abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 dinsdag 11 juni 2024 @ 20:57:56 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_213873972
De langverwachte rechtszaak van Ali B, die twee dagen duurt, begint woensdag in Haarlem. De rapper en voormalig coach van the Voice of Holland wordt verdacht van twee verkrachtingen en twee aanrandingen van in totaal drie vrouwen. Wat kunnen we verwachten en wat hangt hem boven het hoofd als de rechter hem veroordeelt?

Alexander van Eenennaam, Raymond Boere 11-06-24, 20:30

Waar wordt Ali B precies van verdacht?
De aanklacht tegen Ali B is grofweg in drie delen te splitsen. De ‘oudste’ zaak is die van zangeres Ellen ten Damme. In het voorjaar van 2014 was zij met Ali in Marokko voor het tv-programma Ali B en de muziekkaravaan. Daar zou de rapper ’s nachts haar kamer zijn binnengedrongen en Ten Damme tot seks hebben gedwongen. De zangeres heeft daarover wel verklaard bij de politie, maar deed geen aangifte. Desondanks ging het Openbaar Ministerie over tot vervolging.

De tweede aanklacht in chronologische volgorde is de aanranding, op 29 mei 2018, van zangeres Jill Helena. In 2013 haalde zij in the Voice of Holland als pupil van Ali de finale. De rapper zou haar in 2018 in een auto hebben meegenomen naar een afgelegen bospad en haar daar hebben gedwongen tot ‘ontuchtige handelingen’.

Bij de derde vrouw, een destijds 20-jarige muzikante die aanwezig was bij een schrijverskamp, gaat het om zowel een aanranding als een verkrachting. Zij vertelde daar in januari 2020 over in de uitzending van het onlineprogramma Boos van Tim Hofman. Zij had orale seks met een andere artiest op het moment dat Ali B zonder toestemming zijn vingers in haar stak. Later had ze ook orale seks met Ali B. Dat gebeurde volgens haar nadat hij maar bleef aandringen, ze wilde ‘er vanaf zijn’.

Wat mogen we verwachten van de rechtszaak?
Op de eerste dag komen de feiten op tafel. De rechters bespreken met Ali B minutieus de aangiftes en zullen hem aan de tand voelen over wat er allemaal is gebeurd. Ook de slachtoffers krijgen de gelegenheid iets te zeggen. Naar verwachting maakt het Openbaar Ministerie aan het einde van de dag bekent welke straf ze tegen B. eisen. Donderdag, de tweede procesdag, voert advocaat Bart Swier van Ali B zijn verdediging en krijgt Ali B aan het einde van de zitting het laatste woord.

Bart Swier, advocaat
De rapper zal zowel woensdag als donderdag ingaan op vragen van de rechtbank. Tot nu toe heeft hij de aantijgingen ontkend, maar in de rechtbank zal hij voor het eerst in detail treden. Ook zal hij volgens zijn advocaat Swier journalisten te woord staan. ,,Ali B ontkent nog steeds alle beschuldigingen en zal daarover ook uitgebreid verklaren tijdens de zitting en ingaan op alle vragen van de rechters. Ali B wil graag zijn verhaal doen. Zijn stem en beelden mogen worden opgenomen en uitgezonden. Ook loopt hij voor geen enkele journalist weg.”

Niet alleen het verhaal van Ali B komt aan bod, ook het vermeende slachtoffer Jill Helena zal haar kant van het verhaal vertellen. Volgens slachtofferadvocaat Sébas Diekstra heeft ze het zwaar in de aanloop naar het proces. ,,Jill is ontzettend gespannen en ziet enorm op tegen de rechtszaak. Ondanks haar inspanningen om rustig te blijven, heeft ze al weken last van hevige hartkloppingen”, aldus Diekstra. ,,Toch is ze vastbesloten om door te zetten. Ze beseft hoe belangrijk het is om haar verhaal te doen. Ze hoopt dat dit voor haar eindelijk de afsluiting zal zijn van iets waar zij al jaren mee worstelt.”

Ellen ten Damme is niet aanwezig bij de rechtszaak. Zij hield het bij een verklaring bij de politie. Daarmee steunt zij andere slachtoffers, maar mengt ze zich niet actief in het proces.

Wat hangt Ali B boven het hoofd als de rechter hem veroordeelt?
Wanneer de rechters hem schuldig bevinden aan verkrachting, dan wordt het sowieso een gevangenisstraf. De wet schrijft voor dat een taakstraf bij zo’n ernstig vergrijp niet opgelegd mag worden. Al zijn er rechters die deze regel in het verleden hebben omzeild, door één dag cel op te leggen in combinatie met een taakstraf. De maximumstraf voor verkrachting is twaalf jaar, maar dan gaat het om de zwaarste omstandigheden. Mocht Ali B worden veroordeeld, dan zal het er voor wat betreft de zwaarte van de straf ook van afhangen hoeveel van de aanklachten wettelijk en overtuigend worden bewezen. De uitspraak is vooralsnog voorzien voor 27 juni.

https://www.ad.nl/show/al(...)verwachten~a408d025/

'Later had ze ook orale seks met Ali B. Dat gebeurde volgens haar nadat hij maar bleef aandringen, ze wilde ‘er vanaf zijn’.' :? Nou voorhuid dan. Omdat jij het bent. :{

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 11 juni 2024 @ 20:59:48 #2
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_213873995
Dat geeft 'knuffelmarokkaan' toch een andere dimensie.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 11 juni 2024 @ 20:59:49 #3
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_213873996
Zijn woord tegen het hare. Moeilijke zaak. En ontzettend moeilijk te bewijzen.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_213874028
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 20:59 schreef inslagenreuring het volgende:
Laat vrouwen graag zijn leipe mocro flavour proeven.
  dinsdag 11 juni 2024 @ 21:03:00 #5
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_213874052
Schuldig
Je bent een waardeloze agent.
  Trouwste user 2022 dinsdag 11 juni 2024 @ 21:03:41 #6
7889 tong80
Spleenheup
pi_213874065
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 20:59 schreef inslagenreuring het volgende:
Heb hem altijd niet leuk gevonden. Wel onbeschoft. 'Je' tegen Balkenende bv.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 dinsdag 11 juni 2024 @ 21:03:59 #7
7889 tong80
Spleenheup
pi_213874069
quote:
15s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 20:59 schreef BansheeBoy het volgende:
Zijn woord tegen het hare. Moeilijke zaak. En ontzettend moeilijk te bewijzen.

Het zijn drie gevallen hè

pi_213874071
quote:
'Later had ze ook orale seks met Ali B. Dat gebeurde volgens haar nadat hij maar bleef aandringen, ze wilde ‘er vanaf zijn’.' :? Nou voorhuid dan. Omdat jij het bent. :{

Voorhuid ?
Ali B. is van Marokkaanse afkomst, dus ik geef het een goede kans dat hij die niet meer heeft.
  dinsdag 11 juni 2024 @ 21:04:22 #9
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_213874077
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 21:01 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Laat vrouwen graag zijn leipe mocro flavour proeven.
"Want ali B mijn neef is hierrr"
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  Trouwste user 2022 dinsdag 11 juni 2024 @ 21:04:39 #10
7889 tong80
Spleenheup
pi_213874083
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 21:04 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Voorhuid ?

Is "grapje" ;)

dinsdag 11 juni 2024 @ 21:05:58 #11
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_213874101
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 21:03 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ja leek altijd zo'n onschuldig schoffie.

Blijkt toch sinistere motieven te hebben de geile hond.
pi_213874165
quote:

[..]

Ik vond het toen (20 jaar geleden inmiddels?) al heel geforceerd overkomen, Ali B als rolmodel voor de "leuke" mocro. Ali en de premier, Ali en de koningin, Ali in talkshows, Ali in muziekprgramma's, Ali in iets-met-BN'ers-formats, Ali als spreekbuis. Je zag hem toen overal opduiken, strontvervelend.

pi_213874193
Ik wens Ali veel succes morgen.
lol
  dinsdag 11 juni 2024 @ 21:11:48 #14
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_213874203
Ik vind het zo’n lul.

Maar ben er bang voor dat hij sterk staat in de rechtszaak, hij en z’n advocate zijn erg enthousiast en kijken er naar uit.

Het zal wel allemaal verzonnen zijn door de vrouwen, of het was allemaal niet zo bedoeld door hem en moeilijk te bewijzen. Dat zal het verweer wel zijn.

Smeerlap.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_213874321
quote:

[..]

Eens. Vervelend over het paard getild ventje
  dinsdag 11 juni 2024 @ 21:22:52 #16
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_213874398
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 21:09 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Ik vond het toen (20 jaar geleden inmiddels?) al heel geforceerd overkomen, Ali B als rolmodel voor de "leuke" mocro. Ali en de premier, Ali en de koningin, Ali in talkshows, Ali in muziekprgramma's, Ali in iets-met-BN'ers-formats, Ali als spreekbuis. Je zag hem toen overal opduiken, strontvervelend.

[ afbeelding ]
Net als Marco. Marco en Ali de ultieme deugneuzen.
pindazakje
  dinsdag 11 juni 2024 @ 21:28:26 #17
13462 BansheeBoy
pi_213874490
Als ik die Ali zo van een afstandje moet inschatten was het niet meer dan een womanizer en waarschijnlijk niet gewend een nee te horen. Soms kan een nee ook als een tease of hard to get beschouwt worden. Hij kon elke dame krijgen die hij wilde dus verkrachten geloof ik zelf echt niet.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_213874527
quote:
15s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 21:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Hij kon elke dame krijgen die hij wilde dus verkrachten geloof ik zelf echt niet.

Inderdaad, en mensen die al veel geld hebben plegen ook nooit fraude.

Oh wacht.
pi_213874590
quote:
15s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 21:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Als ik die Ali zo van een afstandje moet inschatten was het niet meer dan een womanizer en waarschijnlijk niet gewend een nee te horen. Soms kan een nee ook als een tease of hard to get beschouwt worden. Hij kon elke dame krijgen die hij wilde dus verkrachten geloof ik zelf echt niet.

gewoon een sluw roofdier dus
  dinsdag 11 juni 2024 @ 21:33:26 #20
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_213874595
Benieuwd wat Ali "doe je ogen maar dicht het is zo over" B voor straf gaat krijgen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  dinsdag 11 juni 2024 @ 21:37:31 #21
13462 BansheeBoy
pi_213874661
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 21:30 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Inderdaad, en mensen die al veel geld hebben plegen ook nooit fraude.

Oh wacht.
Slecht voorbeeld. Waarom een ramkraak plegen als het geld netjes gestapeld in gewillige coupures van 500 en 200 naast het pinautomaat staat.

pi_213874680
Ali wie?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
  dinsdag 11 juni 2024 @ 21:39:54 #23
13462 BansheeBoy
pi_213874696
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 21:09 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik heb ook niks met hem. Vrijwel om dezelfde redenen. Gooi daar nog een bounty tussen en we kunnen elkaar de hand schudden. Maar het werd wel als zoete koek van hem genomen.

pi_213874745
quote:
15s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 21:37 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Slecht voorbeeld. Waarom een ramkraak plegen als het geld netjes gestapeld in gewillige coupures van 500 en 200 naast het pinautomaat staat.

Omdat zowel deze seksuele roofdieren als fraudeplegers meestal oprecht geloven dat ze ermee weg gaan komen (en eigenlijk is dat vaak ook wel zo). Als je werkelijk denkt dat je nooit gepakt zult worden voor het opblazen van die geldautomaat en er verder ook geen morele gewetensbezwaren bij je gaan knagen, zal de drempel om het te doen niet heel hoog zijn.
pi_213874864
quote:
15s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 21:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is heel goed mogelijk dat er op de momenten dat deze aanrandingen en verkrachtingen plaatsvonden, er geen andere vrouw in de buurt was die wel wat met hem wilde.
  dinsdag 11 juni 2024 @ 22:09:01 #26
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_213875225
Onze polder Bill Cosby
pi_213875383
De enige Marokkaan die ik vertrouwde en dan dit. Triest.
U MAD?
  dinsdag 11 juni 2024 @ 22:34:54 #28
396386 sturmpie
for night & nature
pi_213875641
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 22:18 schreef de_boswachter het volgende:
De enige Marokkaan die ik vertrouwde en dan dit. Triest.
maak je geen zorgen, 't zou zomaar kunnen zijn dat er op 't einde van 't liedje niks aan de hand is.
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
  dinsdag 11 juni 2024 @ 22:34:59 #29
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_213875646
quote:

[..]

Banshee bedoelde vast harem :{
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  dinsdag 11 juni 2024 @ 22:43:16 #30
13462 BansheeBoy
pi_213875774
quote:

[..]

Ah, dat wist ik niet. Maar in essentie heb je dan nog steeds hetzelfde. Moeilijk.

pi_213875879
Gewend alles te krijgen, dramt door, niet super assertieve vrouw vindt dat hij een grens is overgegaan die ze allicht zelf niet zo sterk heeft verkondigd.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 11 juni 2024 @ 23:13:24 #32
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_213876046
quote:
[i
Bij de derde vrouw, een destijds 20-jarige muzikante die aanwezig was bij een schrijverskamp, gaat het om zowel een aanranding als een verkrachting. Zij vertelde daar in januari 2020 over in de uitzending van het onlineprogramma Boos van Tim Hofman. Zij had orale seks met een andere artiest op het moment dat Ali B zonder toestemming zijn vingers in haar stak. Later had ze ook orale seks met Ali B. Dat gebeurde volgens haar nadat hij maar bleef aandringen, ze wilde ‘er vanaf zijn’.

Niet om het voor hem op te n nemen, maar dit vind ik toch f dubieus.
Hoe krijg Ali de kans zijn vingers in haar te steken terwijl ze iemand aan het pijpen is? Dan moet hij dat toch aanwezig zijn terwijl f dit gebeurt en is zij ook naakt. Dan lijkt het meer op een soort van trio. Dan snap ik dat je niet alles letterlijk vraagt. Ik heb ook wel dingen in vrouwen gestoken zonder het expliciet te vragen, wie niet?
The End Times are wild
  dinsdag 11 juni 2024 @ 23:25:53 #33
396386 sturmpie
for night & nature
pi_213876111
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 23:13 schreef LXIV het volgende:
Dan moet hij dat toch aanwezig zijn
ja, dat is misschien 't randje van SHOWBIZ, in de horeca kom je dat ook tegen, doen ze ff snel 'n trio tussen de gangen door. in zo'n situatie kan 't alle kanten op, 't is duidelijk dat de dame in kwestie 't niet zo nauw neemt om sex te hebben als er mensen in de buurt zijn. 't kan ook 'n verhaal zijn dat Ali "opeens" aanwezig was en ... etc...
dit is 'n smerig scenario voor 'n rechter die uitspraak moet doen in deze zaak, dat gaat echt de kant op van het grijs gebied waar eigenlijk niemand iets mee te maken wil hebben
quote:
en is zij ook naakt.
ze kan ook 'n rokje aan hebben met/zonder slipje

quote:
Dan lijkt het meer op een soort van trio. Dan snap ik dat je niet alles letterlijk vraagt. Ik heb ook wel dingen in vrouwen gestoken zonder het expliciet te vragen, wie niet?
het lijkt er tegenwoordig op dat er een ongeschreven regel is dat je altijd eerst expliciet moet vragen of sex gewenst is. een soort van etiquette, hetgeen niet verkeerd is, echter, er is sprake van 'n ongeschreven regel dwz iets dat zo zou moeten of zou schijnen te zijn maar welke (nog) niet in de wet is vastgelegd en hetgeen ook (nog) geen onderdeel is van seksuele voorlichting

[ Bericht 25% gewijzigd door sturmpie op 11-06-2024 23:54:57 ]
  dinsdag 11 juni 2024 @ 23:58:58 #34
396386 sturmpie
for night & nature
pi_213876252
Ali B. zou dit kunnen zeggen:

ja maar ik dacht dat ik sexueel gewenst was, ik ging in op haar lichaamstaal en van 't een kwam 't ander, ze sputterde niet tegen dus volgens mij was het op dat moment wel wederzijds gewenst. dat ze er achteraf spijt van heeft en dat ze het gevoel heeft dat ze verkracht is betreur ik ten zeerste en ik hoop dat ze geschikte psychologische hulp kan vinden om haar gevoel te genezen. het was en is echt niet mijn intentie om haar op wat voor manier dan ook enige vorm van pijn aan te doen.

[ Bericht 6% gewijzigd door sturmpie op 12-06-2024 03:42:08 ]
  woensdag 12 juni 2024 @ 00:04:39 #35
396386 sturmpie
for night & nature
pi_213876273
De rechter zou kunnen zeggen:

Dames, u beschuldigd Ali B. van verkrachting, echter, er is geen sperma gevonden, u heeft geen geweld gebruikt tegen de dader om uzelf te verdedigen, u heeft bij de dader geen sporen achtergelaten waar uit op te maken zou zijn dat u hebt geprobeerd uzelf te verdedigen, door 't ontbreken van enig bewijs moeten wij Ali B. vrijspreken.
pi_213876279
quote:
Ik heb ook wel dingen in vrouwen gestoken zonder het expliciet te vragen, wie niet?
LXIV typt zijn berichten vanuit de tbs-kliniek.
  woensdag 12 juni 2024 @ 00:10:57 #37
396386 sturmpie
for night & nature
pi_213876288
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2024 00:06 schreef luxerobots het volgende:

[..]
LXIV typt zijn berichten vanuit de tbs-kliniek.
tsja, ik had 'n vriendin, ofja, ik dacht dat ze mijn vriendin was, achteraf blijkt ze niet zo vriendelijk te zijn maar dat terzijde, wij hadden ook sex waarbij zij soms 'stop' zij en ik had geen zin om te stoppen dus ik ging voorzichtig verder, volgens de wet zou je zoiets voor de rechtbank kunnen brengen maar ja, dat is mijns inziens 'n grijs gebied dat zich afspeelt in het privé en de persoonlijk relatie tussen de betreffende personen.

Zo is er 'n tijdje terug 'n Utrechtse student veroordeeld tot 2? jaar gevangenisstraf omdat hij met vrouwen sex had die tijdens de daad wilden dat hij stopte.
pi_213876308
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2024 00:10 schreef sturmpie het volgende:

[..]
tsja, ik had 'n vriendin, ofja, ik dacht dat ze mijn vriendin was, achteraf blijkt ze niet zo vriendelijk te zijn maar dat terzijde, wij hadden ook sex waarbij zij soms 'stop' zij en ik had geen zin om te stoppen dus ik ging voorzichtig verder, volgens de wet zou je zoiets voor de rechtbank kunnen brengen maar ja, dat is mijns inziens 'n grijs gebied dat zich afspeelt in het privé en de persoonlijk relatie tussen de betreffende personen.

Zo is er 'n tijdje terug 'n Utrechtse student veroordeeld tot 2? jaar gevangenisstraf omdat hij met vrouwen sex had die tijdens de daad wilden dat hij stopte.
En dan had jij nog de situatie dat het je vriendin was. Dan weet je van elkaar waar je voor in voor bent en voor je dus indirect toestemming voor geeft. Ik denk dat Ali B. wat minder close met zijn slachtoffer was.

(Overigens hoop ik dat je ervan geleerd hebt, je kunt toch stoppen bij 'stop'?)
  woensdag 12 juni 2024 @ 00:28:43 #39
396386 sturmpie
for night & nature
pi_213876330
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2024 00:19 schreef luxerobots het volgende:
(Overigens hoop ik dat je ervan geleerd hebt, je kunt toch stoppen bij 'stop'?)
ja wel even maar als we al zo ver zijn dan zit helemaal stoppen er bij mij niet in.
dus bij 't woordje stop direct de broek weer aantrekken en op de bank gaan zitten, nee
pi_213876364
Bij mensen die aan sadomasochisme doen is het gebruikelijk om aan het begin van een sm-spel een stopwoord af te spreken. Daarvoor kan natuurlijk het woord "stop" dienen, maar meestal wordt een ander woord afgesproken. Als er een ander woord als stopwoord wordt afgesproken, en tijdens het sm-spel wordt er "stop" geroepen, dan hoef je dus niet te stoppen.
pi_213876485
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 23:58 schreef sturmpie het volgende:
Ali B. zou dit kunnen zeggen:

ja maar ik dacht dat ik sexueel gewenst is, ik ging in op haar lichaamstaal en van 't een kwam 't ander, ze sputterde niet tegen dus volgens mij was het op dat moment wel wederzijds gewenst. dat ze er achteraf spijt van heeft en dat ze het gevoel heeft dat ze verkracht is betreur ik ten zeerste en ik hoop dat ze geschikte psychologische hulp kan vinden om haar gevoel te genezen. het was en is echt niet mijn intentie om haar op wat voor manier dan ook enige vorm van pijn aan te doen.
en/of
de B in Ali B. staat eigenlijk voor Bad, Bad van Michael Jackson(niet van Mart Smeets, alhoewel...), dat had ze kunnen weten.

Ah, your butt is mine, gon' tell you right, ah

Gonna hurt your mind, don't shoot to kill
Shamone, ah, shamone
Lay it on me, ah, alright
Ah, I'm givin' you on count to three, ah
Just show your stuff or let it be, ah
I'm tellin' you, just watch your mouth, ah
I know your game, what you're about
Well, they say the sky's the limit
And to me that's really true, ah
But, my friend, you have seen nothin'
Just wait 'til I get through
Because I'm bad, I'm bad, shamone (bad, bad, really, really bad)
You know I'm bad, I'm bad (bad, bad)
You know it (really, really bad)
Shamone, you know (really, really bad)
And the whole world has to answer right now
Just to tell you once again
Who's bad?
The word is out, you're doin' it wrong, ah
Gon' lock you up before too long, ah
Your lyin' eyes gon' tell you right, ah
So listen up, don't make a fight, ah
Your talk is cheap, you're not a man, ah
You're throwin' stones to hide your hands
You know it, you know (really, really bad)
Who's bad?
We can change the world tomorrow
This could be a better place, ah
If you don't like what I'm sayin'
Then won't you slap my face?
And the whole world has to answer right now (hoo, hoo)
Just to tell you once again (hoo)
You know I'm bad, I'm bad, shamone (bad, bad, really, really bad)
You know it, you know it (really, really bad)
You know, you know (bad, bad)
You know, shamone (really, really bad)
You know I'm smooth, I'm bad, you know it (bad, bad, really, really bad)
You know I'm bad, I'm bad (bad, bad, really, really bad)
You know, you know, you know it, come on (bad, bad, really, really bad)
And the whole world has to answer right now (hoo)
You know I'm bad, I'm bad, you know it (bad, bad, really, really bad)
You know I'm bad, you know, woo (bad, bad, really, really bad)
Who's bad?
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
  woensdag 12 juni 2024 @ 03:51:59 #42
396386 sturmpie
for night & nature
pi_213876565
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2024 02:15 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]
en/of
de B in Ali B. staat eigenlijk voor Bad, Bad van Michael Jackson(niet van Mart Smeets, alhoewel...), dat had ze kunnen weten.

Ah, your butt is mine, gon' tell you right, ah

Gonna hurt your mind, don't shoot to kill
Shamone, ah, shamone
Lay it on me, ah, alright
Ah, I'm givin' you on count to three, ah
Just show your stuff or let it be, ah
I'm tellin' you, just watch your mouth, ah
I know your game, what you're about
Shamone, you know (really, really bad)
Who's bad?
The word is out, you're doin' it wrong, ah
Gon' lock you up before too long, ah
Your lyin' eyes gon' tell you right, ah
So listen up, don't make a fight, ah
Your talk is cheap, you're not a man, ah
You're throwin' stones to hide your hands
Who's bad?
We can change the world tomorrow
This could be a better place, ah
If you don't like what I'm sayin'
Then won't you slap my face?
And the whole world has to answer right now (hoo, hoo)
You know I'm bad, I'm bad, shamone (bad, bad, really, really bad)
You know it, you know it (really, really bad)
You know, you know (bad, bad)
You know, shamone (really, really bad)
You know I'm smooth, I'm bad, you know it (bad, bad, really, really bad)
You know I'm bad, I'm bad (bad, bad, really, really bad)
You know, you know, you know it, come on (bad, bad, really, really bad)
And the whole world has to answer right now (hoo)
You know I'm bad, I'm bad, you know it (bad, bad, really, really bad)
You know I'm bad, you know, woo (bad, bad, really, really bad)
Who's bad?
shit man ja
pi_213876609
Mijn mening zal vast niet gewaardeerd worden, maar ik geef hem toch.

Ik vond het altijd wel een gezellige kerel, erg lief met kinderen ook.

Vwb het "misbruik" gekoppelt aan zijn programma in Marokko, ik heb een paar van die shows gezien. Ali is heel verwelkomend, leeft zich heel erg in (ook bij al die odes aan artiesten van vroeger), is laagdrempelig en zoekt een close connectie, om samen een nummer te maken.
Ik heb gezien dat daarbij iets ontstond, bv tussen hem en Ellen en Birgit, net zoals ik dat zag bij Johnny de Mol op reis met dames.
Iets ondefinieerbaars, maar wel iets waarvan je voelt, hier kan iets uitrollen, al is het maar voor even.

Nee ik zie hem niet als verkrachter, ik heb gezien hoe de eerder genoemde dames zich opstelden, zeker mevrouw ten Damme die met hongerige ogen tegenover hem hing. Misschien is zij altijd zo, maar hij is ook zoals ik eerder beschreef.

Ik vind het jammer dat hij niet meer op tv is, en vind dat het gecanceld worden van mannen zo langzamerhand eens moet stoppen.

Er zijn vast ook vrouwen die zich opdringen aan een man, en een man die zich eigenlijk niet zo aangetrokken voelt haar niet wil kwetsen, en het laat gebeuren, maar die doen nooit aangifte omdat het eigenlijk niet hun keuze was.

En vrouwen die iemand oraal bevredigen om "er vanaf te zijn", nadat ze net een ander oraal bevredigen hebben, waar gaat dit over zeg.
pi_213876624
Gewoon weer eentje wat de statistieken bewijst als waarheid.
pi_213877142
quote:

[..]
Hoe krijg Ali de kans zijn vingers in haar te steken terwijl ze iemand aan het pijpen is? Dan moet hij dat toch aanwezig zijn terwijl f dit gebeurt en is zij ook naakt. Dan lijkt het meer op een soort van trio. Dan snap ik dat je niet alles letterlijk vraagt. Ik heb ook wel dingen in vrouwen gestoken zonder het expliciet te vragen, wie niet?
Booooooooh @Zipportal
U MAD?
pi_213877172
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2024 04:57 schreef Za het volgende:
....

Vwb het "misbruik" gekoppelt aan zijn programma in Marokko, ik heb een paar van die shows gezien. Ali is heel verwelkomend, leeft zich heel erg in (ook bij al die odes aan artiesten van vroeger), is laagdrempelig en zoekt een close connectie, om samen een nummer te maken.
Ik heb gezien dat daarbij iets ontstond, bv tussen hem en Ellen en Birgit, net zoals ik dat zag bij Johnny de Mol op reis met dames.
Iets ondefinieerbaars, maar wel iets waarvan je voelt, hier kan iets uitrollen, al is het maar voor even.

Nee ik zie hem niet als verkrachter, ik heb gezien hoe de eerder genoemde dames zich opstelden, zeker mevrouw ten Damme die met hongerige ogen tegenover hem hing. Misschien is zij altijd zo, maar hij is ook zoals ik eerder beschreef.
Je hebt naar een tv-programma gekeken, niet naar een geheime live stream, je gelooft toch niet dat wat je in een tv-programma ziet de werkelijkheid is?
  woensdag 12 juni 2024 @ 09:37:31 #47
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_213877800
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2024 04:57 schreef Za het volgende:
En vrouwen die iemand oraal bevredigen om "er vanaf te zijn", nadat ze net een ander oraal bevredigen hebben, waar gaat dit over zeg.
Tsja, dat was een apart kind, in dat interview :D
Haters everywhere but I don't really care.
  woensdag 12 juni 2024 @ 09:39:10 #48
28167 matthijst
pi_213877825
Ah, schrijverskamp wilde hij gewoon haar writersblock oplossen door er wat vingers in te steken.
pi_213877865
Hier een filmpje waarbij Ali al wat te zeggen heeft.

https://www.bndestem.nl/b(...)itgespeeld~a7099dca/
pi_213878046
quote:

[..]
Dubieus zeker. Jurisprudentie leert ons dat dit toch zwaar wordt bestraft:

https://www.omroepbrabant(...)-feestje-15-jaar-cel
pi_213878080
Ali ziet door de blowjobs het bos niet meer
  woensdag 12 juni 2024 @ 09:53:40 #52
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_213878110
LIVE rechtszaak |

Ali B in tranen: ‘Onterecht suggestie gewekt dat ik mensen heb verkracht en aangerand’

https://www.ad.nl/binnenl(...)-aangerand~a7099dca/

Huilie huilie dus :')
  woensdag 12 juni 2024 @ 09:55:19 #53
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_213878145
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2024 09:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ali ziet door de blowjobs het bos niet meer
https://www.123test.com/nl/iqtest/

Daar al eens aan gedacht Ali :?
  woensdag 12 juni 2024 @ 09:55:36 #54
28167 matthijst
pi_213878154
Ronnie zou in Alis kamer een pijpsessie hebben gehad. Ali kwam binnen en zag ze bezig.
Had koude vingers en wilde ze even opwarmen.
  woensdag 12 juni 2024 @ 09:56:48 #55
28167 matthijst
pi_213878173
Dat die vrouw van Ali B m nog niet de toko heeft uitgetrapt :D
pi_213878195
Dus als ie veroordeeld wordt, komt ie als Ali B in de media 🤔
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_213878200
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2024 09:55 schreef matthijst het volgende:
Ronnie zou in Alis kamer een pijpsessie hebben gehad. Ali kwam binnen en zag ze bezig.
Had koude vingers en wilde ze even opwarmen.
Lijkt me dat ze Ronnie dan hebben ondervraagd?
pi_213878206
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2024 09:56 schreef matthijst het volgende:
pi_213878228
Naomi is for the streets
pi_213878249
twitter

Worden er ook mensen niet afgeluisterd in Nederland?
pi_213878252
quote:
6s.gif Op woensdag 12 juni 2024 09:53 schreef ikweethetookniet het volgende:
LIVE rechtszaak |

Ali B in tranen: ‘Onterecht suggestie gewekt dat ik mensen heb verkracht en aangerand’

https://www.ad.nl/binnenl(...)-aangerand~a7099dca/

Huilie huilie dus :')
Eigenlijk is híj het slachtoffer. ;(
Intolerant voor intolerantie
  woensdag 12 juni 2024 @ 10:03:02 #62
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_213878262
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2024 09:50 schreef dudewhereismycar het volgende:

[..]
Dubieus zeker. Jurisprudentie leert ons dat dit toch zwaar wordt bestraft:

https://www.omroepbrabant(...)-feestje-15-jaar-cel
Typisch geval van vrouwen die zich oneindig hoerig en sletterig kunnen gedragen (Kizomba dansfeest :') ) maar als het even net anders verloopt als ze verwacht hebben ze een aanklacht kunnen indienen.
The End Times are wild
  woensdag 12 juni 2024 @ 10:03:11 #63
28167 matthijst
pi_213878263
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2024 10:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[ x ]

Worden er ook mensen niet afgeluisterd in Nederland?
Jawel, mensen die niet worden verdacht van verkrachting.
pi_213878271
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2024 09:56 schreef matthijst het volgende:
Die vrouw woont toch al ergens anders?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  woensdag 12 juni 2024 @ 10:08:21 #65
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_213878312
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2024 10:04 schreef Pisces29 het volgende:
Die vrouw woont toch al ergens anders?
Als Ali dan ook op mannen valt is het Alibi :D :P
pi_213878316
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2024 10:03 schreef LXIV het volgende:

[..]
Typisch geval van vrouwen die zich oneindig hoerig en sletterig kunnen gedragen (Kizomba dansfeest :') ) maar als het even net anders verloopt als ze verwacht hebben ze een aanklacht kunnen indienen.
Een verkrachting 'net anders verloopt als ze verwacht hebben' noemen.

+ Het slachtoffer droeg een kort rokje en vroeg erom.
pi_213878322
quote:

[..]
Precies. Ik zit er daarom ook heel dubbel in.
  woensdag 12 juni 2024 @ 10:10:07 #68
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_213878327
quote:
3s.gif Op woensdag 12 juni 2024 10:01 schreef Cuendillar het volgende:
Eigenlijk is híj het slachtoffer. ;(
:Y en als je wat anders vindt is het discriminatie :')
En als je het niet gelooft dan kijk je shownieuws waarin een toevallig zwarte advocate het nog een keer zal herhalen :')
  woensdag 12 juni 2024 @ 10:11:41 #69
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_213878342
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2024 10:09 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Een verkrachting 'net anders verloopt als ze verwacht hebben' noemen.

+ Het slachtoffer droeg een kort rokje en vroeg erom.
Nee, het 'slachtoffer' liet zich praktisch in het openbaar op een Kizomba Dansfeest door een vreemde penetreren terwjil mannen in-en-uit liepen en lag met haar kont omhoog toen iemand haar penetreerde die ze achteraf liever niet gehad had. Zonder dat ze aangaf dit niet te willen of uberhaupt wist wie haar op dat moment penetreerde.
The End Times are wild
pi_213878376
twitter

Heb je als politie 2.5 jaar over een onderzoek gedaan en verhoor je nog steeds niet iedereen |:(
pi_213878409
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2024 10:11 schreef LXIV het volgende:

[..]
Nee, het 'slachtoffer' liet zich praktisch in het openbaar op een Kizomba Dansfeest door een vreemde penetreren terwjil mannen in-en-uit liepen en lag met haar kont omhoog toen iemand haar penetreerde die ze achteraf liever niet gehad had. Zonder dat ze aangaf dit niet te willen of uberhaupt wist wie haar op dat moment penetreerde.
Heb je je wel in die strafzaak verdiept? Vrouw heeft duidelijk 'nee' gezegd om seks te hebben met een persoon. Die persoon werd toch binnengebracht door de andere persoon waar de vrouw wel seks mee wilde hebben. App verkeer ondersteunt dat er opzet was bij de daders.

Maar goed, jij bent van blaming the victim en haalt er allemaal dingen bij die niet ter zake doen. O, nee, vrouw wil seks hebben. Onee, een Kizomba Dansfeest.
  Moderator woensdag 12 juni 2024 @ 10:21:27 #72
236264 crew  capricia
pi_213878411
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2024 10:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[ x ]

Heb je als politie 2.5 jaar over een onderzoek gedaan en verhoor je nog steeds niet iedereen |:(
Kennelijk Ronnie wel.

twitter

twitter
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_213878420
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2024 10:21 schreef capricia het volgende:

[..]
Kennelijk Ronnie wel.

[ x ]
Warrig figuur.
pi_213878423
quote:

[..]
Geen idee wat Kizomba was, maar het blijkt gewoon letterlijk feest te betekenen in het Angolees en is gerelateerd aan een bepaalde stam en een bepaalde dansstijl en heeft in ieder geval niks met seks of zo te maken. Het is in ieder geval geen orgie of zo, terwijl je post wel die indruk wekte.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_213878431
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2024 10:16 schreef TjjWester het volgende:
In een land waarin je tien jaar later kunt beslissen dat je met terugwerkende kracht verkracht bent vraag ik mij af wat er echt is gebeurd en wat de motivatie van de slachtoffers is.

Je kunt het geld al ruiken.
Dat valt nog mee dan. Als je beseft dat Kevin Spacey in 2017 in de US gecancelled is omdat hij in 1986 blijkbaar een seksuele toenadering zou hebben gezocht dan valt het in Nederland nog meer dan mee.

De hele wereld is kapot gemaakt door dat woke gelul. Ik ga hier niet zitten roepen dat verkrachting en aanranding maar moet kunnen, alles behalve dat. Maar we schieten echt volledig door. Normale mensen lopen gewoon een blauwtje en gaan door met hun leven. Maar ja, geld in het spel he. Dus dan bedenken we maar wat, alles voor het geld en de roem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')