Allemaal met de Fyra naar het EK?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 22:35 schreef PippenScottie het volgende:
Als Italianen net zo goed zouden zijn in techniek als in medische begeleiding zou dit een toptoernooi zijn
Startschot met een uzi zou wel leuk zijnquote:Op dinsdag 11 juni 2024 22:36 schreef WAvanBuren het volgende:
Hebben ze niet nog ergens een oude Beretta liggen?
Maat van me heeft een Italiaanse politiemotor uit de jaren 80. Zitten de beugels voor de uzi ofzo nog inquote:Op dinsdag 11 juni 2024 22:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Startschot met een uzi zou wel leuk zijn
Tim doet tegenwoordig marathons geloof ik.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 22:38 schreef PippenScottie het volgende:
De familie Tesselaar wint alle loopjes bij mij in de buurt. Ik verwacht hier ook een zege en een PR
Dan luister je extra goed als men zegt Stop Politie!quote:Op dinsdag 11 juni 2024 22:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maat van me heeft een Italiaanse politiemotor uit de jaren 80. Zitten de beugels voor de uzi ofzo nog in
Ah wauw, dan zal ze wel niet meedoen hier. Liep ze een goede klassering?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 22:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Die heeft van de week 1500 en 5000 op een avond gelopen in Amerika
Hij kan hem alleen wel niet volgen.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 22:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit is gewoon pacen van Tesselaar voor Skotheim
En leren springen, vooral op polshoog, zou ook helpen.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 22:40 schreef PippenScottie het volgende:
Punten PR voor Tesselaar.
Iets beter leren werpen en het wordt een hele meneer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |