#homewreckerquote:Op woensdag 12 juni 2024 12:06 schreef Kuhn het volgende:
Jill Helena had Ali B's nummer, maar ze hadden volgens hem afgesproken dat ze hem nooit berichtjes zou sturen, omdat zijn vrouw hun affaire anders zou ontdekken. De zangeres zegt dat hij haar altijd benaderde. #AliB
Jill net zo erg dus.
Twintig jaar lang. En meerdere keren op een avond (verklaarde hij vandaag).quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:04 schreef roos94 het volgende:
[..]
Vertrouw je mij wel? Hoe kom je op al die rare ideeën? Dat zegt eigenlijk meer over jou, ga JIJ soms vreemd? Ja die ken ik.
Denk je niet dat Naomi uit is op een schadevergoeding?quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:04 schreef okzbow het volgende:
[..]
Ik denk wel dat bepaalde vrouwen alles doen om carriere te maken... en wellicht heeft dat niet goed gewerkt bij deze dame (of die Naomi) en dan krijgen ze spijt. Dat praat het overigens niet goed wat er is gebeurd. Maar ik denk dat veel "succesvolle" vrouwen ook mogelijk dit soort dingen hebben gedaan (van een aantal weet ik het toevallig) en die hoor je daar veel minder snel over, terwijl er hoogstwaarschijnlijk ook misbruik van ze is gemaakt.
Binnen de sport zie je het ook, vooral turnen is in de spotlights geweest... harde trainingsmethodes... degene die succesvol zijn geworden vonden het acceptabel, degene die het net niet hebben gered vonden het te ver gaan.
Is Bregje eigenlijk nog met hem?quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:10 schreef capricia het volgende:
[..]
Twintig jaar lang. En meerdere keren op een avond (verklaarde hij vandaag).
Geeft wel aan wat voor seksueel moraal mijnheer heeft. Grenzen (bijv die van zijn partner) worden niet gerespecteerd.
Nou eet ik 'm zulf wol opquote:Op woensdag 12 juni 2024 12:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
We gaan lunchen. @:wereldgozer
Ik zie bij Ali B een manipulatieve kerel waarbij alles om hemzelf draait.quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:10 schreef capricia het volgende:
Twintig jaar lang. En meerdere keren op een avond (verklaarde hij vandaag).
Geeft wel aan wat voor seksueel moraal mijnheer heeft. Grenzen (bijv die van zijn partner) worden niet gerespecteerd.
Ik heb geen idee.quote:
Ietwat cynisch gezegd is dat het wel ja. Ik begrijp vanuit het perspectief van de vrouwen ook totaal niet waarom je deze landelijke weg zou kiezen, het zorgt voor onherstelbare ellende in een verhaal waarbij beide partijen dom zijn geweest.quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
DEZE RECHTZAAK KENT ALLEEN MAAR VERLIEZERS
Ik herinner mij een interview waarbij bregje vroeg of hij 1 dag per week thuis wilde zijn voor de kids en hij wilde dat niet. 1 dag was teveel dan kon hij die dag geen geld maken.quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:13 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik zie bij Ali B een manipulatieve kerel waarbij alles om hemzelf draait.
In feite is dat ook wel het beeld wat je ook wel altijd van 'm in de media kreeg, los van wat ie 's avonds allemaal uitspookt. Ali is vooral erg dol op zichzelf en dat werd alleen maar versterkt door zijn populariteit.quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:13 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik zie bij Ali B een manipulatieve kerel waarbij alles om hemzelf draait.
De vrouwen pakken niet per se de landelijke weg, maar de gerechtelijke weg.quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ietwat cynisch gezegd is dat het wel ja. Ik begrijp vanuit het perspectief van de vrouwen ook totaal niet waarom je deze landelijke weg zou kiezen, het zorgt voor onherstelbare ellende in een verhaal waarbij beide partijen dom zijn geweest.
Pak je verlies en laat het verleden los, nu achtervolgt het je de rest van je leven.
Kan zijn maar de gevolgen in dit soort halve zaken zonder bewijs zijn gruwelijk en er lijkt ook nog eens gewoon geen sprake te zijn van verkrachting. Neem je verlies en maak je verlies niet nog groter.quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:16 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De vrouwen pakken niet per se de landelijke weg, maar de gerechtelijke weg.
En ik denk het wel te snappen, ze voelen zich misbruikt (misleid en gemanipuleerd) door Ali B.
Het zijn ook bovengemiddeld veel vrouwen die zich aan hen aanbieden.quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:15 schreef Windhapper het volgende:
BN'ers lijken een bovengemiddelde aanleg te hebben om viespeukjes te zijn. Misschien moeten we die mensen geen platform meer bieden.
Bn'ers krijgen bovengemiddeld veel aandacht van vrouwen die zich aanbieden voor seks omdat voor een vrouw bekend zijn enorm statusverhogend werkt.quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:15 schreef Windhapper het volgende:
BN'ers lijken een bovengemiddelde aanleg te hebben om viespeukjes te zijn. Misschien moeten we die mensen geen platform meer bieden.
Hoogzwangere vrouwen zijn echt niet te genieten.quote:
Bij Anouk heeft het blijkbaar goed uitgepakt en is het goed voor haar carriere geweest. Bij deze Jill en Naomi blijkbaar niet en hebben ze spijt van hun daden...quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:09 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Er is een interview waarin Anouk zegt, dat je best met iemand naar bed kan gaan als het goed voor je carrière is.
Weet ik niet. Maar het lijkt me in ieder geval moeilijk te bewijzen.quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Kan zijn maar de gevolgen in dit soort halve zaken zonder bewijs zijn gruwelijk en er lijkt ook nog eens gewoon geen sprake te zijn van verkrachting. Neem je verlies en maak je verlies niet nog groter.
en dan noemen mensen hier hem een narcist. Kijk nou wat die allemaal voor zijn hoogzwangere vrouw overheeft.quote:
Je bereikt hier helemaal niets mee. Dom geweest en die domheid nog vele malen groter maken door er een zaak van te maken en door het halve land afgemaakt te worden. Destructief.quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:19 schreef okzbow het volgende:
[..]
Bij Anouk heeft het blijkbaar goed uitgepakt en is het goed voor haar carriere geweest. Bij deze Jill en Naomi blijkbaar niet en hebben ze spijt van hun daden...
Ik zou niet weten wat ze hier nu mee willen bereiken. Wellicht een schadevergoeding, wellicht genoegdoening, of gewoon ordinaire rancune....
Ik vind een rechtszaak het niet per se dommer maken. Ook denk ik niet dat deze slachtoffers door het halve land afgemaakt worden. Ja, er zijn een hoop gekkies boos op deze dames, maar het is vooral een fenomeen van een klein groepje mannen op internet. Ik ben die mensen nog niet in het echt tegengekomen.quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:22 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Je bereikt hier helemaal niets mee. Dom geweest en die domheid nog vele malen groter maken door er een zaak van te maken en door het halve land afgemaakt te worden. Destructief.
De groep die “hoezo, ik ben single, hij is getrouwd, ik doe niks verkeerd” roept is enorm groot altijd.quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:02 schreef roos94 het volgende:
Vrouwen die met Ali gaan, wetend dat thuis vrouw en kind zitten, zijn ook geen knip voor de neus waard. Dus ze verdienen elkander.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |