quote:Op woensdag 12 juni 2024 16:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe vaak had jij ook alweer een stadion in het echt gezien?
Hoe is het weer in Duitsland? Hopelijk tref je dat een beetje.quote:Op woensdag 12 juni 2024 16:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Over stadion van binnen zien gesproken.
Bijna vakantie en zaterdag naar Duitsland.
quote:Op woensdag 12 juni 2024 16:25 schreef GGMM het volgende:
Het meest vreemde vond ik nog om Ikea de schuld te geven dat je slagroom vreet.
Graadje of 40-45quote:Op woensdag 12 juni 2024 16:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe is het weer in Duitsland? Hopelijk tref je dat een beetje.
Die mensen zijn al dik in de wieg. Stukje volksbuurt.quote:Op woensdag 12 juni 2024 16:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een slappe zak ben je dan
Alsof je honderden euro's bespaart door smerig dik te eten.
Nou schijnt hij ook al z'n meubels bij Ikea gehaald te hebben dus dat helpt ook nietquote:Op woensdag 12 juni 2024 16:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die mensen zijn al dik in de wieg. Stukje volksbuurt.
Pisces lijkt mij niet het type voor escalatie, al kan het vandaag alle kanten uitquote:Op woensdag 12 juni 2024 16:38 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Grimmig sfeertje hier, lijkt uit de hand te gaan lopen.
Ik zie heel veel regendruppels in de weersvoorspellingen.quote:Op woensdag 12 juni 2024 16:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe is het weer in Duitsland? Hopelijk tref je dat een beetje.
Ik doe een slagroomtaart gezond.quote:Op woensdag 12 juni 2024 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe soep en stokbroodje gezond.
Soep en gebakken superei.quote:Op woensdag 12 juni 2024 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mexicaanse wrap(s).quote:Op woensdag 12 juni 2024 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heek uit de oven met kriel en broccoliquote:Op woensdag 12 juni 2024 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |