Er zijn maar twee weerstations die de 20 hebben gehaald, allebei net aan, en geen van beiden heeft dat langer dan een half uur volgehouden. Wat lul je nouquote:Op donderdag 13 juni 2024 16:54 schreef Geschiedkundige het volgende:
Heerlijk dagje wederom geweest. Dikke 20 graden, vrij veel zon en weinig wind.
Benieuwd naar de verwachte neerslag de komende dagen. Mag van mij best ff een uurtje of twee goed doorregenen
Fijn voor de minder diep wortelende plantjes.
Dat het al een tijd een goede 20 graden is geweest bij mij? Vrij veel zon, weinig wind? Nu nog 20.1 overigens.quote:Op donderdag 13 juni 2024 16:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zijn maar twee weerstations die de 20 hebben gehaald, allebei net aan, en geen van beiden heeft dat langer dan een half uur volgehouden. Wat lul je nou
Hier is het ook boven de 20 hoor. En dan zit ik nog niet eens in de zonquote:Op donderdag 13 juni 2024 16:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zijn maar twee weerstations die de 20 hebben gehaald, allebei net aan, en geen van beiden heeft dat langer dan een half uur volgehouden. Wat lul je nou
Binnentemperatuur telt nietquote:Op donderdag 13 juni 2024 17:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier is het ook boven de 20 hoor. En dan zit ik nog niet eens in de zon
Net zei je nog dat je niet in de zon zat. Inconsistent verhaal, leugensquote:Op donderdag 13 juni 2024 17:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zit gewoon buiten. Lekker in het zonnetje, uit de wind.
@Dvenquote:Op donderdag 13 juni 2024 19:34 schreef Cracker1992 het volgende:
Iemand nog beelden / informatie over het noodweer in Bulgarije en Roemenië ? Estofex heeft een level 3 gegeven voor vandaag en zojuist een tweetal mesoscale updates gegeven vanwege zeer intense supercells die daar de boel onveilig maken..
Hahaquote:Op donderdag 13 juni 2024 16:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja true, laten we dan gewoon zeggen dat in het algemeen teveel naakt nooit nodig is.
Ik zit ook nog buiten.quote:Op donderdag 13 juni 2024 19:59 schreef Geschiedkundige het volgende:
Nog lekker buiten. De warmte blijft best wat hangen vanavond.
Dacht ik ook vanmorgen maar de nieuwe pluim is alweer vast dramatisch.quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:38 schreef PzKpfw het volgende:
Laatste week van juni lijkt toch nog mooi te horen worden
Wilde zeggen ga maar hoog op een berg zitten maar dat is ook niet verstandig gezien zijn verleden.quote:Op donderdag 13 juni 2024 22:15 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Precies in zijn gebied:
[ afbeelding ]
Heb je echt de verwarming aan?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 09:00 schreef Resistor het volgende:
Vrij (vakantie), en ik wil een reden hebben om de zonwering naar beneden te doen, niet om de kachel aan te doen
Maar goed, het is nog maar juni, pas in juli of augustus verwacht ik de hitte (als ik weer aan het werk ben)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |