Je had kunnen kayakkenquote:Op woensdag 12 juni 2024 19:42 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Insane dit. En is gewoon slechts 50 km hier vandaan nota bene.
Gister een kwartier a 20 minuten hebben we wel loeiharde stortregen gehad met onweer. Gelukkig geen overstromingen etc. Maar als het langer had aangehouden dan weet ik t niet
En vandaag ook een goeie bui in de namiddag maar die was minder hevig.
Misschien eind juni een paar graden warmer. Over neerslag en bewolking is geen zinnig woord te zeggen. De komende jaren verwacht ik dit soort regenachtige zomers.quote:Op woensdag 12 juni 2024 23:16 schreef MichaelPallada het volgende:
Ik weet dat alles na 5 dagen koffiedik kijken is, maar kan iemand iets zeggen over verbetering binnenkort?
Het is goddomme midden juni en het komt niet tot nauwelijks boven de 20 graden uit. Ik heb de hoop al opgegeven voor juni. Al mijn hoop is gevestigd op juli/augustus.
Okayquote:Op woensdag 12 juni 2024 18:32 schreef Haags het volgende:
@:frutsel de TT past niet
Post #10 wordt de nieuwe TT
Of meer realistisch, het is nog steeds grijs krassen in je pols.quote:Op woensdag 12 juni 2024 18:48 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Of zoiets als: Vakantieman: gezellig h!
Ik heb toch helemaal geen tuin, man.quote:Op donderdag 13 juni 2024 06:07 schreef Pisces29 het volgende:
Maandag 20.Maar wie heeft die regen besteld? Je kunt toch ook zelf je tuin sproeien?
Ehm... nou...quote:Op donderdag 13 juni 2024 08:19 schreef Xenorium het volgende:
Mooi begin van de dag, echt super zonnig. Hopelijk blijft dat de hele dag zo. En ook nog eens rond de 18c, dat is al een hele verbetering.
Juni is dan ook tot nu toe een uitstekende maand hierquote:Op donderdag 13 juni 2024 08:58 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Elke dag zonnig bij jou. Het is een complot!!!!!
Warmste en droogste sinds de metingen begonnen zijn zeker...quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:11 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Juni is dan ook tot nu toe een uitstekende maand hier
Nee, de eerste helft van juni gaat juist een graad of 2 koeler zijn dan normaal.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:40 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Warmste en droogste sinds de metingen begonnen zijn zeker...
Wel flink te koud (2 graden?) voor de tijd van het jaar. Maar daar hoor je mij niet over klagen uiteraard, vind ik dikke prima 18-21 graden met zon.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:40 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Warmste en droogste sinds de metingen begonnen zijn zeker...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |