SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op woensdag 12 juni 2024 11:16 schreef Treehut362 het volgende:
JOY DIVISION - An Ideal For Living 1978 Full EPLaatst nog gedraaid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik word gek van die kut reclames tussendoor op YT ,maar hij doet ut nuquote:
Ik word gek van die kutusers tussen mijn clips op YT, heb jij geen adblocker?quote:Op zondag 16 juni 2024 01:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik word gek van die kut reclames tussendoor op YT ,maar hij doet ut nu
Die heb ik uitgezet omdat ik vorig jaar iedere keer waarschuwing kreeg van YT om mijn adblockquote:Op zondag 16 juni 2024 01:26 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik word gek van die kutusers tussen mijn clips op YT, heb jij geen adblocker?
Kijk jij yt op je telefoon of op je pc'tje?quote:Op zondag 16 juni 2024 01:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die heb ik uitgezet omdat ik vorig jaar iedere keer waarschuwing kreeg van YT om mijn adblock
Pc, ik heb altijd een adblocker gehad maar toen begon YT ineens met dat gezeur.quote:Op zondag 16 juni 2024 01:39 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Kijk jij yt op je telefoon of op je pc'tje?
Want op je pc ads blocken is heel makkelijk.
uBlock Origin werktquote:Op zondag 16 juni 2024 01:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Pc, ik heb altijd een adblocker gehad maar toen begon YT ineens met dat gezeur.
Misschien moet ik em toch weer aanzetten
Heb jij nooit popups van YT gehad als je muziek luisterde? Misschien was het ook wel bang makerij met die waarschuwingen dat ik mijn adblock uit moest doenquote:
Op je telefoon is t moeilijker blokkeren, maar op de pc is er niemand die advertenties kijkt. Alles blokken is makkelijk.quote:Op zondag 16 juni 2024 02:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Heb jij nooit popups van YT gehad als je muziek luisterde? Misschien was het ook wel bang makerij met die waarschuwingen dat ik mijn adblock uit moest doen
Mobiel is kut ja , maar ik gebruik mijn mobiel verder amperquote:Op zondag 16 juni 2024 02:08 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Op je telefoon is t moeilijker blokkeren, maar op de pc is er niemand die advertenties kijkt. Alles blokken is makkelijk.
Als mijn vrienden te oud en versleten zijn, dan zoek ik vrienden in een nieuwe generatiequote:Op zondag 16 juni 2024 02:16 schreef Puzzie het volgende:
Ik begin een beetje moeite te krijgen met typen en lezen
Oh jee. ik heb weinig geslapen en dan doen mijn ogen moeilijkquote:Op zondag 16 juni 2024 02:24 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Als mijn vrienden te oud en versleten zijn, dan zoek ik vrienden in een nieuwe generatie
Oh auh ik ben puzziepie en ik krijg geen cynisme en geen humor en soberso geen levenslust meer mee...quote:Op zondag 16 juni 2024 02:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh jee. ik heb weinig geslapen en dan doen mijn ogen moeilijk
Ik moet mijn anus afvegen met natte doekjes met camille, alsjeblieft niet nors zijn...quote:Op zondag 16 juni 2024 02:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh jee. ik heb weinig geslapen en dan doen mijn ogen moeilijk
Ho wait whutt?quote:Op zondag 16 juni 2024 02:29 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Oh auh ik ben puzziepie en ik krijg geen cynisme en geen humor en soberso geen levenslust meer mee...
quote:
quote:Op zondag 16 juni 2024 02:45 schreef BasEnAad het volgende:
Jij zegt: 'Ik begin een beetje moeite te krijgen met typen en lezen'
[..]
Oh sorry ik heb dit helemaal verkeerd aangepakt.
Welnee joh! ik vond het juist grappig , we 'kennen' elkaar al wat langerquote:
uBlock Origin en TamperMonkeyquote:Op zondag 16 juni 2024 01:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Pc, ik heb altijd een adblocker gehad maar toen begon YT ineens met dat gezeur.
Misschien moet ik em toch weer aanzetten
Die heb ik ookquote:
Ublock origin doen, ik kijk al 5 jaar op mijn pc'tje, nooit een reclame gezienquote:Op zondag 16 juni 2024 03:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die heb ik ookMaar geen idee wat het precies doet
![]()
Morgen uBlock Origin bekijken
Ik ga het zo meteen er op knallen . want zonder is niet te doenquote:Op zondag 16 juni 2024 03:20 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ublock origin doen, ik kijk al 5 jaar op mijn pc'tje, nooit een reclame gezien
Ja graag, kom maar op!quote:Op zondag 16 juni 2024 03:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ga het zo meteen er op knallen . want zonder is niet te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |