Nee, ik ook niet hoor. Het zijn allebei geen liedjes die ik vaker dan één keer hoef te horenquote:Op maandag 24 juni 2024 17:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Van wat ik ervan gehoord heb, vind ik zowel Fussball als Trafik niet zo heel bijzonder eerlijk gezegd.
Ik heb het eerder gezegd, maar als Joost nog een keer wil gaan moet hij naar mijn mening een goede vocalist(e) meenemen voor de jury's.quote:Op maandag 24 juni 2024 17:49 schreef Fred_B het volgende:
Richard van de Crommert sluit niet uit dat als Joost onschuldig wordt bevonden, hij volgend jaar nog eens aan het ESF kan deelnemen met Europapa.
Dan wordt het tijd om Matthijs te cancelen.quote:Op maandag 24 juni 2024 17:01 schreef Document1 het volgende:
[..]
Je hebt het over dingen die minstens dertig jaar geleden gebeurde. De wereld draait door etc.
Ik wel. De regels veranderen niet hoor haha en het blijft een shitshow qua media als je daar niks mee hebt. Net even 1 van zijn grootste fans gevraagd (is toevallig een vriend van me) en die denkt ook niet dat hij nog een keer gaat.quote:Op zondag 23 juni 2024 01:10 schreef TheVulture het volgende:
En toch jongens, ik sluit stiekem toch niet uit dat ie volgend jaar een revanche komt nemen
Ik zie het hem dan eerder over een paar jaar nog een keer proberen ALS hij echt nog een keer mee wil en mag doen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:37 schreef Aadrianus het volgende:
Ik denk ook niet dat hij nog een keer gaat. Europapa is sowieso niet makkelijk te evenaren. En hij is er bijna een jaar heel erg intensief mee bezig geweest. Heel veel heeft moeten wijken voor het ESF. Zoiets, zo'n grote verplichting, ga je niet makkelijke nog eens een tweede jaar aan. Ik kan me heel goed voorstellen dat hij zich nu op andere dingen gaat en wil focussen.
Wat ik wel mooi zou vinden, als straks die rechtszaak niet ontvankelijk is verklaard of hij er met een symbolische boete vanaf komt, dat de EBU hem met honderdduizend excuses en veel egards vraagt om Europapa in Zwitserland als act te komen doen, en er zo'n honderd hackers en ticktock meisjes met hem op het podium zijn feestje (want reken maar dat de zaal los gaat) mee mogen vieren.
Hoi Aran, als je meeleest, da's het hoofd van Martin Österdahl dat ie vast houdt.quote:
Je fantasie slaat op hol.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:37 schreef Aadrianus het volgende:
Wat ik wel mooi zou vinden, als straks die rechtszaak niet ontvankelijk is verklaard of hij er met een symbolische boete vanaf komt, dat de EBU hem met honderdduizend excuses en veel egards vraagt om Europapa in Zwitserland als act te komen doen, en er zo'n honderd hackers en ticktock meisjes met hem op het podium zijn feestje (want reken maar dat de zaal los gaat) mee mogen vieren.
Zou jij als EBU nu naar buiten brengen: de meningen waren verdeeld, maar Martin Ö. heeft zijn zin doorgedreven?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:55 schreef Za het volgende:
[..]
Je fantasie slaat op hol.
Het oordeel was unaniem.
De Avrotros zijn een mug voor het EBU.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:05 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Zou jij als EBU nu naar buiten brengen: de meningen waren verdeeld, maar Martin Ö. heeft zijn zin doorgedreven?
Wat ik maar wil zeggen, zo'n uitspraak is op zich niet maatgevend.
En was ook nog geuit voordat de shit uitbrak.
En, als de rechter zegt: "storm in een glas water" is het 'disproportioneel' van AvroTros een punt dat ze zeker stevig op tafel gaan leggen.
Is daar ergens een overzicht van wie wat betaalt? Het lijkt allemaal van horen zeggen. Zweden lijkt mij ook wel een grote bijdrage te doen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:05 schreef Aadrianus het volgende:
n
[..]
Nee hoor. Na de big 5 betalers zijn wij de nummer 6.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |