Dan is de aanname dus juistquote:
Er staat “vragen”. Vragen staat vrij natuurlijk.quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:58 schreef TjjWester het volgende:
[ x ]
Ik vraag me af of dit wel mag, de verdachten heeft het recht om zijn eigen woorden en verklaring te kiezen.
Daarnaast is hij niet verplicht mee te werken aan zijn eigen veroordeling, als hij niet het achterste van zijn tong wilt laten zien of wollig wilt spreken is dat zijn goed recht.
Maar terecht toch ook? Het is toch zijn verantwoordelijkheid? Ik heb zo vaak geneukt met vrouwen die getrouwd waren of een vriend hadden. Soms waren die er gewoon bij, of wist ik dat ze ervan wisten.quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De groep die “hoezo, ik ben single, hij is getrouwd, ik doe niks verkeerd” roept is enorm groot altijd.
Weet je wat bij mij vooral naar voren komt? Dat het enige wat Timmetje Hofman ooit heeft gedaan wat enigszins memorabel is gebleken achteraf bezien wel enorm opgeklopt lijkt te zijn…quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:27 schreef Toine51 het volgende:
Een Marokkaan in de rechtbank krijgt van mij niet gauw de voordeel van de twijfel, maar bij Ali B bekruipt mij het gevoel dat ie gewoon kapot moet door die vrouwen....
Als Ali op elke vraag "misschien" of "zou kunnen" wilt antwoorden dan is dat zijn goed recht, hoe irritant ook.quote:Op woensdag 12 juni 2024 13:00 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Er staat “vragen”. Vragen staat vrij natuurlijk.
En daarnaast gaat de (voorzitter van) de rechtbank natuurlijk ook over de orde…
Maar dat is natuurlijk ook niet waar zo’n rechtbank over valt.quote:Op woensdag 12 juni 2024 13:04 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Als Ali op elke vraag "misschien" of "zou kunnen" wilt antwoorden dan is dat zijn goed recht, hoe irritant ook.
Voice gate en die hele giftige cultuur opgeklopt noemen lol.quote:Op woensdag 12 juni 2024 13:03 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Weet je wat bij mij vooral naar voren komt? Dat het enige wat Timmetje Hofman ooit heeft gedaan wat enigszins memorabel is gebleken achteraf bezien wel enorm opgeklopt lijkt te zijn…
Van die hele Voice gate is weinig over.quote:Op woensdag 12 juni 2024 13:05 schreef Momo het volgende:
[..]
Voice gate en die hele giftige cultuur opgeklopt noemen lol.
Was inderdaad helemaal niks aan de hand, die cultuur is helemaal primaquote:Op woensdag 12 juni 2024 13:07 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Van die hele Voice gate is weinig over.
3 niet vervolgt dus houden we alleen Borsato over.
Ouwe jongens krentenbroodquote:Op woensdag 12 juni 2024 13:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Was inderdaad helemaal niks aan de hand, die cultuur is helemaal prima
Het is nog maar het tipje van de sluier denk ik. Ik weet vrijwel zeker dat het gedrag bij de Voice ook aanwezig is bij andere grote tvbedrijven maar dat het nog niet aan het licht is gekomen uit angst om niet geloofd te wordenquote:Op woensdag 12 juni 2024 13:07 schreef TjjWester het volgende:
[..]
deze manquote:Op woensdag 12 juni 2024 13:06 schreef StateOfMind het volgende:
Als een Marokkaan wollig spreekt, spreekt hij dan wollah 🤔
Oja 100%, Hilversum zit er vol mee.quote:Op woensdag 12 juni 2024 13:12 schreef Nexum het volgende:
[..]
Het is nog maar het tipje van de sluier denk ik. Ik weet vrijwel zeker dat het gedrag bij de Voice ook aanwezig is bij andere grote tvbedrijven maar dat het nog niet aan het licht is gekomen uit angst om niet geloofd te worden
Dat iets als seks (en of het gewenst was) achteraf moeilijk is aan te tonen betekent nu ook weer niet dat er niets aan de hand was.quote:Op woensdag 12 juni 2024 13:07 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Hoe goed ken jij vrouwen?quote:Op woensdag 12 juni 2024 13:00 schreef Nexum het volgende:
Ik vind het altijd zo apart om te zien dat in de ogen van mannen die seksueel grensoverschrijdend gedrag vertonen dat dus helemaal niet zo is. Ze herinneren zich het niet, dingen worden verdraaid of er komen rare argumenten zoals ''ze wilt altijd en nu ineens niet'' naar boven. Nee is gewoon nee, hoe moeilijk is dat om te begrijpen?
Begin eens naar het zoeken naar hersens, ben je sneller klaarquote:Op woensdag 12 juni 2024 11:39 schreef capricia het volgende:
Ja. Het lijkt erop dat iemand Ali wel eens even mag gaan onderzoeken op een of andere persoonlijkheidsstoornis.
De vraag is hoe kan je uitsluiten dat de vrouwen andere belangen hebben? Ik heb begrepen dat boos een advocaat heeft geregeld die uitgebreid heeft gesproken met de deelnemers.quote:Op woensdag 12 juni 2024 13:14 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat iets als seks (en of het gewenst was) achteraf moeilijk is aan te tonen betekent nu ook weer niet dat er niets aan de hand was.
Dat is dus gewoon niet zo, maar voor sociaal onhandige mannen misschien wel beter om te zo zwart-wit te stellen.quote:Op woensdag 12 juni 2024 13:00 schreef Nexum het volgende:
Ik vind het altijd zo apart om te zien dat in de ogen van mannen die seksueel grensoverschrijdend gedrag vertonen dat dus helemaal niet zo is. Ze herinneren zich het niet, dingen worden verdraaid of er komen rare argumenten zoals ''ze wilt altijd en nu ineens niet'' naar boven. Nee is gewoon nee, hoe moeilijk is dat om te begrijpen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |