Biefstuk met boontjes.quote:Op woensdag 12 juni 2024 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe soep en stokbroodje gezond.
Een ei uit de supermarkt.quote:Op woensdag 12 juni 2024 17:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat is in godsnaam een superei.
Dit lijkt me wel te gek om mee te koken of bakken.quote:
Tagliatelle.quote:Op woensdag 12 juni 2024 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Omelet a la cocoquote:Op woensdag 12 juni 2024 17:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit lijkt me wel te gek om mee te koken of bakken.![]()
Geen idee wat een superei is.
Per ei?quote:Op woensdag 12 juni 2024 17:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik haal mijn eieren dan ook niet bij de supermarkt maar bij de plaatselijke boerderijwinkel. (scheelt ook nog eens 2 euro)
stukje PFASquote:Op woensdag 12 juni 2024 17:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik haal mijn eieren dan ook niet bij de supermarkt maar bij de plaatselijke boerderijwinkel. (scheelt ook nog eens 2 euro)
Kun je ook een eierbal maken?quote:
Ik betaal bij de super niet eens 2 euro voor een bakje volgens mij dus dat lijkt mij stug.quote:Op woensdag 12 juni 2024 17:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Avgquote:Op woensdag 12 juni 2024 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
7 euro voor 30 stuks.quote:Op woensdag 12 juni 2024 17:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik betaal bij de super niet eens 2 euro voor een bakje volgens mij dus dat lijkt mij stug.
Bij de Jumbo kost zo'n kreng van tien eieren 4 euro.quote:Op woensdag 12 juni 2024 17:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik betaal bij de super niet eens 2 euro voor een bakje volgens mij dus dat lijkt mij stug.
Dat is wel heel duur. Al zal ik hier nooit van hobbyboeren halen om de door @Bezsen geleverde reden.quote:Op woensdag 12 juni 2024 17:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bij de Jumbo kost zo'n kreng van tien eieren 4 euro.
Oh ja, ik kan overigens wel gewoon een eitje koken.quote:Op woensdag 12 juni 2024 17:51 schreef GGMM het volgende:
Dan zou je zeggen dat ik daar dus 10 dagen mee doe, maar er wil er af en toe nog wel eens één ontploffen zodra ik hem in het gekookte water leg.
Dat schijnt niet gezond te zijn.quote:Op woensdag 12 juni 2024 17:50 schreef GGMM het volgende:
20 eieren kosten 7 euro
(Ik eet 2 eieren per dag)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |