Ja? En wat heeft dat met het bekendmaken vd bemensing te maken?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 13:09 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat de schets in potlood dan al gemaakt is voor er een regeerakkoord ligt?
Waar zijn ze uit? Zijn er echt al personen benoemd of gaat het nog om de verdeling op partijniveau?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 13:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze zijn er toch uit? Waarom zou het niet bekend mogen worden? Neem aan dat de beoogde bewindslieden op de hoogte en akkoord zijn. Anders ben je er niet "uit".
Dat mensen dan al langer weten dat er wat aankomt. Als jij echt gisteren of vandaag gebeld bent is het volkomen logisch dat je een paar dagen krijgt om je “oude leven” af te hechten?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 13:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja? En wat heeft dat met het bekendmaken vd bemensing te maken?
Zoals het het lees, het eerste. Anders heb je nog geen "nieuw kabinet".quote:Op dinsdag 11 juni 2024 13:11 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Waar zijn ze uit? Zijn er echt al personen benoemd of gaat het nog om de verdeling op partijniveau?
NOS meldt dit. Klinkt alsof ze ook al de poppetjes hebben ingevuld.quote:PVV-leider Wilders zegt dat zijn partij en VVD, NSC en BBB overeenstemming hebben over de verdeling van ministersposten en de kandidaten die daarbij horen.
Dan hou je toch nog gewoon die paar dagen je mond als Wilders zijnde?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 13:11 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat mensen dan al langer weten dat er wat aankomt. Als jij echt gisteren of vandaag gebeld bent is het volkomen logisch dat je een paar dagen krijgt om je “oude leven” af te hechten?
Dat laatste.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 13:11 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Waar zijn ze uit? Zijn er echt al personen benoemd of gaat het nog om de verdeling op partijniveau?
Alles, blijkbaar. De personen waren misschien al eerder bekend en toen moesten de posten nog worden afgehamerd, als dat gekibbel over de verdeling nog steeds klopte.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 13:11 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik lees op de NOS:quote:Op dinsdag 11 juni 2024 13:13 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat laatste.
Initieel was ik ook in de war door de berichtgeving van de NOS, want ze brachten verschillend nieuws. De titel was 'Overeenstemming over ministersploeg', terwijl de berichtgeving alleen sprak over de verdeling van de posten, niet over de invulling. Dat hebben ze nu toegevoegd.
Zou toch wel verdomd amateuristisch zijn als die kandidaten nog van niks weten..quote:en de kandidaten die daarbij horen
trouw;quote:Op dinsdag 11 juni 2024 13:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zoals het het lees, het eerste. Anders heb je nog geen "nieuw kabinet".
En zo las ik het ook bij de NOS.
En toch heb ik het vermoeden dat ze het nog best lang uit gaan zingen.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 13:14 schreef Niels0Kurovski het volgende:
* Niels0Kurovski gaat nootjes en popcorn inslaan.
Gedoemd tot mislukken. Veel plannen kunnen gewoon niet.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 13:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
En toch heb ik het vermoeden dat ze het nog best lang uit gaan zingen.
Wat? Die paar inhoudsloze flut A4tjes? Da's het lekken nog niet eens waard.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 13:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wel knap dat er weinig gelekt wordt tot nu toe. Net als regeerakkoord ligt er nu 'opeens' toch een heel pakket.
Erg benieuwd naar de verdeling en de poppetjes
quote:Op dinsdag 11 juni 2024 13:21 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Wat? Die paar inhoudsloze flut A4tjes? Da's het lekken nog niet eens waard.
Dat klopt, maar we kunnen op basis van de afgelopen 12 jaar in ieder geval met zekerheid zeggen dat de VVD weinig tot geen principes heeft en veel waarde hecht aan de macht. De schrik voor een implosie bij nieuwe verkiezingen zal groot zijn, denk ik. Alles wijst er voorlopig op dat NSC niet veel anders in de wedstrijd zit en tot op heden altijd braaf bij het kruisje heeft getekend, ondanks al het machogebral.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 13:19 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Gedoemd tot mislukken. Veel plannen kunnen gewoon niet.
Dan nog kun je gewoon lekker blijven zitten en kankeren op links en brussel natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 13:19 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Gedoemd tot mislukken. Veel plannen kunnen gewoon niet.
Zou me helaas niks verbazen dit.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 13:22 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat klopt, maar we kunnen op basis van de afgelopen 12 jaar in ieder geval met zekerheid zeggen dat de VVD weinig tot geen principes heeft en veel waarde hecht aan de macht. De schrik voor een implosie bij nieuwe verkiezingen zal groot zijn, denk ik. Alles wijst er voorlopig op dat NSC niet veel anders in de wedstrijd zit en tot op heden altijd braaf bij het kruisje heeft getekend, ondanks al het machogebral.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |