Maar je krijgt kanker van zonnebrandcremequote:Op woensdag 12 juni 2024 20:04 schreef marcb1974 het volgende:
@ TT,
als je zo'n ding in huis hebt wel eens per week even smeren he. Anders word je misschien iets te rood
Gewoon zelf het zonnetje in huis zijnquote:Op woensdag 12 juni 2024 20:04 schreef marcb1974 het volgende:
@ TT,
als je zo'n ding in huis hebt wel eens per week even smeren he. Anders word je misschien iets te rood
Hij gaat nu onder hoorquote:
quote:
back-up:quote:
In the cloud:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Minstensquote:Op woensdag 12 juni 2024 21:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nog 275 keer, om exact te zijn.
Hierna komt er weer een deeltje hoorquote:Op woensdag 12 juni 2024 21:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, jij wel, jij kan door de 301
Sowieso een ander nummerquote:Op woensdag 12 juni 2024 21:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zeker, maar hoogstwaarschijnlijk met een andere TT
Ja, stoppen jijquote:
geen handschoenen bij de hand?quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:06 schreef aloa het volgende:
Frisjes wel. Gewoon koude handen op de fiets
Nog steeds erg blij meequote:Op donderdag 13 juni 2024 00:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
@:Prisha Gatesville, Texas, 8 april 13:36
[ afbeelding ]
Frisjes maar heerlijk zonnetje. Lekker korte mouwen net naar Appie.quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:06 schreef aloa het volgende:
Frisjes wel. Gewoon koude handen op de fiets
Die koeien vinden het wel prima ja.quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:38 schreef Puzzie het volgende:
Prima weer vandaag.
Ook voor de chickies in de wei![]()
[ afbeelding ]
Ik stem voor 5, da’s zatquote:Op donderdag 13 juni 2024 12:42 schreef aloa het volgende:
[..]
Die koeien vinden het wel prima ja.
Mag van mij wel een graad of 10 warmer. Minimaal dan...
Toen ik ging lopen was het lekker weer, het ziet er nu wat minder uitquote:Op donderdag 13 juni 2024 12:42 schreef aloa het volgende:
[..]
Die koeien vinden het wel prima ja.
Mag van mij wel een graad of 10 warmer. Minimaal dan...
Zo schommelt het veel laatste tijd. Vind het ook wel prima. Hoef niet zozeer een hittegolf.quote:Op donderdag 13 juni 2024 13:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Toen ik ging lopen was het lekker weer, het ziet er nu wat minder uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |