Denk dat je echt de griep hebt te pakken maatquote:Op donderdag 13 juni 2024 13:54 schreef maxi-mus het volgende:
Ik moet zeggen dat de EK koorts elke minuut stijgende is. Een maand lang voetbalgenot.
Ik neem zo een lekkere oranje tompouce die mijn moeder voor mij heeft meegenomen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 13:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Denk dat je echt de griep hebt te pakken maat
Lekker uitrusten
Geniet er lekker van!quote:Op donderdag 13 juni 2024 13:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik neem zo een lekkere oranje tompouce die mijn moeder voor mij heeft meegenomen.
Walgelijk biggetje.quote:Op donderdag 13 juni 2024 13:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik neem zo een lekkere oranje tompouce die mijn moeder voor mij heeft meegenomen.
Je moeder is lief zegquote:Op donderdag 13 juni 2024 13:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eens maat. Gelukkig was het geen crompouce al zullen ze dat nog niet hebben in die contreien.quote:Op donderdag 13 juni 2024 14:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moeder is lief zeg
Laat het je smaken!
Jazeker wel, die heeft ze al eens meegenomen. Mijn moeder werkt namelijk in een bakkerij.quote:Op donderdag 13 juni 2024 14:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens maat. Gelukkig was het geen crompouce al zullen ze dat nog niet hebben in die contreien.
Pics van je moeder oranje tompoucequote:Op donderdag 13 juni 2024 13:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Welkquote:Op donderdag 13 juni 2024 14:24 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 weken krijg ik een nieuwe auto boys
Wat vulgair.quote:
Het hoeven niet per se foto's van je rieten te zijnquote:
AvocadoGodenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |