quote:
Wel hoor. Aldi Tiel Westlede, Culemborg en Meteren in ieder geval wel. Daar kun je met iPhone de Aldi app afrekenen of aan de paal. Geen fijne zelfscans trouwens. Dezelfde als bij de Lidl. Bij AH Tiel, een groot filiaal, nog maar een kassa, de rest zelfscans, inclusief om contant af te rekenen.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 15:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Aldi heeft volgens mij ook nog nergens de zelfscan. Wat een uitvinding is dat.Ik zie zelden nog een caissière.
Ik ben principieel tegen de zelfscan.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 15:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Aldi heeft volgens mij ook nog nergens de zelfscan. Wat een uitvinding is dat.Ik zie zelden nog een caissière.
Met je telefoon, dat las ik ja. Voelt voor mij toch anders dan de gewone zelfscan.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 17:23 schreef Mylene het volgende:
[..]
Wel hoor. Aldi Tiel Westlede, Culemborg en Meteren in ieder geval wel. Daar kun je met iPhone de Aldi app afrekenen of aan de paal. Geen fijne zelfscans trouwens. Dezelfde als bij de Lidl. Bij AH Tiel, een groot filiaal, nog maar een kassa, de rest zelfscans, inclusief om contant af te rekenen.
[ afbeelding ]
Wij rekenden altijd met Theole,TEC, Vriendenschaar en MVV af.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 17:23 schreef Mylene het volgende:
[..]
Wel hoor. Aldi Tiel Westlede, Culemborg en Meteren in ieder geval wel. Daar kun je met iPhone de Aldi app afrekenen of aan de paal. Geen fijne zelfscans trouwens. Dezelfde als bij de Lidl. Bij AH Tiel, een groot filiaal, nog maar een kassa, de rest zelfscans, inclusief om contant af te rekenen.
[ afbeelding ]
Graag feiten check van bovengenoemde zaken. @Werkmanquote:Op dinsdag 11 juni 2024 17:23 schreef Mylene het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 juni 2024 17:24 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik ben principieel tegen de zelfscan.
Voelt als werk
@:tong80
Johan Derksen of een andere ouwe zak van de jeugd van tegenwoordig deugt niet.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 18:12 schreef 3rr0r het volgende:
Twee dingen.
Welke debiel is begonnen met de zweetband van Memphis haarband te noemen?
Hebben jullie 'predictive text' aanstaan en zo ja, ben je dan ook zo stom om wel eens iemand gecontroleerd te sturen in plaats van gecondoleerd?
Tong heeft het er de hele dag over. Erg vermoeiend.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 18:12 schreef 3rr0r het volgende:
Twee dingen.
Welke debiel is begonnen met de zweetband van Memphis haarband te noemen?
Hebben jullie 'predictive text' aanstaan en zo ja, ben je dan ook zo stom om wel eens iemand gecontroleerd te sturen in plaats van gecondoleerd?
Nogmaals wat heb ik je aangedaanquote:Op dinsdag 11 juni 2024 18:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tong heeft het er de hele dag over. Erg vermoeiend.
Nee. Als je dat niet condoleert voordat je het verstuurt ben je ook wel een debiel.
tong80 in EK / Tong's EK-2024 column # 1quote:Op dinsdag 11 juni 2024 18:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nogmaals wat heb ik je aangedaanIk heb het heel de dag over alles en nog niks.
Alsof ik afhankelijk ben van jouw toestemming. Dat interesseert me helemaal niks. Wel blij dat het mag. Scheelt jou weer kopzorgen. Nog meer onderwerpen waar ik veel over post of heb gepost die actueel waren in het verleden ? Zit hier al een tijdje namelijk.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 18:51 schreef GGMM het volgende:
Jij denkt daar duidelijk anders over, nou dat mag
Ja je lichamelijke klachtenquote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:20 schreef tong80 het volgende:
Nog meer onderwerpen waar ik veel over post of heb gepost die actueel waren in het verleden ? Zit hier al een tijdje namelijk.
Pardonquote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja je lichamelijke klachten
We weten het nu wel, bedankt!
Yoghurt hier. Volle tegenwoordig. Schijn niet ongezond te zijn.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:25 schreef Pisces29 het volgende:
Ik eet nu een bakje kwark.
Kon het even een maand niet meer zien, maar ik ben er weer.
Dat is lekker zegquote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:42 schreef KingRoland het volgende:
Ik eet nu een hamburger met een glas coca cola zero vanilla
Een maand is wel lang om te wachten op je bestelde +10 sterkte brilquote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:25 schreef Pisces29 het volgende:
Ik eet nu een bakje kwark.
Kon het even een maand niet meer zien, maar ik ben er weer.
Erg mooi.quote:Apple komt met nieuwe AI-functies voor iPhone en Mac, maar er zitten wel wat haken en ogen aan
Alleen voor de nieuwste iPhones
Er zitten wel wat haken en ogen aan de nieuwe AI-functies van Apple. Ten eerste zijn ze beperkt tot slechts een handjevol apparaten. Je hebt minstens een iPhone 15 Pro nodig, het duurste model dat het bedrijf sinds september vorig jaar verkoopt. Op iPads en Macs is minstens een M1-processor nodig die sinds eind 2020 langzaamaan in apparaten is geïntroduceerd.
Geniet ervan, makker.quote:
Bedtijdklok overtreden.quote:
Wat een wisselingen, geen autisme meer?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vanmorgen niet wezen sporten. Vanmiddag geweest @:Oriente
Morgen rust
Ik was er om 4:00 uit. Honeurs waar genomen. Dus nu naar bed. Met een grijns door Femke.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:21 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Wat een wisselingen, geen autisme meer?
Kan niet wachten op de final op de OS, waarschijnlijk wel 2de maar toch.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was er om 4:00 uit. Honeurs waar genomen. Dus nu naar bed. Met een grijns door Femke.
Benieuwd naar de resultatenquote:Op woensdag 12 juni 2024 08:18 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Zure mensen op social media in de reacties genot.
boh....quote:Op woensdag 12 juni 2024 08:57 schreef de_boswachter het volgende:
Marianne Timmer (de ex van Henk) heeft daddy issues. Dit is behoorlijk geil.
Moggel
Nou zegquote:Op woensdag 12 juni 2024 10:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hopelijk geeft de rechter hem een stuk touw bij zijn veroordeling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |