Okquote:Op donderdag 13 juni 2024 12:46 schreef tong80 het volgende:
Zuiderwijn beschuldigt Bernard van pedofilie.En Trix en Lex.
Je bent stoerquote:
Hoe kom je daar nou weer bij? Hij is een forum admin van een internetforum. Meestal zijn dat hele treurige figuren in het echt.quote:
Klopt. Ze zuigen heet dat in de volksmond.quote:Op donderdag 13 juni 2024 13:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij? Hij is een forum admin van een internetforum. Meestal zijn dat hele treurige figuren in het echt.
Denk dat je echt de griep hebt te pakken maatquote:Op donderdag 13 juni 2024 13:54 schreef maxi-mus het volgende:
Ik moet zeggen dat de EK koorts elke minuut stijgende is. Een maand lang voetbalgenot.
Ik neem zo een lekkere oranje tompouce die mijn moeder voor mij heeft meegenomen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 13:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Denk dat je echt de griep hebt te pakken maat
Lekker uitrusten
Geniet er lekker van!quote:Op donderdag 13 juni 2024 13:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik neem zo een lekkere oranje tompouce die mijn moeder voor mij heeft meegenomen.
Walgelijk biggetje.quote:Op donderdag 13 juni 2024 13:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik neem zo een lekkere oranje tompouce die mijn moeder voor mij heeft meegenomen.
Je moeder is lief zegquote:Op donderdag 13 juni 2024 13:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eens maat. Gelukkig was het geen crompouce al zullen ze dat nog niet hebben in die contreien.quote:Op donderdag 13 juni 2024 14:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moeder is lief zeg
Laat het je smaken!
Jazeker wel, die heeft ze al eens meegenomen. Mijn moeder werkt namelijk in een bakkerij.quote:Op donderdag 13 juni 2024 14:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens maat. Gelukkig was het geen crompouce al zullen ze dat nog niet hebben in die contreien.
Pics van je moeder oranje tompoucequote:Op donderdag 13 juni 2024 13:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Welkquote:Op donderdag 13 juni 2024 14:24 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 weken krijg ik een nieuwe auto boys
Wat vulgair.quote:
Het hoeven niet per se foto's van je rieten te zijnquote:
AvocadoGodenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |