Het is verdacht dat zij over dwang begint in een zaak waarin het OM wanhopig op zoek is naar juridische dwang.quote:Op woensdag 12 juni 2024 15:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik snap echt je logica niet. Zeggen dat je onder dwang seks hebt gehad (verkracht) is verdacht?
Je logica is letterlijk dat iedereen die iemand beschuldigt van verkrachting verdacht is, dat slaat toch helemaal nergens op?
Ga je nooit horen, gezien maan nooit aangifte heeft gedaan.quote:Op woensdag 12 juni 2024 15:19 schreef byah het volgende:
Ik zou ook nog wel eens willen horen of Marco nou die Maan heeft aangeduwd of niet.
Ellen doet het natuurlijk ook voor het geld net als de andere dames volgens een aantal hierquote:Op woensdag 12 juni 2024 15:05 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Wat voor motief zou zij hebben dan om hierover te liegen? Het komt voor dat mensen liegen hierover natuurlijk, maar om a priori te doen alsof een verklaring van Ten Damme op zichzelf verdacht zou zijn lijkt me absurd.
Die voorman is geseponeerd wegens geen dwang en Marco komt nog.quote:Op woensdag 12 juni 2024 15:18 schreef LethalNinja het volgende:
Al die bn'rs die metoo hadden gedaan tijdens the Voice. Maar als puntje bij de rechtszaak komt ineens alleen maar over Ali b?? Waarom niet over Marcootjeuh, en dan had je nog die voorman en weet ik veel wat.
Ellen en hij zaten een beetje aan te klooien maar achteraf vond ze dat hij te ver ging?
Jij hebt het rare idee te hebben dat het woord 'dwang' een soort van safewoord is ofzo in het recht om mensen te vervolgen/veroordelen voor verkrachting. Het recht is echter geen UNO, er zijn geen magische woorden die gezegd moeten worden die opeens bewijs opleveren ofzo.quote:Op woensdag 12 juni 2024 15:17 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Het is verdacht dat zij over dwang begint in een zaak waarin het OM wanhopig op zoek is naar juridische dwang.
Normaal leggen slachtoffers een verklaring af waaruit de dwang blijkt/geconcludeerd kan worden.
Zij heeft eerst uitgebreid benadrukt dat er sprake is van dwang en daarna pas verteld wat er gebeurt is.
Het lijkt er sterk op dat zij zich bewust is van hoe belangerijk dwang is.
Dus? Mag je een vrouw ongevraagd lastig vallen? Dit heeft echt geen zak met de zaak te maken.quote:Op woensdag 12 juni 2024 15:01 schreef okzbow het volgende:
[..]
Ellen zat vroeger in de band Soviet Sex, samen met Peter Klashorst. Ze traden regelmatig op tijdens ClubLove feestjes en waren lid van de inside posse van Micha Klein.... dat draaide om veel en vrije liefde zeg maar.... dus ja er werd in die tijd veel en vaak aan Ellen gefriemeld door jan en alleman.
Ik denk dat het iets genuanceerder ligt.... Ali heeft waarschijnlijk zo vaak seks gehad met zoveel verschillende vrouwen, dat het uberhaupt niet meer in hem op kwam dat nee ook een optie was.quote:Op woensdag 12 juni 2024 15:14 schreef TheVulture het volgende:
De rode draad is dat Ali vooral denkt het recht op seks af te kunnen dwingen en dat het niet zoveel uitmaakt of een vrouw daar nu wel of geen zin in had....
Een naar manipulatief mannetje wat grenzen van vrouwen niet respecteert.quote:Op woensdag 12 juni 2024 15:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[ x ]
[ x ]
Langzamerhand komt er toch wel een groot patroon vast te liggen.
Het motief is dat ze Ali kan ophangen, het OM staat vrij zwak door de vergeten getuigen, gebrek aan bewijs en het dwang component.quote:Op woensdag 12 juni 2024 15:05 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Wat voor motief zou zij hebben dan om hierover te liegen? Het komt voor dat mensen liegen hierover natuurlijk, maar om a priori te doen alsof een verklaring van Ten Damme op zichzelf verdacht zou zijn lijkt me absurd.
Heb jij die getuigenissen van de slachtoffers van Ali B. in "Boos"niet gezien?quote:Op woensdag 12 juni 2024 15:27 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Het motief is dat ze Ali kan ophangen, het OM staat vrij zwak door de vergeten getuigen, gebrek aan bewijs en het dwang component.
Ik wil best geloven dat er iets gebeurt is en ik kan me ook goed voorstellen dat ze daar achteraf heel erg van baalt omdat het grote gevolgen heeft gehad voor zowel haar relatie als haar imago.
Ik wil ook best geloven dat Ali flink aandringt, dat blijkt ook uit de andere verklaringen.
En zeker ook een knop om af en toe je stoel te draaien?quote:Op woensdag 12 juni 2024 15:29 schreef capricia het volgende:
Ik had hier wel livestream bij gewild. Of in elk geval geluid.
[ x ]
Nee het is geen magisch woord of garantie op vervolging maar zij weet heel goed dat er zonder dwang geen zaak is.quote:Op woensdag 12 juni 2024 15:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Jij hebt het rare idee te hebben dat het woord 'dwang' een soort van safewoord is ofzo in het recht om mensen te vervolgen/veroordelen voor verkrachting. Het recht is echter geen UNO, er zijn geen magische woorden die gezegd moeten worden die opeens bewijs opleveren ofzo.
Ja voor een veroordeling van verkrachting is het noodzakelijk om dwang te bewijzen, maar iemand die verklaart zich gedwongen te hebben gevoeld is geen sterk bewijs voor dwang juridisch gezien, het maakt dus helemaal niet uit of ze het dwang noemt of niet het gaat erom of het beschrevene juridisch als dwang kan worden gezien en dat beoordeelt een OM in eerste instantie om te kijken of ze gaan vervolgen en uiteindelijk beoordeelt een rechtbank dat om te veroordelen.
Sorry?quote:Op woensdag 12 juni 2024 15:33 schreef Nober het volgende:
[..]
En zeker ook een knop om af en toe je stoel te draaien?
Die kan hij wel gebruiken want zijn advocaat zit op een kut plek.quote:Op woensdag 12 juni 2024 15:33 schreef Nober het volgende:
[..]
En zeker ook een knop om af en toe je stoel te draaien?
Mwah, vind ik wel makkelijk gezegd. Dan zou elke bekende Hollywood acteur dit toch ook hebben? Ook als je veel aandacht krijgt (wat denk ik best mee viel bij Ali B), begrijp je toch nog wel "nee dit wil ik niet"?quote:Op woensdag 12 juni 2024 15:25 schreef okzbow het volgende:
[..]
Ik denk dat het iets genuanceerder ligt.... Ali heeft waarschijnlijk zo vaak seks gehad met zoveel verschillende vrouwen, dat het uberhaupt niet meer in hem op kwam dat nee ook een optie was.
Nee, dat begreep Ali B. niet die bleef doordrammen.quote:Op woensdag 12 juni 2024 15:36 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
Mwah, vind ik wel makkelijk gezegd. Dan zou elke bekende Hollywood acteur dit toch ook hebben? Ook als je veel aandacht krijgt (wat denk ik best mee viel bij Ali B), begrijp je toch nog wel "nee dit wil ik niet"?
Die zijn er wel te vinden hoor. Een mooi voorbeeld is James Franco. https://www.ad.nl/show/co(...)mes-franco~a7a20945/quote:Op woensdag 12 juni 2024 15:36 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
Mwah, vind ik wel makkelijk gezegd. Dan zou elke bekende Hollywood acteur dit toch ook hebben? Ook als je veel aandacht krijgt (wat denk ik best mee viel bij Ali B), begrijp je toch nog wel "nee dit wil ik niet"?
Dat is mijn punt. Maar excuus van "zoveel vrouwen wilden hem wel dat het niet in hem op kwam dat "nee" ook een optie was" vind ik zwak.quote:Op woensdag 12 juni 2024 15:37 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nee, dat begreep Ali B. niet die bleef doordrammen.
Aandacht en een aandrang om veel seks te hebben. Er zijn wel meer voorbeelden hoor, Kevin Spacey, de Rammstein man. Ik denk dat als diit allemaal ook de jaren 60/70/80/90 had gespeeld dat er veel en veel meer voor de bijl zouden zijn gegaan.quote:Op woensdag 12 juni 2024 15:36 schreef LaDaDiDa het volgende:
Zouden Ellen en de anderen niet bang zijn voor SOA's?quote:Op woensdag 12 juni 2024 15:40 schreef Pvt.Webster het volgende:
Ik denk dat er weinig wordt bewezen, behalve dan dat hij (waarschijnlijk nog een stuk vaker dan nu naar buiten komt) is vreemdgegaan. Maarja, dat is verder ook niet strafbaar.
Blijft er weinig anders over dan iemand die vanuit zijn bekendheid gewoon wat rondneukt en daarin wat doorslaat en denkt dat hij alles maar kan maken (en vervelend wordt als hij zijn zin niet krijgt). Om vervolgens zelf het slachtoffer uit te hangen als tegengas krijgt.
Frikandel in de gang genot.quote:Op woensdag 12 juni 2024 15:19 schreef byah het volgende:
Ik zou ook nog wel eens willen horen of Marco nou die Maan heeft aangeduwd of niet.
10 jaar later?quote:Op woensdag 12 juni 2024 15:52 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Zouden Ellen en de anderen niet bang zijn voor SOA's?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |