quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Nog steeds gifjes van 10 jaar oud in de OP trouwens.Ook weleens aan vervanging toe. Alsof je op het WK 2010 gifjes van Kluivert en Rijkaard plaatst in een topic.
Wat is die staatquote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Gezien de staat van het huidige elftal blijf ik graag in het verleden hangen.
Louis mag gezien zijn geweldige laatste 2 periodes bij Oranje (met 35 ongeslagen wedstrijden en geen enkele verloren wedstrijd) altijd een ereplekje krijgen in de OP.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Gezien de staat van het huidige elftal blijf ik graag in het verleden hangen.
Bmigodquote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:20 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]![]()
graag meer respect for bruno en louis
Niet geplaatst voor het WK-2002 en Nederland te schande gemaakt met betonvoetbal op het laatste WK.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Louis mag gezien zijn geweldige laatste 2 periodes bij Oranje (met 35 ongeslagen wedstrijden en geen enkele verloren wedstrijd) altijd een ereplekje krijgen in de OP.
OK maar die elftalfoto met Promes kan echt niet.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:20 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]![]()
graag meer respect for bruno en louis
2002 neem ik vooral Drank (wat een domme penal tegen Portugal) kwalijk.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet geplaatst voor het WK-2002 en Nederland te schande gemaakt met betonvoetbal op het laatste WK.
Ja die mag echt weg, is bagger indquote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:45 schreef Kriegel het volgende:
[..]
OK maar die elftalfoto met Promes kan echt niet.
En Pröpper, die voetbalt niet eens meer.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:46 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Ja die mag echt weg, is bagger ind
Ik ken geen Drank. Een selectie kan niet uit vorm zijn. Een speler wel. Welke spelers waren er uit vorm ?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
2002 neem ik vooral Drank (wat een domme penal tegen Portugal) kwalijk.
2022 was een eervol toernooi met een waardeloze selectie die uit vorm was.
Akkoordquote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:45 schreef Kriegel het volgende:
[..]
OK maar die elftalfoto met Promes kan echt niet.
Ik bedoel Frank de Boer. Portugal uit in 2001 (die 2-2) vergeten?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ken geen Drank. Een selectie kan niet uit vorm zijn. Een speler wel. Welke spelers waren er uit vorm ?
Ik weet wel dat Nederland een 2-0 voorsprong verspeelde omdat van Gaal de rechtsachter Reiziger op links had gezet. Die speelde een bal horizontaal recht door het midden in de verdediging. In de voeten van een Portugees. Doelpunt.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:48 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik bedoel Frank de Boer. Portugal uit in 2001 (die 2-2) vergeten?
Dan zou ik net als Witschge ook zijn aangeschoven.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 20:16 schreef 3rr0r het volgende:
Nooit eerder meegekregen dat die donkere jongens (en Witschge) apart zaten op de beroemde foto omdat aan die tafel roti werd geserveerd, lol
[ afbeelding ]
@:Zipportal @:PowerLoungen
Stukje Easter egg.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 20:16 schreef 3rr0r het volgende:
Nooit eerder meegekregen dat die donkere jongens (en Witschge) apart zaten op de beroemde foto omdat aan die tafel roti werd geserveerd, lol
[ afbeelding ]
Wigger dacht eerst dat Davids bleefgenotquote:Op dinsdag 11 juni 2024 20:16 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
Hoezo is dat vreemd? Oorspronkelijk had hij er maar 23 mee mogen nemen en door zijn lobby heeft hij na het wegvallen van twee spelers er nog steeds 25. Dat aantal van 26 was enkel omdat het drie jaar geleden zo was.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hij is wel zelf begonnen met dat lobbyen voor grotere selecties op het EK en dan maakt die er uiteindelijk niet volledig gebruik van. Dat is dan best wel vreemd.
dacht dat je op die foto over roti reageerde met "hoezo is dat vreemd?"quote:Op dinsdag 11 juni 2024 20:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hoezo is dat vreemd? Oorspronkelijk had hij er maar 23 mee mogen nemen en door zijn lobby heeft hij na het wegvallen van twee spelers er nog steeds 25. Dat aantal van 26 was enkel omdat het drie jaar geleden zo was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |