abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213883647
Die Beljaarts blijkt een Hongaarse moeder te hebben, dat verklaart dat honorair consulschap wel. En dat hij in beeld was bij Wilders.
https://www.volkskrant.nl(...)n-in-beeld~b9954fba/
pi_213883648
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2024 19:06 schreef Jojoke het volgende:

[..]
Dit is blijkbaar de onderliggende reden.
[..]
https://dvhn.nl/meningen/(...)ndbouw-28586832.html
Dan zou je toch juist meer moeten inzetten op het promoten van biologische producten :P?
pi_213883662
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2024 19:11 schreef Hanca het volgende:
Die Beljaarts blijkt een Hongaarse moeder te hebben, dat verklaart dat honorair consulschap wel. En dat hij in beeld was bij Wilders.
Dat verklaart veel. Wilders houdt van Hongaren.
pi_213883668
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2024 19:06 schreef Jojoke het volgende:

[..]
Dit is blijkbaar de onderliggende reden.
[..]
https://dvhn.nl/meningen/(...)ndbouw-28586832.html
De onderliggende reden is dat BBB hun sponsors geen geld verdienen aan biologische landbouw.

Maar goed, de biologische groei is echt niet meer te stoppen, ook niet door de BBB of de minister van landbouw, zeker niet omdat europa steeds meer eisen blijft stellen.
pi_213883669
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2024 19:11 schreef Hanca het volgende:
Je gaat mij toch niet vertellen dat hij ook twee paspoorten heeft?
pi_213883677
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2024 19:12 schreef Hanca het volgende:

[..]
De onderliggende reden is dat BBB hun sponsors geen geld verdienen aan biologische landbouw.

Maar goed, de biologische groei is echt niet meer te stoppen, ook niet door de BBB of de minister van landbouw, zeker niet omdat europa steeds meer eisen blijft stellen.
Daar hebben we de vuist of tafel voor, Hanca.
pi_213883696
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2024 19:13 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Daar hebben we de vuist of tafel voor, Hanca.
Van der Plas heeft nog steeds pijn aan haar vuist van de vorige keer en het bleek niks te helpen.

Het is meer kijken wat Europa gaat doen op landbouwgebied. En gaat mevrouw Wiersma de motie voor een verbod op glysofaat, net aangenomen met de steun van de PVV, uitvoeren?
pi_213883701
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2024 19:02 schreef Jojoke het volgende:
Ik ken Wiersma niet goed, maar dit Friese statenlid van de PvdA lijkt wel positief over haar capaciteiten.

[ x ]

[ x ]
Ze heeft ooit meegedaan aan Boer zoekt vrouw, ze was toen een alleenstaande moeder.

Overigens lijkt Wiersma me behoorlijk licht voor de functie van minister. Dan kun je beter een ervaren bestuurder nemen die het ministerie al kent. Ze mist toch wel opleiding en ervaring (en waarschijnlijk ook wel een bepaald denkniveau).
pi_213883705
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2024 19:15 schreef Hanca het volgende:

[..]
Van der Plas heeft nog steeds pijn aan haar vuist van de vorige keer en het bleek niks te helpen.

Het is meer kijken wat Europa gaat doen op landbouwgebied. En gaat mevrouw Wiersma de motie voor een verbod op glysofaat, net aangenomen met de steun van de PVV, uitvoeren?
Ze zal niet veel keus hebben, lijkt mij.
pi_213883718
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2024 19:16 schreef luxerobots het volgende:
Wiersma mist toch wel opleiding en ervaring (en waarschijnlijk ook wel een bepaald denkniveau).
Dat lijkt me voor deze coalitie eerder een pre.
"Wenn ein Nazi am Tisch sitzt, und daneben 10 andere, die dasitzen und mit ihm diskutieren, dann hast du einen Tisch mit 11 Nazis."
pi_213883740
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2024 19:16 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Ze zal niet veel keus hebben, lijkt mij.
Een motie is geen wet, die mag je naast je neerleggen. De vraag is of de PVV dan boos wordt.
pi_213883743
quote:

[..]
Ze heeft ooit meegedaan aan Boer zoekt vrouw, ze was toen een alleenstaande moeder.

Overigens lijkt Wiersma me behoorlijk licht voor de functie van minister. Dan kun je beter een ervaren bestuurder nemen die het ministerie al kent. Ze mist toch wel opleiding en ervaring (en waarschijnlijk ook wel een bepaald denkniveau).
Maar wel een mooie verschijning om naar Europa te sturen en allerlei uitzonderingen te laten binnenslepen (op wat voor manier dan ook).
pi_213883749
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2024 19:18 schreef Hanca het volgende:

[..]
Een motie is geen wet, die mag je naast je neerleggen. De vraag is of de PVV dan boos wordt.
Oh, ok, dan zie ik geen probleem om er voor te gaan liggen en de PVV doet dan echt zijn mond niet open, verwacht ik
pi_213883759
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2024 19:12 schreef Hanca het volgende:

[..]

Qua marktwerking is het wel logisch dat het aanbod de vraag volgt. Het zou mij logisch lijken als de uitbreiding van biologisch opgaat met de toenemende vraag.
pi_213883766
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2024 19:17 schreef Blastbeat het volgende:

[..]
Dat lijkt me voor deze coalitie eerder een pre.
Dan komen de ambtenaren met ingewikkelde berekeningen over stikstof.

En dan zegt zij gewoon:

''Stikstof is nonsens, hear!''
pi_213883772
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2024 19:19 schreef Jojoke het volgende:

[..]
Qua marktwerking is het wel logisch dat het aanbod de vraag volgt. Het zou mij logisch lijken als de uitbreiding van biologisch opgaat met de toenemende vraag.
Je kunt als overheid natuurlijk best je best doen om de vraag naar iets goeds en gezonds, zoals biologisch voedsel, te promoten, waardoor de vraag stijgt.
pi_213883779
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2024 19:20 schreef luxerobots het volgende:

[..]

En dan zegt zij gewoon:

Ja, dat gaat hem niet worden, er liggen al rechterlijke uitspraken en doen alsof die niet bestaan kan flink problematisch zijn.
pi_213883793
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2024 19:20 schreef Hanca het volgende:

[..]
Je kunt als overheid natuurlijk best je best doen om de vraag naar iets goeds en gezonds, zoals biologisch voedsel, te promoten, waardoor de vraag stijgt.
De vraag is er, zoals gezegd, een stijging van 11% in 2022, alleen gedurende covid was de vraag lager dan het aanbod, in de jaren daarvoor was het 5-8% per jaar.
pi_213883812
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2024 19:20 schreef luxerobots het volgende:

[..]

En dan zegt zij gewoon:

Het zou me niks verbazen. Of datzelfde intens domme riedeltje als eerder: niks mis met stikstof, het komt gewoon in de lucht voor!
"Wenn ein Nazi am Tisch sitzt, und daneben 10 andere, die dasitzen und mit ihm diskutieren, dann hast du einen Tisch mit 11 Nazis."
pi_213883814
quote:

[..]

Puur op basis van het weinige dat ik kon vinden leek ze mij ook te licht, maar deze man heeft wel een positieve indruk. Maar ze krijgt een enorme opgave, want de oppositie zal de messen slijpen op dit dossier.
pi_213883844
Ik
quote:

[..]

Mij lijkt ze ook te licht. Er zijn duizenden boeren afhankelijk van iemand die nauwelijks ervaring heeft, behalve beleidsadviseur bij de Nederlandse Melkveehouders Vakbond. Ze is pas ruim een jaar als gedeputeerde.
Ik zou eerder Keijzer op dit ministerie zetten. Die heeft in ieder geval ruime ervaring.
pi_213883847
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2024 19:20 schreef Hanca het volgende:

[..]
Absoluut, ook door het financieel aantrekkelijk te houden en de meerwaarde te promoten.
pi_213883903
Wat is hier nou precies extraparlementair aan? Is dat al aan Omtzigt gevraagd?
pi_213883915
Je hebt echt eten wat op een biologische manier wordt geproduceerd (en dat is vooral veels te duur) en je hebt biologisch eten wat vooral een marketing truc is.
pi_213883975
Die Wiersma is toch veel te licht voor misschien wel het meest beladen dossier van de afgelopen 20 jaar?
zie email 27 oktober
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')