Dan kom je te weinig buiten.quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:25 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik vind een rechtszaak het niet per se dommer maken. Ook denk ik niet dat deze slachtoffers door het halve land afgemaakt worden. Ja, er zijn een hoop gekkies boos op deze dames, maar het is vooral een fenomeen van een klein groepje mannen op internet. Ik ben die mensen nog niet in het echt tegengekomen.
Ik denk dat we één conclusie wel mogen trekken... de dames in kwestie lopen niet over van een gezond verstand. Ali B overigens ook niet.... het zijn hoogstwaarschijnlijk allemaal narcisten, waar het bij de 1 wat beter uitwerkt dan bij de ander. Maar feit is dat ze alleen maar aan zichzelf denken.quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:22 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Je bereikt hier helemaal niets mee. Dom geweest en die domheid nog vele malen groter maken door er een zaak van te maken en door het halve land afgemaakt te worden. Destructief.
Maar als ze uiteindelijk zelf in een relatie komen en de man gaat vreemd is de minnares wel een kutwijf natuurlijkquote:Op woensdag 12 juni 2024 12:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De groep die “hoezo, ik ben single, hij is getrouwd, ik doe niks verkeerd” roept is enorm groot altijd.
https://x.com/JanineShow6(...)Y_EgN52Vpr-aQCg&s=19quote:Verder met de verklaring van Jill. Ze hadden allebei een optreden, ze reed op de ring Amsterdam. Ali belde haar, ze ontmoeten elkaar want Jill wilde hem een liedje laten horen. Ze startte het nummer en toen reed hij weg. Hij stopte op een verlaten bosweg.
https://x.com/SaskiaBelle(...)q3ikTWGgkfsIjGw&s=19quote:Hij drukte haar volgens haar vervolgens met haar rug tegen de auto en betastte haar overal. Ze zei dat ze dat niet wilde. #AliB zei: "Niemand ziet ons hier." Ze stapten weer in en hij begon zich af te trekken.
Dan blijven ze bij de man en is zij idd de hoer en nemen ze daar tot in de eeuwigheid wraak op.quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:27 schreef roos94 het volgende:
[..]
Maar als ze uiteindelijk zelf in een relatie komen en de man gaat vreemd is de minnares wel een kutwijf natuurlijk
De aanranding is 5 jaar na het einde van de affaire.quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:31 schreef Pisces29 het volgende:
Ali riep in dat interview vanochtend (buiten de rechtbank) dat hij een affaire met Jill had.
Hoe moet ik dit nu plaatsen. Ze neukten elke week en plotseling wilde Jill het enkel zakelijk, die relatie, en toen begreep Ali dit niet?
Don’t mix business with pleasure.
Het is inderdaad absurd om die groep de schuld te geven terwijl alleen de gebonden persoon precies weet wat de afspraken omtrent exclusiviteit zijnquote:Op woensdag 12 juni 2024 12:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De groep die “hoezo, ik ben single, hij is getrouwd, ik doe niks verkeerd” roept is enorm groot altijd.
In dat geval maakt bezwaar/beschuldiging jegens deze BN'er toch weinig kans zou men kunnen denken, want hoe dan ook; er zou hier tóch sprake zijn van 'wederzijdse instemming' in dezen.quote:'Later had ze ook orale seks met Ali B. Dat gebeurde volgens haar nadat hij maar bleef aandringen, ze wilde ‘er vanaf zijn’.'Nou voorhuid dan. Omdat jij het bent.
Sluit me volledig aan bij deze conclusie. Een groepje destructieve mensen bij elkaar.quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:27 schreef okzbow het volgende:
[..]
Ik denk dat we één conclusie wel mogen trekken... de dames in kwestie lopen niet over van een gezond verstand. Ali B overigens ook niet.... het zijn hoogstwaarschijnlijk allemaal narcisten, waar het bij de 1 wat beter uitwerkt dan bij de ander. Maar feit is dat ze alleen maar aan zichzelf denken.
Met andere woorden, Ali dacht eigenlijk op basis van het verleden weer een keer los te kunnen maar "nee" stond blijkbaar niet in het woordenboek.quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:28 schreef capricia het volgende:
[..]
https://x.com/JanineShow6(...)Y_EgN52Vpr-aQCg&s=19
[..]
https://x.com/SaskiaBelle(...)q3ikTWGgkfsIjGw&s=19
Hind is natuurlijk TEAM MAROCquote:Op woensdag 12 juni 2024 12:34 schreef TjjWester het volgende:
[ x ]
gaat lekker met de getuigen......
Ja, blijkbaar heel veel jonge vrouwen (en mannen) die zich door de cultuur in de mediawereld onder druk voelen staan om handelingen te verrichten bij of voor figuren die in die wereld een bepaalde machtspositie hebben. En die figuren kunnen iedere keer jarenlang hun gang zonder dat die wereld een zelfcorrigerend vermogen lijkt te bezitten omdat het blijkbaar de norm is.quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:18 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het zijn ook bovengemiddeld veel vrouwen die zich aan hen aanbieden.
Ik vermoed dat dat geen gezellige vaderdag wordt aanstaande zaterdagquote:Op woensdag 12 juni 2024 12:44 schreef Pisces29 het volgende:
Wat ik nog het meest treurige vind. Die kinderen van Ali, waaronder een tienerzoon. Staat het nu in geuren en kleuren op internet dat je vader je moeder al 20 jaar bedonderd.
Vaderdag is op zondagquote:Op woensdag 12 juni 2024 12:50 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dat geen gezellige vaderdag wordt aanstaande zaterdag
Zulke mannen worden (of werden inmiddels) niet aangesproken op hun gedrag, op geen enkel gebied. Mensen kijken vaak tegen dit soort mannen op of zitten in een bepaalde afhankelijkheidspositie (bijv familieleden). Daardoor voelen ze zich nog machtiger natuurlijk.quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:48 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar heel veel jonge vrouwen (en mannen) die zich door de cultuur in de mediawereld onder druk voelen staan om handelingen te verrichten bij of voor figuren die in die wereld een bepaalde machtspositie hebben. En die figuren kunnen iedere keer jarenlang hun gang zonder dat die wereld een zelfcorrigerend vermogen lijkt te bezitten omdat het blijkbaar de norm is.
Rare post dit.quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:27 schreef Toine51 het volgende:
Een Marokkaan in de rechtbank krijgt van mij niet gauw de voordeel van de twijfel, maar bij Ali B bekruipt mij het gevoel dat ie gewoon kapot moet door die vrouwen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |