Is dit een ode aan @tong80 ?quote:Op donderdag 27 juni 2024 19:38 schreef Kriegel het volgende:
[ x ]
Wonen daar ook Superjoden?
Ja daar wonen Superjoden!
mag hopen dat dit niet klopt maar ben er bang voor.quote:Op donderdag 27 juni 2024 19:38 schreef Kriegel het volgende:
[ x ]
Met zo'n shirt wil ik wel in training gaan.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wel een rechtsbuiten, wat we wel kunnen gebruiken.
In XXXXXXXXXL?quote:Op donderdag 27 juni 2024 20:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Met zo'n shirt wil ik wel in training gaan.
Sjaak verdiend op zijn minst een standbeeld bij de Arena.quote:Op donderdag 27 juni 2024 21:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zal Sjakie eens bellen.
[ afbeelding ]
Zeker.quote:Op donderdag 27 juni 2024 23:49 schreef Wotte het volgende:
[..]
Sjaak verdiend op zijn minst een standbeeld bij de Arena.
Beetje onzin wel ja, zeker voor verkoop niet heel handig, de spelers dragen meestal hun shirt in de broek tegenwoordig dus dan zie je er weinig van.quote:Op donderdag 27 juni 2024 19:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Matig shirt. Afkappen van rode baan op achterkant
Nou laat ik eens happen.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 09:50 schreef klaasweetalles het volgende:
is ajax op het ek al een speler tegen gekomen die ze willen hebben en dit tot de betere behoort op dit toernooi
o wacht
[ afbeelding ]
![]()
![]()
jullie hebben voor 220 miljoen spelers gekocht die er geen kut van kunnen....stuk of 30 spelers?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 09:53 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nou laat ik eens happen.
KOM DAN KLAAS, KOM DAN!1!1 JULLIE HEBBEN UEDA GEKOCHT. DIE KAN ER GEEN KUT VAN EN SPEELT NIET EENS OP HET EK.
NIET OMDAT HII EEN JAPANNER IS MAAR GEWOON OMDAT IE ER GEEN KUT VAN KAN EN HIJ IS SCHEEL. GEERTRUIDA ZAKTE DOOR HET IJS EN GAAT TRANSFERVRIJ EN GIMENEZ IS DE NIEUWE JÖRGENSON.
HOMO.
IK HOOP DAT JULLIE DEGRADEREN!1!1quote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:16 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
jullie hebben voor 220 miljoen spelers gekocht die er geen kut van kunnen....stuk of 30 spelers?![]()
![]()
![]()
Alsof we hier anders veel zinnigs bespreken.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
O, het hysterische kleuteruurtje is hier aan de gang.
Tering wat een lelijkheid. Voorzijde van het shirt was eigenlijk nog wel mooi geweest zonder die rare witte inkepingen bij de schouders. Dit hoef ik niet kopen voor mijn kind, wel goed voor de portemonnee.quote:Op donderdag 27 juni 2024 19:38 schreef Kriegel het volgende:
[ x ]
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 11:52 schreef Origami94 het volgende:
30 miljoen euro aan kapitaal weg binnen een maand
wanbeleid
Omdat ‘ie twee pingels heeft gescoord?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:47 schreef Origami94 het volgende:
[..]
beste spits van het ek op het moment
Drie goals, twee pingels en pingels tellen ook. Modric scoort ze bijv nietquote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat ‘ie twee pingels heeft gescoord?
beste spits is ook wat overdreven. Verkeerde aankoop gebleken Punt.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:47 schreef Origami94 het volgende:
[..]
beste spits van het ek op het moment is net verkocht door ajax voor een schijntje
Iedereen met voetbalverstand snapt dat Mikaudatze beter is dan Brobbey die niet Kan koppen en bijna nooit fit isquote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:15 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
beste spits is ook wat overdreven. Verkeerde aankoop gebleken Punt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |