Ruben van Gucht is een scheve schaats aan het rijden op de geluidsinstallatie?quote:
Net was de B-race 10 km live!quote:Op woensdag 12 juni 2024 21:01 schreef franklop het volgende:
Zijn ze nu weer of nog steeds aan het voorbeschouwen bij NOS?
Zag de finish van het wk
Er was laatst ergens een race waarin een moeder en dochter allebei meededen geloof ik.quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:59 schreef PippenScottie het volgende:
“De dochter van Fiona May”
En maar blijven ontkennen dat ik een oude lul word
Die heeft zijn bijnaam eer aan gedaan door een natte wind te laten waardoor alles kapot is.quote:Op woensdag 12 juni 2024 21:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ruben van Gucht is een scheve schaats aan het rijden op de geluidsinstallatie?
Mevrouw Pippen heeft hem uitgekozen als celebrity-waar-je-het-mee-wil-doenquote:Op woensdag 12 juni 2024 21:02 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
U bent geen fan van de prof. dr. mr. ir. ?
Weet je zeker dat je naar sport aan het kijken was?quote:Op woensdag 12 juni 2024 21:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er was laatst ergens een race waarin een moeder en dochter allebei meededen geloof ik.
Iemand zou dat eens aan Gregory moeten vragen, wat hij er nou van vindt, als sporter, dat mensen thuis mede door hem voornamelijk naar geouwehoer moeten luisteren en kijken ipv sport zien.quote:Op woensdag 12 juni 2024 21:01 schreef Remco het volgende:
De NOS maakt het vanavond wel erg bont. Drie kwartier bezig 3 minuten live sport en al 1 reclameblok.
quote:Op woensdag 12 juni 2024 21:03 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Mevrouw Pippen heeft hem uitgekozen als celebrity-waar-je-het-mee-wil-doen
Uitslover is het
lolquote:Op woensdag 12 juni 2024 21:03 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Mevrouw Pippen heeft hem uitgekozen als celebrity-waar-je-het-mee-wil-doen
Uitslover is het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |