Nog net niet, staat al sinds maart uit maar nu ik niet aan het werk ben voelt het best wel fris hier binnen.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 09:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je echt de verwarming aan?
Ik heb in de avond wel een extra vest aan, want die 17 in huis is zo lollig nog niet.
* Nattekat kijkt droevig naar z'n resterende vakantiedagenquote:Op vrijdag 14 juni 2024 09:28 schreef dick_laurent het volgende:
https://inspanje.nl/het-w(...)roog-zonnig-en-warm/
Nou toeristen uit noord-west Europa... Ik zie jullie wel tegemoet komen
Is dit inclusief ophalen bij het vliegveld en sangria?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 09:28 schreef dick_laurent het volgende:
De airco in mijn auto is stuk, dus dat wordt dan wel een zweterig ritjequote:Op vrijdag 14 juni 2024 09:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dit inclusief ophalen bij het vliegveld en sangria?
Ik reis bijna altijd naar 30+ landen, dus dit excuus werkt niet.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 09:37 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
De airco in mijn auto is stuk, dus dat wordt dan wel een zweterig ritje
dit is gewoon trollenquote:Op vrijdag 14 juni 2024 09:28 schreef dick_laurent het volgende:
Wat was er dan gebeurd?quote:Op donderdag 13 juni 2024 22:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Wilde zeggen ga maar hoog op een berg zitten maar dat is ook niet verstandig gezien zijn verleden.
Vetquote:Op donderdag 13 juni 2024 22:15 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Precies in zijn gebied:
[ afbeelding ]
Flikker eens op met je valse hoopquote:Op vrijdag 14 juni 2024 11:49 schreef Geschiedkundige het volgende:
Volgende week staat alles op dik 20+ in de pluim hier, wel meer neerslag.
Warmte eind juni zie je wel steeds meer terugkomen. We gaan het zien. Hoeft van mij niet, afgelopen twee weken was perfect
Zie geen enkele pluim met 25 graden of meer, dus weet niet of je wel goed kijktquote:Op vrijdag 14 juni 2024 11:49 schreef Geschiedkundige het volgende:
Volgende week staat alles op dik 20+ in de pluim hier, wel meer neerslag.
Warmte eind juni zie je wel steeds meer terugkomen. We gaan het zien. Hoeft van mij niet, afgelopen twee weken was perfect
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:36 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Zie geen enkele pluim met 25 graden of meer, dus weet niet of je wel goed kijkt
Dat is de kleur van de zonquote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:41 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
De oper negeren we maar gewoon
Kijk naar dat andere plaatje! Negeer de Oper!quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:43 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat is de kleur van de zon
*kijkt naar buiten
Waar zeg ik 25 graden? Pluim van zuidoost is de hele week dik 20+ graden. Weet niet of je goed leestquote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:36 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Zie geen enkele pluim met 25 graden of meer, dus weet niet of je wel goed kijkt
Positief blijven. Probeer dat vakantiegevoel nog ff vast te houden voor je weer Zurekat bent. Voor je het weet ben je Klammekat met de airco op 300% vermogen.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Flikker eens op met je valse hoop
GFS is gewoon nog van het kwakkelweer, tot eind juni aan toe. Geen enkel lid in de pluim gaat voor het verdwijnen van het Azorenhoog dat ons zo aan het pesten is. Het enige positieve dat ik er nog uit kan halen is dat het neerslagsignaal minder wordt, maar dat neem ik nog met een heel zoutvat op de >1 week termijn.
Nou ja, er is een lid dat ook voor een hoog boven de Balkan gaat (voormalig Azorenhoog), dan wordt het wel warm, maar nevernooit dat dat gaat gebeuren vanuit de huidige situatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |