De ineenstorting van Rusland is dichterbij dan we denken.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:32 schreef ExTec het volgende:
Weer een bank die een mysterieuze storing heeft.
[ x ]
quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:32 schreef ExTec het volgende:
[ x ]
quote:Net geen zeven miljard. Zoveel bedroeg het verlies van de nationale gasmaatschappij Gazprom in het jaar 2023.
Het is de eerste keer sinds 1999 dat die in het rood gaat.
Zo diep is het bedrijf sinds de oprichting tien jaar eerder nog nooit door het ijs gezakt.
Volgens de Poolse minister van Buitenlandse Zaken Radoslaw Sikorski is dat de reden waarom president Poetin lijntjes aan het uitleggen is.
,,Gazprom is nu een verlieslatend bedrijf", schreef hij woensdag op X.
,,Wat betekent dat het zakenmodel aan het instorten is.
Rode lijn.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:32 schreef ExTec het volgende:
[ x ]
Teletekst om specifiek te zijn.quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:35 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik geloof dit soort hype berichten pas als het op de nos staat.
Al zou het wel heel mooi zijn.
Die twitteraar post ook de meest debiele grafiek ooit. Ergens in dat andere topic over dit onderwerp.quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:35 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik geloof dit soort hype berichten pas als het op de nos staat.
Al zou het wel heel mooi zijn.
Maar ik meende dat de toevoer van water uit dat kanaal al door Oekraïne vanaf 2014 was stopgezet.quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:46 schreef Ulx het volgende:
[ x ]
Dat was te verwachten. Landbouw op de Krim is niet meer fatsoenlijk mogelijk zonder water uit het kanaal. En na het opblazen van de dam staat die droog.
Klopt maar dat bewuste kanaal wat naar de Krim stroomde kwam in 2022 in handen van de Russen en die hebben de blokkade opgeblazen. Maar dat kanaal staat nu blijkbaar weer droog door het opblazen van die dam.quote:Op donderdag 13 juni 2024 15:55 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Maar ik meende dat de toevoer van water uit dat kanaal al door Oekraïne vanaf 2014 was stopgezet.
Smelt- en regenwater stroomde door die blokkade niet allemaal terug. Maar nu is die weg, dus dan valt er helemaal niets meer te stoppen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 15:55 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Maar ik meende dat de toevoer van water uit dat kanaal al door Oekraïne vanaf 2014 was stopgezet.
Laat die bloeddorstige imperialisten lekker thuis.quote:
Lijkt me ook. Voor je het weet wonen er zoveel Russen dat Rusland er recht op heeft,quote:Op donderdag 13 juni 2024 17:34 schreef Perrin het volgende:
[..]
Laat die bloeddorstige imperialisten lekker thuis.
Heeft Hongarije wapens toegezegd dan? Dus hier zouden zij sowieso niet onder vallen. Sowieso deed Hongarije al niet mee aan hulp. Het enige wat zij wouden was een publiekelijke bevestiging (voor de bühne) net zoals die excuses van Rutte (wat ook voor de bühne is).quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:02 schreef Ulx het volgende:
[..]
Met een uitzondering voor Hongarije. Die gaan in ruil niet dwarsliggen. Prima. Fuck them.
Het wordt een verplichting voor landen. Hongarije doet niet mee.quote:Op donderdag 13 juni 2024 19:35 schreef Delenlill het volgende:
[..]
Heeft Hongarije wapens toegezegd dan? Dus hier zouden zij sowieso niet onder vallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |