Maar je krijgt kanker van zonnebrandcremequote:Op woensdag 12 juni 2024 20:04 schreef marcb1974 het volgende:
@ TT,
als je zo'n ding in huis hebt wel eens per week even smeren he. Anders word je misschien iets te rood
Gewoon zelf het zonnetje in huis zijnquote:Op woensdag 12 juni 2024 20:04 schreef marcb1974 het volgende:
@ TT,
als je zo'n ding in huis hebt wel eens per week even smeren he. Anders word je misschien iets te rood
Hij gaat nu onder hoorquote:
quote:
back-up:quote:
In the cloud:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Minstensquote:Op woensdag 12 juni 2024 21:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nog 275 keer, om exact te zijn.
Hierna komt er weer een deeltje hoorquote:Op woensdag 12 juni 2024 21:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, jij wel, jij kan door de 301
Sowieso een ander nummerquote:Op woensdag 12 juni 2024 21:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zeker, maar hoogstwaarschijnlijk met een andere TT
Ja, stoppen jijquote:
geen handschoenen bij de hand?quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:06 schreef aloa het volgende:
Frisjes wel. Gewoon koude handen op de fiets
Nog steeds erg blij meequote:Op donderdag 13 juni 2024 00:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
@:Prisha Gatesville, Texas, 8 april 13:36
[ afbeelding ]
Frisjes maar heerlijk zonnetje. Lekker korte mouwen net naar Appie.quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:06 schreef aloa het volgende:
Frisjes wel. Gewoon koude handen op de fiets
Die koeien vinden het wel prima ja.quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:38 schreef Puzzie het volgende:
Prima weer vandaag.
Ook voor de chickies in de wei![]()
[ afbeelding ]
Ik stem voor 5, da’s zatquote:Op donderdag 13 juni 2024 12:42 schreef aloa het volgende:
[..]
Die koeien vinden het wel prima ja.
Mag van mij wel een graad of 10 warmer. Minimaal dan...
Toen ik ging lopen was het lekker weer, het ziet er nu wat minder uitquote:Op donderdag 13 juni 2024 12:42 schreef aloa het volgende:
[..]
Die koeien vinden het wel prima ja.
Mag van mij wel een graad of 10 warmer. Minimaal dan...
Zo schommelt het veel laatste tijd. Vind het ook wel prima. Hoef niet zozeer een hittegolf.quote:Op donderdag 13 juni 2024 13:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Toen ik ging lopen was het lekker weer, het ziet er nu wat minder uit
Dat doe je beter bij 25 dan bij 30 gradenquote:Op donderdag 13 juni 2024 13:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Wel om lekker buiten te zitten met de barbecue aan
Hoe heter, hoe beterquote:Op donderdag 13 juni 2024 13:10 schreef D. het volgende:
[..]
Dat doe je beter bij 25 dan bij 30 graden
Nee ik heb ook liever geen hittegolfquote:Op donderdag 13 juni 2024 13:06 schreef engine het volgende:
[..]
Zo schommelt het veel laatste tijd. Vind het ook wel prima. Hoef niet zozeer een hittegolf.
Dus jij gaat nu een Caroline Reaper eten?quote:
Je moet alles proberen...quote:Op donderdag 13 juni 2024 13:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus jij gaat nu een Caroline Reaper eten?
![]()
Zat daar ook een keuring aan verbonden ? https://www.nu.nl/tech/63(...)storing-bij-rdw.htmlquote:Op donderdag 13 juni 2024 10:36 schreef Prisha het volgende:
Ik moest vanochtend mijn auto wegbrengen voor een onderhoudsbeurt. Ik kreeg een leenfiets mee. Mooi dat ik mijn winterjas aanhad. Brrrrrrrr....
Nee enkel onderhoudsbeurtquote:Op donderdag 13 juni 2024 15:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Zat daar ook een keuring aan verbonden ? https://www.nu.nl/tech/63(...)storing-bij-rdw.html
Lekker, geniet ervan!quote:
Die staan slordig in de weiquote:Op donderdag 13 juni 2024 12:38 schreef Puzzie het volgende:
Prima weer vandaag.
Ook voor de chickies in de wei![]()
[ afbeelding ]
Zeker, maandag een week met mijn zus naar Samosquote:
Tof! Geniet ervan 🇬🇷quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zeker, maandag een week met mijn zus naar Samos
Zal ik doenquote:Op donderdag 13 juni 2024 20:05 schreef D. het volgende:
[..]
Fijne vakantie!
Veel plezier daar!
Groeten aan de zus!
Efcharist!quote:
Die Grieken overdrijven altijdquote:
Ja, je moet goed drinkenquote:Op donderdag 13 juni 2024 20:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die Grieken overdrijven altijd
Gelukkig genoeg water in de buurt.
Die bruin/witte was niet blij met wat je zeiquote:
Oeh leukquote:Op donderdag 13 juni 2024 20:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat topic doet een belletje rinkelenquote:Op donderdag 13 juni 2024 21:35 schreef Domnivoor het volgende:
KLB / Koeien die slordig in de wei staan #1
Doe dan in een minder vervelende taal en in filmvorm. Dit leest -bijna- niemand v de 39 gluurders hierquote:
Lekker hoorrrrrr! Veel plezier en vrij veiligquote:Op donderdag 13 juni 2024 20:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga er toch al vanuit dat ze niet verder komen dan plaatjes kijkenquote:Op vrijdag 14 juni 2024 00:06 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Doe dan in een minder vervelende taal en in filmvorm. Dit leest -bijna- niemand v de 39 gluurders hier![]()
![]()
Dacht aan:quote:Op woensdag 12 juni 2024 21:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zeker, maar hoogstwaarschijnlijk met een andere TT
Mwah, ik kijk zelf dan wel frequent bij iemand die doorgaans wat te melden heeft.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 00:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ga er toch al vanuit dat ze niet verder komen dan plaatjes kijken
Het lijkt wel of mensen verschillen wil je zeggen?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 00:13 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mwah, ik kijk zelf dan wel frequent bij iemand die doorgaans wat te melden heeft.
Filmpje is ok, kijk het straks of morgen zekert verder af!@
Alles goed Marcusz?
Ja, haha, zoiets.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 00:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het lijkt wel of mensen verschillen wil je zeggen?
Hier alles relaxt, wel bijna bedtijd.
En met jou?
Vandaag in Gelderland stonden ze netjesquote:Op donderdag 13 juni 2024 21:35 schreef Domnivoor het volgende:
KLB / Koeien die slordig in de wei staan #1
Pics or ze stonden niet netjesquote:Op vrijdag 14 juni 2024 00:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Vandaag in Gelderland stonden ze netjes
Ik mag mijn mobiel niet pakken tijdens het rijdenquote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 00:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik mag mijn mobiel niet pakken tijdens het rijden
Dit is niet echt een tijd om te werken hequote:Op vrijdag 14 juni 2024 00:20 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, haha, zoiets.
Mooi. Geeft niet, je bent niet verplicht te blijven.![]()
Alles ok, thnks. Zit wat te werken en moet morgen af. Effe afleiding zoekend in deze slowsjet enzowzemaardenk!@:. Tap net een tripel in aangelengd met shandy. Straks nog een paar zonder shandy!@
Pics v je blauwe ogen of I do not believequote:Op vrijdag 14 juni 2024 00:27 schreef drakin het volgende:
Je moet me dus gewoon op mijn mooie blauwe ogen geloven
Hmmm, niet mijn ding, sollyquote:Op vrijdag 14 juni 2024 00:23 schreef sly-nl het volgende:
Dit staat hierow op auf den achtergrond. Goed jonguhn!@
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 00:27 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Pics v je blauwe ogen of I do not believe
Jawel, voor mij soms wel als iets af moet. Lekker op het laatste moment stressenquote:Op vrijdag 14 juni 2024 00:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit is niet echt een tijd om te werken he
Ik liep een blauwtjequote:
Alles kanquote:
Hoop dat het allemaal goed komt.quote:
Ik ga slapen na een drukke dagquote:Op vrijdag 14 juni 2024 00:31 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoop dat het allemaal goed komt.
Nog iets meegemaakt vandaag dat het vermelden waard is, dragon?
Melkkan. Hadden we vroegert thuis ook voor melk van de boer.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 00:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alles kan
koffiekan,
theekan,
waterkan,
Maar
Wim Kon
Werkenquote:Op vrijdag 14 juni 2024 00:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit is niet echt een tijd om te werken he
Forum Opties | |
---|---|