu ben je gewoon lui... Ik heb ze in hangpotten.... dus je hebt geen excuusquote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Aldi Aldi effe denken is die hier ergens.
Twee jaar geleden kon ik ze uit mn eigen tuin halen
quote:
Dat heb ik hier niet.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Aldi Aldi effe denken is die hier ergens.
Twee jaar geleden kon ik ze uit mn eigen tuin halen
quote:
piepende bandenquote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nu ben je gewoon lui... Ik heb ze in hangpotten.... dus je hebt geen excuus
quote:
Snap datquote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
[..]
piepende banden![]()
Eigenlijk niet aan gedacht, aan hangpotten. Dat kan natuurlijk ook. Het is niet luiheid. Het is meer een gebrek aan inspiratie en zin omdat het niet mijn tuin is. Of zo. Lastig uit te leggen.
levert het schoenen op?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:43 schreef D. het volgende:
[..]
Oja, die hadden we ooit. Is daar animo voor?
Voetbalschoenenquote:
mehquote:
Beetje laat misschien maar ik vul sowieso elk lijstje dat ik tegenkom inquote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:43 schreef D. het volgende:
[..]
Op het werk hebben we een App. Probeer hem nu in te vullen... geen idee of dat goed gaatquote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:48 schreef engine het volgende:
[..]
Beetje laat misschien maar ik vul sowieso elk lijstje dat ik tegenkom in
Niet meer ... misschien in mn early 40s... Mario heeft wel een heel lijstje doorgegevenquote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:43 schreef D. het volgende:
[..]
Succes in ieder gevalquote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Op het werk hebben we een App. Probeer hem nu in te vullen... geen idee of dat goed gaat
Is het vanavond om 20:00 uur start?quote:
Jep 9 uur begint de wedstrijd en half 9 de openingsceremonie.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Is het vanavond om 20:00 uur start?
2100 , heb het gevonden
Met dansende Dirndles en dijenkletsende lederhosenquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:06 schreef engine het volgende:
[..]
Jep 9 uur begint de wedstrijd en half 9 de openingsceremonie.
Done...quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tsss.. Zeg dat het snel weer moet gaan zitten !!
Mehquote:
Kaas!quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:15 schreef aloa het volgende:
Aardappelen met broccoli, geraspte kaas en kaassaus
Hier ook niet, ben niet zo van het voetbal..quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:15 schreef Prisha het volgende:
Dat hele EK leeft totaal niet bij mij. Mischien komt t nog.
Lekker hoor!quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:15 schreef aloa het volgende:
Aardappelen met broccoli, geraspte kaas en kaassaus
Ik zie verrassend veel straten oranje. Wat weten zij dat wij niet weten?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hier ook niet, ben niet zo van het voetbal..
Maar als ik uit het raam kijk is de straat hiertegenover plots oranje, dat is voor het eerst.Ook wel weer leuk. Ik ga de wedstrijden van NL wel volgen.
Leeft hier ook niet.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:15 schreef Prisha het volgende:
Dat hele EK leeft totaal niet bij mij. Mischien komt t nog.
Altijd lekkerquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:16 schreef Prisha het volgende:
Ik heb een beenham in de oven. Met een honing mosterd sausje. En een potje Hak sperziebonen
Waarschijnlijk kun je een prijs winnen met de meest oranje straatquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik zie verrassend veel straten oranje. Wat weten zij dat wij niet weten?
Nederland volg ik wel. Meer dat het dan opstaat dus ik kijk automatisch mee
En anders is het ook geen ramp. Schakelen we gewoon door naar de Olympische Spelen.quote:
Bij sbs zeker?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kun je een prijs winnen met de meest oranje straat
Wanneer begint dat dan?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
En anders is het ook geen ramp. Schakelen we gewoon door naar de Olympische Spelen.
Ik vermoed bij sbsquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geen idee nu, was ooit wel zoiets, jaren geleden
Hard blazenquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Over rare YT suggesties gesproken...
"inflatable boat making from chicken wire net and fiberglass (part 1)"
Ik snap het plan... maar "inflatable?" ff kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |